搜尋此網誌

2013年4月24日星期三

最低工資 陳綺雯




Beauty Hunt

最低工資 陳綺雯

亞視姐仔人工出名低,但如果連出去搵登台騷賺吓外快都唔畀,則近乎斷人糧草,點都講唔通!

剛剛轉會 HKTV、前亞視被炒員工陳綺雯( Aki),喺亞視撈足兩年知名度近乎零,每月得幾千蚊底薪已經夠慘,最弊連自己接登台騷都要被警告。

家陣轉會新公司,陳綺雯話:

「起碼畀完 2/3糧屋企,自己仲夠用。」

Profile

年齡: 23歲

姓名:陳綺雯 Aki

身高: 168cm

偶象:楊丞琳

以無故缺席「演藝訓練計劃」為理由,陳綺雯(左二)連同其餘 3位同事戚黛黛(右)、張啟樂(右二)和張紫櫻(左)齊齊捱炒,好在陳綺雯極速成功過檔 HKTV,真係塞翁失馬!《蘋果日報》圖片

之前在亞視因缺席所謂演藝訓練課程而被炒, 23歲的陳綺雯於今年 1月轉簽王維基的 HKTV,雖然一樣收底薪,不過陳綺雯話收入已經有改善:「之前喺亞視,我自己接咗個登台騷,但係亞視竟然唔畀,話一切工作都要經佢哋接喎!之後又要我每日返去上堂,淨係搭車食飯都冇曬啲錢啦。我話咁不如搞清楚究竟點先可以接 job再上堂啦,點知咁就炒咗我!」

畀家用有錢剩

𡃁模出身的陳綺雯,做過 Rainbow師妹,她慶幸自己唔使剝。

「我嗰時講明唔會着三點式出寫真,我覺得靠剝條路唔會長久,𠵱家簽咗 HKTV,雖然底薪只係多少少,但係可以自由返內地接騷做,收入高過之前亞視成倍!做電視台都係靠騷錢啫,我屋企唔係有錢,都要畀錢屋企人,不過𠵱家我每月份糧 2/3畀咗屋企,其餘都仲夠自己用。我覺得做呢行要慢慢浸,希望 keep住有機會演出就 ok!」

轉會 HKTV後,陳綺雯(黃圈)話成間公司好齊心,最緊要係可以俾佢自由接 job,收入高過亞視時代一倍。《蘋果日報》圖片

陳綺雯(左)出道時做過 Rainbow和 Lavina(右)師妹,但她自言接受唔到着三點式行性感,故做了一年𡃁模便簽入亞視。

撰文、攝影:娛樂組

攝影:範仲良

形象: Bryan@ The Flaming


. 最低工資 陳綺雯
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_2685.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...