搜尋此網誌

2013年2月21日星期四

[壹週刊]風流唔夠使 李天翔撈埋骨場接待

早前不用返無 綫開工,李天翔便到骨場上班。坐在門口 reception的他忙接電話落 booking。


探熱針

風流唔夠使 李天翔撈埋骨場接待

2013年02月21日

無 綫新主上陣,今年開工利是由廿蚊雞變六百蚊,上漲三百倍;但藝員薪水,絕大部分遠低於通脹。專做強姦犯角色,在剛播完的《初五啟市錄》終於有正常人做,在劇中經常吟詩的李天翔,資歷深,人工奀,要在舊愛李思蓓接濟下,於對方打骰的骨場做接待員,上至 sell客,下至斟茶遞水一腳踢!

有指今年會跟圈外女友拉埋天窗的李天翔,同時傳出與樂瞳暗交,窮風流開支更加一闊三大。

放大圖片

舊愛接濟

放大圖片

李天翔做兼職接待的泰式按摩場「泰殿」,是其前度李思蓓負責打骰。二人再見亦是好友,女方更以高時薪請他,擺明接濟,有情有義。

放大圖片

sell客

放大圖片

見新客到,他即拿出場內單張 sell各款按摩套餐,被客認出做接待,李天翔即面露尷尬:「幫嚇手啫!」

放大圖片

你要搵多 啲俾我!(設計對白)

有傳李天翔與樂瞳合拍《初五啟市錄》而暗撻,女方甘做「小三」!

放大圖片

冇樓冇車的李天翔,與樂瞳傳緋聞後,其拍拖三年的圈外正印女友 BoBo仍不離不棄。

斟茶一腳踢

在無 綫十八年,做極奸角的李天翔,人工至今仍只得萬零蚊,名副其實廉價勞工;要靠拍拖三年的圈外正印女友 BoBo供住,另一邊廂被指跟《初五啟市錄》對手,有「宅男女神」之稱的樂瞳暗撻多月,窮都要滾!溝女要花錢,無 綫人工唔夠使,李天翔索性在旺角骨場兼職做阿四。

賺多一蚊得一蚊,不理自己面口熟會被認出,李天翔於泰式按摩場「泰殿」任接待員;在接待處接電話,開門迎賓、 sell客,甚至斟茶遞水。

本月初,記者發現未有劇開的李天翔,下午二時返到骨場上班,待客殷勤。「你好,想 揼骨!係咪第一次 嚟?」跟住拿出單張,向客人介紹不同款嘅按摩套餐, sell客口才麻麻,但笑容搭夠!

其間櫃 枱電話響起,一腳踢的李天翔暫停 sell客:「唔好意思,我聽一聽電話先!」急急接起電話:「泰殿!係,你想 book幾點?好 嘅,多謝曬,一陣見!」呢頭收線,又收到內線叫咪,客人要杯暖水;忙到甩髀的他禮貌地叫 walk in客人再等一等,再跑入茶水房斟茶。

情慾聖手

放大圖片

挑情

前年的《銀樓金粉》,反派李天翔跟胡定欣的偷情場口,成一時佳話。

放大圖片

強姦

他在《金石良緣》及《蒲松齡》中先後強姦朱慧敏、李思欣而令觀眾印象深刻,更被網民笑說:「就 嚟成個電視城 啲女藝員俾佢姦曬!」

放大圖片

硬啃馬蹄

為做好呢份工,李天翔頂硬上在劇裡嘴馬啼露都嘴得異常肉緊。

時薪五十蚊

在骨場低聲下氣地招呼客人,李天翔敬業樂業,不覺為難,但若有客人認出他是無 綫藝員:「你咪係《初五》 嗰個特務!呢間 嘢你開㗎?」他仍難免尷尬:「唔係,幫嚇手 啫!」

「佢 喺(泰殿)返 咗幾個月,聽 啲按摩師講佢冇劇拍先返 嚟坐鎮。因為呢間鋪係佢前度李思蓓開嘅,無 綫份糧咁奀,舊菜接濟佢囉。聽講佢 喺度嘅時薪五十蚊,高過最低工資好多,無綫冇工開就做足九粒鐘,有劇拍嘅話,早收工都會返 嚟再做,幾勤力。初時要斟埋茶佢都唔慣㗎,但做落之後,佢招呼客人都好好笑容!」一名熟客透露。

早前不用返無 綫開工,李天翔便到骨場上班。坐在門口 reception的他忙接電話落 booking。

好睇唔好食

藝人表面風光,好睇唔好食!不少在娛圈打滾多年的藝人,為生活甚至要撈兼職。

梁烈唯做樓面

放大圖片

去年憑《缺宅男女》爆出的梁烈唯,曾經在表哥開設的茶餐廳做樓面,直至去年奪「飛躍男藝員」被力捧,工作接踵而來,才脫離樓面生涯。

Steven洗埋碗

放大圖片

Boy'z成員張致恆,出道後虛火一過便無以為繼,住公屋又要養家,於是應徵做樓上 cafe侍應,仲要做埋清潔男工,入廚房洗碗。

梁雨恩賣麵線

放大圖片

09年因與舊經理人公司關係決裂,遭雪藏冇收入下的梁雨恩,淪落到荃灣街頭賣麵線幫補家計。半年後,得另一經理人公司星皓出錢贖身解約。



.[壹週刊]風流唔夠使 李天翔撈埋骨場接待
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_7112.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...