搜尋此網誌

2013年1月25日星期五

[忽然1周]小三 ViVian俾老闆鬧爆喪喊 周秀娜親述撇仔內幕

冇男友惟有寄情工作,近日周秀娜再為自家內衣品牌「 La Miu」拍攝新一輯噴血照,大曬 33D暴乳,明顯瘦剩個胸。


滾熱辣

小三 ViVian俾老闆鬧爆喪喊 周秀娜親述撇仔內幕

2013年01月25日

周日( 20日),周秀娜在港台頒獎禮自爆與拍拖六年的陳偉成( Avis)分手。事後她一臉淡然說:「感情冇分錯與對,我哋係和平分手嘅!」


本周二( 22日),早前被本刊拍得漏夜上樓私會的 Avis和嫩模羅彩玲( Vivian)再洩牀照。男友偷食鐵證如山。

牀照刺激下,周秀娜周三( 23日)接受本刊電話訪問時,終於不再強忍情傷,一度哽咽說:「話冇唔開心係呃你,有嘗試去挽救……但處理嗰時已經嚟唔切。」她更親述通過電話向 Avis攤牌,連見最後一面都費事。

情變令周秀娜險患抑鬱,體重亦直線下降得番 88磅,的確陰功。另一方面,小三 Vivian並非贏家。牀照流出後,她被所屬模特兒公司老闆急召照肺外,更遭 Avis寸爆博宣傳。

今年 27歲的周秀娜近年顧住北上𢱑銀,𥄫唔實男友 Avis。上月尾本刊拍得 Avis淩晨帶嫩模 Vivian返自己屋企過夜。雖然有相為證,但周秀娜當時表面上仍繼續維護 Avis,她說:「朋友嚟啫!我會用繩綁住佢。」實情當時周和 Avis已經處於冷戰期。本周日( 20日)港台頒獎禮上終於自爆與 Avis分手。周三( 23日)淩晨一時,她向本刊記者說:「我哋當時已經有幾個月冇見面冇聯絡,我嘗試去挽救,但大家已經去到冇話題嘅地步,我同佢都意識到大家係時候(分手)㗎喇!」

老闆訓話

周二( 22日),爆出牀照當日晚上, Vivian被老闆向展邦召到尖沙嘴一餐廳訓話。她一度眼濕濕,以紙巾遮面。

驚爆牀照

放大圖片

《蘋果日報》圖片

Avis偷食 Vivian事件不足一個月,周二( 22日),又再流出二人牀照,二人面貼面,十分癡纏。

拒絕再做朋友

「今次分手唔涉及任何其他人,不過我知道處理嗰陣已經嚟唔切。」口就話分手唔涉第三者,但之後仍忍唔住寸小三:「事實上我真係唔識邊個係 Vivian,不過世途險惡,有啲人嘅人品真係有問題。」


既然感情冇彎轉,周秀娜亦決定斬斷六年情。不過她透露是自己主動打電話同 Avis攤牌,連最後一面都唔想見。「確實嘅時間我真係唔記得,我同佢講『一段感情係唔會冇問題,需要大家去包容同體諒。不過我哋之間連嗌交同意見分歧都冇,真係好淡。』」當時 Avis亦無奈接受分手,不過他就鋪定後路,在電話中提出大家「再見亦是朋友」的要求。「話冇唔開心係呃你,始終六年感情,冇咗都好可惜。不過我哋個冷靜期實在太耐,所以我冇為呢件事流過一滴眼淚。」此時周秀娜愈說愈激動,更一度哽咽:「佢依家已經係過去式,我冇興趣再知佢任何嘢,大家各自各生活啦!」

連嗒兩女

Avis個底花到暈,趁周秀娜搏殺搵銀,密密偷食。嫩模、模媽統統唔放過,難怪娜姐忍痛斬纜。

速食嫩模

去年 12月,本刊拍得 Avis帶 Vivian夜蒲見 friend,之後更一同返回寓所過夜。

肉搏模媽

去年 4月,有指 Avis與模媽 Mia合作《喜愛夜蒲 2》假戲真做(圖)。之後更被本刊拍得他夜訪 Mia香閨過夜。

扯乾 12磅

男友 Avis屢次偷食,周秀娜忍完再忍,搞到抑鬱,暴瘦 12磅。上周六( 19日),她以低胸晚裝出席活動,面無四両肉。除了心口兩團肉,手臂及雙腳瘦到見骨,鎖骨亦暴現,我見猶憐。


身材 fit爆的周秀娜,火速上位,當時事業愛情兩得意,精神飽滿到發光咁款。" href="">放大圖片

身材 fit爆的周秀娜,火速上位,當時事業愛情兩得意,精神飽滿到發光咁款。" href="">
12年 100磅 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

身材 fit爆的周秀娜,火速上位,當時事業愛情兩得意,精神飽滿到發光咁款。" onload="">

12年 100磅


身材 fit爆的周秀娜,火速上位,當時事業愛情兩得意,精神飽滿到發光咁款。

放大圖片

13年 88磅

Vivian介入感內疚

另一方面,正當周秀娜剛單方面宣布分手之際, Avis與 Vivian的牀照卻突然夾啱時間流出,難免令人聯想有人故意放料博見報。周二( 22日),本刊發現 Vivian被模特兒公司老闆向展邦召到尖沙嘴某餐廳訓話。其間向更手指指狂鬧 Vivian,令她忍唔住於大庭廣眾落淚。


記者現場聽到他對 Vivian說:「無端端做乜上個男仔度玩,流出呢啲相好影響公司形象,唔該你檢點啲,唔可以再飲醉酒。」之後記者以電話聯絡到 Vivian,她否認自己是小三,「如果真係因為咁(牀照)而搞到佢哋分手,我真係好內疚。」周三( 23日), Vivian更開記招解釋「牀照」的來龍去脈,「嗰張唔係牀照,只係飲醉喺梳化度,朋友影咗放上去 facebook,事後已經刪除曬㗎喇!」而身旁的向展邦插嘴,他暗寸 Avis龜縮:「我希望 Avis快啲出嚟回應。」

記者事後將 Vivian的回應向周秀娜轉述,她先冷笑兩聲,然後再說:「客廳又好、廁所又好啦!都唔關我事,唔需要咁內疚喎!嗰個係我前度,佢嘅嘢我冇興趣知,亦唔會理,我幫佢哋唔到!」而一直未有為此事回應的 Avis,除拒聽任何電話外,連日來都沒有返佐敦髮型屋。潛水多日的 Avis,周三( 23日)終於現身,由沙田寓所揸車返佐敦開工。記者埋身採訪,他一臉愁容說:「同佢始終六年感情,冇咗,真係好唔開心。心情真係唔好,唔想講嘢。( Vivian同你有牀照流出喎?)我覺得都係有人博宣傳!」其後他似乎醒覺自己講多錯多,急急腳返回髮型屋避鋒頭。知情人士說:「 Avis諗住暑假出寫真曬肌肉,希望可以彈起,但依家搞到形象咁,隨時人財兩失。」

愁爆現身

周三( 23日)下午, Avis終於現身到佐敦髮型屋開工,滿臉愁容,但亦忍唔住寸爆新歡 Vivian抽水,「有人博宣傳。」看來「分手」和「牀照」兩事對他打擊相當大。

澄清冇性關係

周三( 23日), Vivian開記招指牀照是因醉酒被友人偷拍,不過她強調與 Avis未有發生性關係。其間向展邦幫口補鑊,似乎擔心 Vivian愈講愈亂。

最後約會

去年 8月,周秀娜出席完活動後,由男友 Avis接送。上車之前,她還向記者揮手,表現風騷。估唔到當晚是他們的最後一晚約會。

鬧交收場

他們到銅鑼灣後,周圍搵餐廳食飯,但二人突然面燶燶,飯都未食就上車走人,看來感情已存暗湧。

出書唔提前度

雖然態度決絕,但畢竟周秀娜只是一個女人,需要男人呵護。據知早前她亦因情困搞到心情低落,一度懷疑自己患上抑鬱。「係人都有情緒,嗰陣咁啱又喺內地拍緊一套驚慄片,個角色好慘。每日拍完戲返到酒店又係一個人,淨係對住四幅牆,唔多唔少都會亂諗嘢。」雖然現時情況已好轉,但身高五呎六吋半,一直只有 100磅的她,近日被發現身形暴瘦,體重驟降 12磅,得番 88磅,瘦到條頸和手臂青筋凸現,非常誇張。她說:「唔係情傷呀!不過我都覺得瘦咗少少,有四嚿腹肌,都驚男人唔敢埋身。」


其實周秀娜下月將會推出由她親自撰寫的新書《夢.她.處》,書中記述她與林峯、最新緋聞男友方力申等男拍檔的合作過程,不過對 Avis卻隻字不提,「值得回憶嘅嘢先寫啦!」

正如周秀娜話齋,一段感情冇分錯與對,但就有贏和輸,今次 Avis明顯是輸家。

出書爆嘆男星實錄

升呢做「娜姐」的周秀娜,由肉女變才女,下月推出新書《夢.她.處》。書中除記載她入行以來的血淚史外,更大爆她與不少男演員合作時的秘聞。她除用三頁紙去回味與林峯的情慾戲外,連緋聞男友方力申亦讚不絕口。

讚小方細心

近日有指周秀娜做小三,令方力申和 Stephy情變,不過她對緋聞一笑置之,「佢當我係兄弟嚟咋。《唐朝浪漫英雄》係我第一部電視劇,佢好睇住我,教我走位,對我好好。」

揭林峯有反應

周秀娜書中就踢爆 2010年林峯與她拍攝《抱抱俏佳人》的梳化情慾戲時有反應,林峯耳仔紅曬。她說:「嗰時㷫烚烚!大家埋位前又飲咗酒,血液循環得好好。」

周秀娜書中亦大讚林峯有風度,導演嗌 cut後,林峯即時幫她擋身體,以免她走光。周二( 22日),林峯綵排個唱時對此說:「多謝!多謝!男藝人保護女藝人好正常啫!」

放大圖片

保護佢好正常!(真實對白)

鬼片惹抑鬱

去年娜姐北上拍了六部戲,其中《夜店詭談》一片令她情緒低落,加上當時她與 Avis濃情轉淡,令她一度懷疑自己患上抑鬱症。

網友不停鬧

周秀娜和 Avis分手一事,成為近期娛圈熱話。不少網友紛紛到討論區及他們的微博留言,鬧爆 Avis死蠢之餘,更指 Vivian賤格。

放大圖片

挺娜姐再搵歸宿

放大圖片

鬧 Vivian抽水



.[忽然1周]小三 ViVian俾老闆鬧爆喪喊 周秀娜親述撇仔內幕
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-vivian-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...