搜尋此網誌

2013年1月21日星期一

都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈

都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈


都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈

現年58歲的朱咪咪搞笑形象深入民心,但原來當年她在新加坡出道時,是玉女一名,她自言擁有陳寶珠的外形,純過玉女掌門人周慧敏,但來港發展後,誤打誤撞成為搞笑能手,玉女不再,她也樂此不疲,繼續娛人娛己。

撰文:胡比



■朱咪咪回憶小時候成績不好,可是天生我才必有用,故現在她見到有小朋友因學業成績差而自殺,她感到很心噏。攝影:林德雄

都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈

■初出道時的咪咪姐曾留陳寶珠式直髮,玉女味濃。

都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈

■咪咪姐後生時樣子甜美,還有個酒粒。

由電影《審死官》中的奶媽,到無綫劇《陀槍師姐》的二妹姐,再到為牙科診所拍攝的廣告,到最近熱播的無綫新劇《老表,你好嘢!》演王祖藍母親的朱咪咪,每個角色總能令人留下深刻印象,她那招牌笑容,還有好像與生俱來的搞笑細胞,都令她很有觀眾緣。

都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈

■在《老表,你好嘢!》中咪咪姐飾演王祖藍媽咪,跟祖藍和黃光亮(右)拍埋甚有喜劇效果。劇照

初來港不慣步伐快

咪咪姐自小在馬來西亞怡保長大,在港生活了35年,由當年不諳廣東話,到現在說廣東話多過說馬拉話,唱歌入行的她還形容自己當年是玉女歌手,擁有陳寶珠般的直髮,純過周慧敏,她日前笑言:「以前喺新加坡唱國語歌,上綜藝節目,香港都未有人識我,唔知點解嚟到香港變咗搞笑能手,可能嗰時係一張白紙,講嘢低B,啲人就覺得搞笑。」她表示當年未夠14歲就開始跟做大戲的家姐到新加坡唱歌,邊做邊學唱,她說:「父母自細跑碼頭做大戲,阿爸食鴉片,住嘅環境唔係咁好,四圍嘅店唔係賣魚蛋,就係有野味食,可能係童年陰影,知道自己唔係讀書材料,四年級先識曬26個英文字母,六年級升中試連one都唔識,所以跟咗家姐唱歌。」咪咪姐提起自己的經歷就苦口婆心說:「??家見到好多細路仔讀唔到書就自殺,真係好心噏,讀書唔係唔重要,係必須,但唔係人生嘅全部。」

都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈

■咪咪姐懂得搞氣氛,加上儲落大班熟客,難怪演唱會銷情不俗。資料圖片

開朗的咪咪姐當年因情傷而心情壞透,剛巧有朋友認識香港劇院的老闆,便隻身來港唱歌,被安排住在砵蘭街,儍更更的她不是被砵蘭街複雜的環境嚇倒,反而是香港的生活節奏令她難以適應,她說:「連阿婆行路都快過我,仲俾阿婆撞親,真係嚇鬼死。」之後開始在酒廊和夜總會表演,更認識到徐小鳳,在同一場地表演,難怪她扮小鳳姐如此維肖維妙。

咪咪姐下月23和24日在紅館舉行兩場演唱會,票房頗佳,跑贏同期的甄妮和關淑怡,她解釋全靠當年在酒廊和夜總會的捧場客,令她每次開演唱會都順利爆場,那是她最懷念的日子,她說:「以前一晚走五場,好多fans都喺嗰陣儲落,有啲客真係跟住我走咁多場,你唔會知佢哋叫乜嘢名,但就一定係熟口熟面。」想起當初唱酒廊,因為自己廣東話不好,那些夾band樂隊又喜歡愚弄她,當年香港叫色情場所做魚蛋檔,試過當場問她是否喜歡打魚蛋?不知就裏的她儍笑回答:「係呀!係呀!我好鍾意打魚蛋?。」自此便被人認定她搞笑。



■朱咪咪早年與丈夫到新加坡出席兒子的軍校畢業典禮。圖片

「扮我寸人易出事」

咪咪姐續說:「嗰時我唔知係乜,咁以前馬拉屋企附近真係有人打魚蛋去賣?,點知啲人覺得咁好笑,就開始多咗人嚟睇我,其後越做越順,成日都會同台下交流,好似朋友咁,有時仲同啲客鬥嚇嘴,啲客又鍾意俾我鬧嚇,咁就做出名嚟。」不過她表示鬧人都要有技巧,可能她樣子可愛,被鬧者只覺過癮,她說:「後來有啲酒廊歌手學我鬧客,但就出事,試過有人俾人打?呀,所以話呢要鬧得嚟又要識收先得。」咪咪姐指多年來都有研究舞台上的表演,但也要配合天時地利人和,她笑說:「人哋扮我寸人,但個樣又冇我咁肥嘟嘟,好易出事?。」

至於在紅館開騷,咪咪姐表示跟唱酒廊有很大分別,一定要靠唱功,歌放第一位,說話放第二,如此一個大騷一兩個搞笑高潮位就夠,不用全晚說話,上次演唱會前試過失聲,所以今次她要好好養聲。



.都是那些年:朱咪咪玉女放笑彈
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_9350.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...