搜尋此網誌

2013年4月24日星期三

戒油狂做 gym 周柏豪胸肌 40




FBI

戒油狂做 gym 周柏豪胸肌 40

自從上年 12月演唱會之後,周柏豪玩 gym玩上癮,請埋私人教練一星期上 3堂,屋企仲放咗唔少啞鈴,話一起身就要穀一穀!不過,除咗貪靚之外,柏豪話︰「練咗腹肌之後,唱歌好咗好多,原來就係丹田個位,上次演唱會唱 3場都好順。」為咗操肌,柏豪戒油膩食物,除咗已成功練到 40吋胸肌,仲練埋近期好 hit嘅「人魚線」添!

有咁 fit嘅 body,當然益吓 fans,今個星期出嘅《 Pakho Imperfect Live 2013》 DVD,就有唔少絕密相,柏豪話:「其實演唱會個後台就好似健身房咁,上台前我仲玩埋 TRX(懸吊訓練)。」柏豪仲話呢隻 DVD意義重大,除咗係自己一個紀錄,仲係紀念去年逝世嘅外婆,「其中有一 part特別用來懷念婆婆,我每次睇都忍唔住眼濕濕。」

柏豪請埋私人教練操 fit,仲將後台變咗健身房。

柏豪戴咗有色隱形眼鏡上台,燈光效果睇好有型,但真人睇就有啲恐怖。

〈無力挽回〉係柏豪為婆婆而作,演唱會亦特別有一 part紀念婆婆。

曾經喺錄音室工作的柏豪,亦有參與演唱會嘅製作。

撰文、攝影: FBI

電話報料: 9106 2799

電郵報料: mailto:mailto:facenews@nextmedia.com


. 戒油狂做 gym 周柏豪胸肌 40
http://hittt.blogspot.com/2013/04/gym-40.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...