搜尋此網誌

2013年2月21日星期四

馬國明冧岑麗香BBQ撻着




馬國明冧岑麗香BBQ撻著

貴為圈中筍盤的男神馬國明,異性緣相當旺盛,更深得一班圈中花旦歡心,先後跟胡定欣、朱晨麗及唐詩詠傳出緋聞,個個爭住為馬國明「封盤」,不過他似乎不為所動,昨日反而自爆在新年期間與「宅男女神」岑麗香BBQ,而香香則大讚馬國明「好Nice好好人」,令另一緋聞女友朱晨麗非常冇癮︰「呢啲嘢問番佢哋。」

圈中不少筍盤早已被Mark實,未「封盤」的39歲男神馬國明,感情生活自然受外界關注,不少女藝人對他虎視眈眈,早前他與朱晨麗的緋聞傳得熱烘烘,近日又與唐詩詠傳緋聞,不過馬國明昨日自爆與去年上位的「宅男女神」岑麗香(香香)有新緋聞。馬國明昨日出席《2013國際中華小姐競選》活動,原本只被追問與唐詩詠的緋聞,但他卻口多多自爆「之前同香香去聚會BBQ」,關係似乎不簡單,他說︰「尋日我都覺得奇怪,喺化妝間又有記者問我覺得香香點,好唔好,大家對我感情生活比我阿媽仲關心,其實我知佢問乜,因為之前同香香、工作人員去導演度聚會。」問到覺得香香為人如何?他說︰「係問我邊個女仔,我係答好好o架啦!」

「預咗會有緋聞」

成為新緋聞女友的香香昨日接受電話訪問,提到馬國明指他倆人早前BBQ,她笑說︰「唔係情人節去,係新年期間成班去,而且我哋唔係一齊去。」對於因此傳出緋聞,她甜笑說︰「哈哈!唔係啩!依家到我喇!講真,我哋冇乜嘢,入行預咗會有緋聞。」雖然否認拍拖,但其後卻大讚馬國明︰「我覺得佢好Nice,好好人,不過冇諗有冇得發展,聽到好多女仔講佢係筍盤,但我喺外國返嚟,唔係咁清楚啲人背景。」

曾跟馬國明傳緋聞的朱晨麗,昨日在電話中被問到馬國明與香香的緋聞,她語帶醋意地說︰「呢啲嘢問番佢哋,之前佢話想有多啲緋聞,依家多咗,恭喜佢成功咗。」問到是否呷醋?她說︰「我點會呷醋,做嘢都冇時間。」她強調與馬國明是朋友,雖然已很久沒有見面,但卻大讚對方︰「同佢一段時間冇見,但過年都有傳訊息恭賀佢。其實佢為人孝順又好人,幾欣賞佢,佢係筍盤嘛!但發展呢啲隨緣啦!依家專注工作。」

「個個都有機會」

至於昨日有報道指他與唐詩詠秘撻3個月及拍到共膳?馬國明否認︰「佢有打畀我問『乜我哋拍咗拖3個月?』真係搞笑,之前都有報道過,只係成班人去林子善度食飯。」他表示當對方是妹妹,但問二人有否發展機會?他想一想才說︰「佢性格好,但唔知佢嗰邊(崔建邦)點,其實大家都唔會問對方感情。(單身會追佢?)唔知,做朋友嘅要求唔同女朋友。」而唐詩詠則於電話中直言「個個都有機會」追求︰「佢幾好人,大家關係幾好,但同佢拍多幾套劇先,呢啲嘢隨緣!」

岑麗香

年齡:28歲(1984年11月17日)

身高:1米64

三圍:33C、23、33.5

代表作:2010年國際中華小姐冠軍,憑劇集《巴不得媽媽……》獲封「宅男女神」。

朱晨麗

年齡:25歲(1987年12月2日)

身高:1米68

三圍:34C、23、34.5

代表作:2011年香港小姐冠軍,有「翻版陳法拉」之稱,因拍劇集《名媛望族》與馬國明傳緋聞。

拍檔撻著譜戀曲

圈中有不少姻緣都是因拍劇或電影促成,同劇演員日對夜對而日久生情,關係突飛猛進,繼而成為情侶。

楊冪劉愷威

內地女星楊冪與港星劉愷威前年5月因拍攝《如意》墮入愛河,去年年初更在微博大方承認戀情,而劉愷威亦曾送贈值3,000萬港元的香港豪宅給楊冪。

陳豪陳茵媺

「無綫筍盤」陳豪兩年前因與陳茵媺合作劇集《心戰》而撻著,前年11月更被本報踢爆二人在深井半同居,去年11月更被網友踢爆蜜遊法國。

羅仲謙楊怡

無綫花旦楊怡在2011年拍攝劇集《On Call 36小時》而跟羅仲謙譜出戀曲,同年11月二人被拍到在大埔BBQ,而去年楊怡奪視後一刻,更發現謙仔眼濕濕。

林子善力證「馬唐」不過電

馬國明日前被拍到與唐詩詠、林子善等人食飯慶祝生日而被傳撻著唐詩詠三個月,當晚有份和馬國明食飯慶生的林子善卻坦言二人「唔過電」,沒有可能拍拖!昨晚子善接受電話訪問時說:「報道亂作,佢哋冇可能喺埋一齊!(撮合佢哋?)唔會!我識咗佢哋咁耐,知道佢哋唔係對方杯茶,都唔過電!佢哋依家都係單身。(唐詩詠早前傳與崔建邦翻撻?)唔係!我嗰晚問過詩詠,佢否認咗。」

夫妻宮相沖結婚機會微

人人都說馬國明是城中筍盤,事業財富兩得意,但不知其姻緣運是否亦一帆風順。堪輿學家陳子才表示,肖虎的馬國明在2012至2013年夫妻宮相合,而結婚年則在2018至2019年:「佢舊年有機會遇到目標,但因為呢段情似是而非而令佢苦惱到今年。而屬兔嘅朱晨麗命格則帶有鹹池桃花,意指會有不少霧水情緣,容易令別人產生好感,但要到30歲後先有機會搵到結婚或固定對象。岑麗香嘅夫妻宮同馬國明相沖,所以兩個一齊嘅可能性甚低。」不知朱晨麗是否就是馬國明去年所遇到的對象,而兩人的結婚年期亦不謀而合,看來二人戀情的確「有機」!

友薦雲推薦

.馬國明冧岑麗香BBQ撻着
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/bbq.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...