搜尋此網誌

2013年2月21日星期四

拍《衝上雲霄2》牀戲被鬚根擦損 梁政珏爆張智霖肉緊投入

 <br><br>拍《衝上雲霄2》牀戲被鬚根擦損 爆張智霖肉緊投入梁政玨:我怕得罪靚靚


拍《衝上雲霄2》牀戲被鬚根擦損 梁政玨爆張智霖肉緊投入

梁政玨:我怕得罪靚靚

無綫新世代「咪神」梁政玨(Jeanette)一向好身材,擔任「皮草之夜」模特兒時就算穿上皮草亮相,但34D巨咪仍能衝破毛茸茸防線,突圍而出,春回大地,認真熱辣辣!梁政玨Body誘人,早前她跟41歲張智霖為TVB拍攝《衝上雲霄2》中一幕火辣辣纏綿牀上戲,拍完一周後,導演嫌唔夠喉要求重拍。梁政玨自爆:「拍完嗰場激戰牀戲後,我俾Chi Lam嘅鬚根擦損咗眼角,甚至擦甩咗一小撮眉毛!」齋聽已覺肉緊,幸好Chi Lam夠定力,並冇出現生理反應!難怪靚靚咁放心,無現身監場。

採訪:方騫平 攝影:譚壹致 服裝:香港毛皮業協會

有樣有身材又肯博嘅梁政玨為靚仔偶像張智霖獻出第一次(拍牀戲),講起仍興奮:「呢場戲,可以講係入行以嚟最大膽嘅一次,動態上好激烈,仲勁過陳煒喺《法網狙擊》裏面嘅肉搏戲。因為我未拍過牀戲,拍前導演只係要求我著Tube Top、三角骨褲,喺被竇入面同Chi Lam緊抱相擁,為免我太緊張,拍攝時非必要人士都要離場。其實我都好驚拍埋身肉搏戲會得罪我偶像袁靚靚㗎,好彩Chi Lam好專業,會帶我入戲,所以拍得都好順利。以為放下心頭大石啦,點知一星期後接到導演電話,話拍得唔夠好,個場景又唔夠靚,唔想嘥咗我,所以要求再拍,重拍更厲害,話要有feel,要求我著若隱若現、肉色嘅雪紡睡衣,內裏只有bra同under打底。因為第二次好火辣辣,所以好尷尬,但我就感覺唔到Chi Lam有生理反應,(咁香艷,有冇電暈Chi Lam?)雖然佢好靚仔,睇佢個樣都好似食冰淇淋咁,但我唔會同有婦之夫過電。」

單身好自由

拍完兩次火辣牀戲,Jeanette發覺被Chi Lam的鬚根擦損了眼角,更擦甩咗小撮眉毛:「o依家條眉都仲崩崩哋,仲未生番毛出來,女仔貪靚,都好心痛,但又唔怪得佢,佢冇心,唔關佢事。」現實生活中,去年尾自爆跟潮牌Ground Zero老闆Eri Chu甩拖的Jeanette坦言有人追,但還未揀定,她說:「單身好自由,行蹤唔使同人交代,感覺仲舒服。」



對於娛樂圈,失戀Jeanette愈玩愈得心應手,劇集未上已玩自爆,「劇組話我著Bra拍劇係TVB嘅盛事。」

友薦雲推薦

.拍《衝上雲霄2》牀戲被鬚根擦損 梁政珏爆張智霖肉緊投入
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/2_21.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...