搜尋此網誌

2013年1月7日星期一

陳倩揚同馬明台灣談情 撇低老公....




※好天氣加靚景再加筍盤,靚媽話好懷念。
※同馬明有份拍拖無份咀,靚媽好遺憾。
※陳倩揚同劇中情敵Coffee經常四圍去食好?潔C
※陳倩揚與劇組人員合照。
※陳倩揚做?鱆???繶褸L做女?鶧},自拍照仲好有少女味。
※為過劇癮,Skye要撇低老公囝囝半年。
陳倩揚同馬明台灣談情 撇低老公囝囝

2013年1月7日



  為拍《衝上雲霄II》,人妻兼靚媽咪陳倩揚(Skye)撇低老公陳浩然及16個月大的囝囝陳羲廷(Auryn)半年,劇中她做番空姐老本行,但就搭上型仔機師馬國明,又會跟林芊妤(Coffee)及江美儀齊爭仔。早前她隨大隊到台灣墾丁的國境之南拍談情戲,置身一望無際的綠色草原及270度的優美海景,浪漫到極,她坦承:「拍戲時都愛上馬明?謘A拍完仲好有失落感同離愁別緒?。」只可惜,倩揚同馬明無咀戲,馬明反而被安排輪流咀Coffee及江美儀,最後仲揀埋江美儀做女朋友,認真重口味!採訪:方騫平

  3日的墾丁之旅,對陳倩揚來說是喘息的空間:「平日做人妻同好媽媽,好難得可以請?假。離港日子,咁?畯輕鞃鄑N,而當地唔只天氣好,仲可以?鷇壞?P海灘中同馬明拍談情戲,感覺好正,好?牋eel,我覺得戲中我都有愛上馬國明?謘A會有情侶動態,而監製就覺得我?]夠哂sweet,無必要安排咀戲,哈哈,雖然戲中馬明同時間追我同Coffee一腳踏兩船,最後揀美儀姐,艷福不淺,但唯獨同我無親咀,等佢留番一個遺憾,亦預留下一個希望,連佢都話唔夠喉,好想再度合作。」

  靚媽有市場

  湊慣仔的陳倩揚做劇組保母,搞到馬國明、鄧梓峰、攝影師個個讚好,還取笑她太早結婚,好多筍盤等?她呢!倩揚大笑說:「真係估唔到自己仲有市場,搞到我自信都番曬?薄C馬國明就係筍盤,佢係難得顧家、黐家?翵k藝人,希望佢盡快搵到所愛。」由於拍得好開心,Skye希望日後都多點拍劇,監製更承諾日後預埋她玩。

  



.陳倩揚同馬明台灣談情 撇低老公....
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4401.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...