搜尋此網誌

2013年1月25日星期五

[忽然1周]《老表,你好嘢!》肥鬼上位  230磅細細粒日吞 8碟肉

出賣為食樣 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

拍攝當日,小寶經過一輪狼吞虎嚥後,不消半粒鐘,全枱牛肉、羊肉都消滅了。" width="190">



娛聞樂

《老表,你好嘢!》肥鬼上位  230磅細細粒日吞 8碟肉

2013年01月25日

新劇《老表,你好嘢!》玩盡中港矛盾,加上王祖藍一串七個新丁演出,新鮮感十足,難怪首周平均收視有 30點。


當中重達 230磅的「細細粒」小寶(陳嘉佳)和廣東話正宗過港女的鬼妹「小茜」(陳明恩),得《老表》帶挈,近日意外成為高登巴打另類新寵。

其中語出驚人的小寶,自稱處女,恨拍拖恨到口水流,曾嘗試地獄式減肥,奈何擁有焚化爐胃口的她,日食六餐兼每晚隊兩桶雪糕。日前記者貼身追訪她一日的進食餐單,單單一個打邊爐,她便鯨吞 5碟牛肉和 3碟羊肉,想減肥?小寶咪得把口至得 㗎!


27歲的肥妹小寶, 09年在「新一代警察道具公司」做秘書,被電影《矮仔多情》副導演睇中拍戲,自此半隻腳踩落娛樂圈。天生肥底的她,自小是食物焚化爐, 3歲時已重達 40磅, 5歲時已經食得落成碟鐵板牛柳絲炒麵。到小五時,她已經重達 120磅,拍得住欣宜。她說:「我媽咪都話我淨係識食同 瞓,其實我屋企人食齋,我驚食唔飽,晚晚返屋企食飯前,我都要先去食碗麵打定底。」


唔少網友都讚小寶五官靚,若然肯的起心肝減減磅,大把巴打追啦!" href="">放大圖片

唔少網友都讚小寶五官靚,若然肯的起心肝減減磅,大把巴打追啦!" href="">
網友撐靚 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

唔少網友都讚小寶五官靚,若然肯的起心肝減減磅,大把巴打追啦!" onload="">

網友撐靚


唔少網友都讚小寶五官靚,若然肯的起心肝減減磅,大把巴打追啦!


小寶在「新一代警察道具公司」任職秘書,平日她忙到一腳踢,除文職工作外,搬貨、倒垃圾等任務都要做。" href="">放大圖片

小寶在「新一代警察道具公司」任職秘書,平日她忙到一腳踢,除文職工作外,搬貨、倒垃圾等任務都要做。" href="">
打雜秘書 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

小寶在「新一代警察道具公司」任職秘書,平日她忙到一腳踢,除文職工作外,搬貨、倒垃圾等任務都要做。" onload="">

打雜秘書


小寶在「新一代警察道具公司」任職秘書,平日她忙到一腳踢,除文職工作外,搬貨、倒垃圾等任務都要做。

食肉獸唔食菜

現時體重已達 230磅的她,開口埋口想「變瘦 D」,但日前本刊記者目擊她相約同事食火鍋自助餐,頭一輪嗌 嘢食,她已一口氣食了三碟牛肉、兩碟羊肉和兩碟雞子,嚇窒侍應。其間她身邊男同事說:「我晏晝幫你買下午茶 嗰陣,你已經食 咗個豬扒包同雞髀薯條,好心你食 啲菜啦。」雖然同事好心相勸,但聽唔入耳的小寶,再嗌第二輪時,同樣點了一碟雞子、一碟羊肉和兩碟肥牛,三扒兩撥再掃曬落肚。


不停口食足兩個鐘後,記者提議約小寶到其他地方做訪問,但她拍拍肚腩舒了口氣說:「我食到好飽,今晚又咁凍,我要返屋企 瞓覺,不如聽日再約時間做過啦!」

放大圖片

上網買衫

放大圖片

小寶噸位十足,香港時裝店很難有她的 size,所以無論內衣或面衫,她都上外國網站選購,其母亦會替她做衫。


小寶在公司枱面放了一張戒食清單,要與媽咪麵、打邊爐等不良飲食習慣絕交,但同事都笑她不能成功戒絕這些「朋友」。" href="">放大圖片

小寶在公司枱面放了一張戒食清單,要與媽咪麵、打邊爐等不良飲食習慣絕交,但同事都笑她不能成功戒絕這些「朋友」。" href="">
同事暗寸 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

小寶在公司枱面放了一張戒食清單,要與媽咪麵、打邊爐等不良飲食習慣絕交,但同事都笑她不能成功戒絕這些「朋友」。" onload="">

同事暗寸


小寶在公司枱面放了一張戒食清單,要與媽咪麵、打邊爐等不良飲食習慣絕交,但同事都笑她不能成功戒絕這些「朋友」。

瘦唔過三日

香港社會排「肥」風氣盛行,小寶當然受盡白眼。「每次出街見到有人 sell減肥、纖體,我都會一支箭飆走,唔會俾機會佢哋。有次我陪同事去 Physical做 gym,落樓梯 嗰時,有幾個 90後男仔指住我笑:『恐龍呀,好驚呀!』聽到有啲唔開心。其實我喺 16歲時都試過減肥,一日三餐只食蘋果、番石榴同菠蘿充飢,完全唔食澱粉質。兩個月內,我嘅磅重由 180磅減到 140磅。但開學後冇再 keep咪肥到 200磅囉。諗番我都好後悔,點解嗰陣唔繼續落去減肥。」

唔敢坐巴士


肥妹小寶同鬼妹陳明恩在《老表,你好嘢!》中,與王祖藍、王菀之合組「 Oh! Baby」組合,率先彈出,成為網友熱話。" href="">放大圖片

肥妹小寶同鬼妹陳明恩在《老表,你好嘢!》中,與王祖藍、王菀之合組「 Oh! Baby」組合,率先彈出,成為網友熱話。" href="">
肥鬼彈出 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

肥妹小寶同鬼妹陳明恩在《老表,你好嘢!》中,與王祖藍、王菀之合組「 Oh! Baby」組合,率先彈出,成為網友熱話。" onload="">

肥鬼彈出


肥妹小寶同鬼妹陳明恩在《老表,你好嘢!》中,與王祖藍、王菀之合組「 Oh! Baby」組合,率先彈出,成為網友熱話。

礙於自卑感作祟,小寶由細到大未試過到沙灘和泳池,家中連一件泳衣都冇,最慘是她連巴士都唔敢坐,寧願以的士代步。「我好怕搭小巴同巴士,坐親我都要坐單邊位,但有半邊跌 咗出 嚟,驚阻到人,坐兩座位又俾人眼望望,所以逢親搭地鐵同巴士,有位我都唔敢坐,寧願企喺度。搵男友? No way!其實我都想有男仔肯接受我,不過有邊個男仔想拖住隻大笨象出街?咁核突,我自己都接受唔到啦,唔通日日 喺屋企拍拖咩。」其實小寶五官唔差,性格順得人,瘦番 啲應該有市場,只需忍忍口,總有一日會搵到 Mr.Right。

肥妹進化史

肥妹小寶出世時只得 6磅。不過日食夜食之下,她的體重直線上升。雖然她曾地獄式減肥,兩個月內只食生果充飢,可惜之後無以為繼,每次減肥都維持不到三天。

放大圖片

2歲 10磅精靈期

放大圖片

5歲 50磅初肥期

放大圖片

15歲 180磅減磅期

放大圖片

16歲 140磅索女期

超標四倍

肥妹小寶只得 27歲,身高 5呎 6吋。日食 6餐的她,重達 230磅。尚營坊註冊營養師鍾蓉文表示:「同齡同身高嘅女性,健康體重水平為 135磅,每日大約需要吸收 1,600千卡熱量。而佢本身有 230磅,大約要吸收 2,400千卡(熱量單位)。根據以下餐單,佢吸收咗 10,270千卡熱量,超標四倍。以佢嘅食量,好容易患上脂肪肝同高膽固醇,加重心臟負荷,有中風危機。」


4條腸仔加煎雙蛋,一杯普洱茶(約 580千卡)" href="">放大圖片

4條腸仔加煎雙蛋,一杯普洱茶(約 580千卡)" href="">
早餐 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

4條腸仔加煎雙蛋,一杯普洱茶(約 580千卡)" onload="">

早餐


4條腸仔加煎雙蛋,一杯普洱茶(約 580千卡)

放大圖片

帶子番茄燴意粉餐、揚州炒飯、榛子雪糕(約 2,640千卡)

下午茶


豬扒包、雞髀薯條餐連汽水加蘋果批(約 1,850千卡)

零食

媽咪麵一包及朱古力三粒(約 720千卡)

晚餐

火鍋自助餐(約 3,600千卡)

消夜

雪糕巴菲及心太軟(約 880千卡)



.[忽然1周]《老表,你好嘢!》肥鬼上位  230磅細細粒日吞 8碟肉
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-230-8-1.html
較新的文章 較舊的文章 首頁
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...