搜尋此網誌

2013年1月25日星期五

朱璇樂天:我容易吸引同類

朱璿認為認識她較深的朋友,都會覺得她是名文靜女孩。


朱璿樂天:我容易吸引同類

前華姐冠軍朱璿平日活潑開朗,笑容可掬,經常周圍旅行捐窿捐罅,心地善良的她坦言未遇過壞人搶劫,她直言:「人係可以吸引同類,只要你個心唔係想害人,都唔會吸引到啲想傷害你嘅人!」惟單身的她卻自認宅女,經常留在家中看書、看電影,令父母開始擔心。



朱璿認為認識她較深的朋友,都會覺得她是名文靜女孩。

無綫藝人朱璿予人樂天之感,大事小事都笑得一餐,不過她卻不願承認是傻大姐,更自認是一名文靜女生,她說:「一般朋友可能覺得我成日笑,不過熟咗之後,其實我都好靜!但我又唔係唔開心嗰隻,好多事都好諗得開,只係唔多嘢講、唔係好主動。」

朱璿


對於拍拖,朱璿認為父母比她還要著急。

愈來愈宅

雖然別人說Shopping是女人的天性,不過朱璿卻喜歡看書、看電影,難怪她也笑言是名「宅女」:「我絕對係好宅,依家呢個情況愈來愈嚴重,以前間中都出去玩,依家反而好鍾意去好安靜嘅地方,睇嚇海、散嚇步、睇嚇書。」朱璿如此深閨,豈不是很難識男朋友?不過她卻笑說現時不急拍拖,反而父母還替她感到焦急:「有時爸爸媽媽打電話畀我,傾偈都會畀我少少暗示,成日問我做緊乜嘢?係咪自己一個人?有冇同啲朋友出去?可能佢哋開始擔心我成日宅喺屋企!」

性格乖巧

朱璿不玩不蒲,性格如此乖乖女,應該也未試過做瘋狂事,不過朱璿坦言一個女仔四圍捐窿捐罅,更完全不覺危險:「我試過一個人去意大利、荷蘭、比利時等,我唔覺得驚o架,人係可以吸引同類,只要你個心唔係想害人,都唔會吸引到啲想傷害你嘅人。我喺巴黎居住咁耐,都未試過發生被人搶劫同危險嘅事。」



.朱璇樂天:我容易吸引同類
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_6387.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...