搜尋此網誌

2013年1月21日星期一

劉鳳屏開Show會知音 退而不休




※當年的金冠酒樓夜總會已變成商業大廈,劉鳳屏重回舊地百般滋味。
※劉鳳屏跟鄧麗君的珍貴合照。
※劉鳳屏開Show,只為過?歌癮兼見歌迷。
※劉鳳屏07年在紅館開了一場Show,嘉賓有徒弟嘉欣BB。
※劉鳳屏紅館Show,還有多年老友胡楓。
劉鳳屏開Show會知音 退而不休

2013年1月21日



  著名歌後劉鳳屏跟尖沙咀好有緣,1965年參加《星島日報》第6屆全港歌唱比賽,憑李香蘭名曲《三年》取得國語組冠軍,得獎兩三個月後,藉父親劉伯樂的介紹,即在尖沙咀高檔的金冠酒樓夜總會成為駐場歌星,且愈唱愈紅,婚後引退10年,2012年在文化中心舉行兩場的「金曲再回頭望一望演唱會」仍然好爆,下月3至4日再接再厲,重返旺地再會知音。採訪:方騫平

  當年位於尖沙咀的金冠酒樓夜總會滿載劉鳳屏的美好記憶,見證她的光輝歲月。已下嫁老華僑的鳳屏姐,近年做回一個普通人,出入唔使助手,完全冇大明星架子,不過,她就笑住強調:「台下我係一個普通人,但台上會交足功課。」

  老公都支持

  對於下月舉行的演唱會,鳳屏姐滿有信心:「尖沙咀真係好旺我?謘A17歲開始我經已?鰝鱈a夜總會唱歌,1星期唱足7日,單係星期日表演日夜場共13場,尖沙咀區真係留低唔少腳毛?謘A學柴九話齋,人生有幾多個10年,想當年,真係有好多人追,由最初畀500、1000蚊大利是做見面禮點唱,到後期用勞斯來斯、法拉利停?鰫]總會門口等我收工,甚至有建築商、富商問我要唔要樓、靚車同鑽戒?因為自己一條心想做歌手,好有性格咁推曬?囍W貴禮物,講番轉頭我都唔後悔,買車、買樓,自己全部都做得到,我真係唔追求物質,家陣個老公好老實,個天對我不薄,停低10年仲畀我唱番歌,老公都好支持。」

  



.劉鳳屏開Show會知音 退而不休
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/show.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...