搜尋此網誌

2013年1月25日星期五

徐子珊鐵人吸金 齋啡頂肚

徐子珊早前為服裝品牌拍攝新一輯廣告


徐子珊鐵人吸金 齋啡頂肚

徐子珊早前為服裝品牌拍攝新一輯廣告,拍攝前只睡了三粒鐘,故化妝時已忍不住「釣魚」,貪靚的她更只用「齋啡」充飢,期間亦只以幾舊橙代替午餐,絕對是女鐵人一名!



徐子珊於台慶頒獎禮奪獎後身價三級跳,但仍獲廣告商寵愛,最近更獲續約代言服飾。

自去年於無綫頒獎禮奪得「我最喜愛的電視女角色」後人氣急升,除了商演活動,也獲不少廣告商垂青,酬勞亦升幅不少,早前她獲四度任代言人的服裝品牌續約,於是抽空拍攝新一輯平面廣告,雖然忙於趕新劇日夜癲倒,但子珊寧願犧牲休息時間,也堅持騰出拍攝期,難怪獲廣告商寵愛。

化妝「釣魚」

拍攝當日,子珊趕完新劇收工只返家小休三粒鐘,便出發到廣告拍攝場地開工,期間還要換十多套服飾,鏡頭前伊人表現專業,應攝影師要求不斷轉甫士,不過鏡頭後卻一臉疲態,她謂:「今朝先收工,真係好攰,不過冇辦法,頭先化妝都喺度釣魚,嘢都唔敢食,剩係飲齋啡去水腫,見佢哋食晏,我真係好想食,不過費事凸出肚腩,惟有死忍,咪食幾舊橙頂住囉!」

徐子珊早前為服裝品牌拍攝新一輯廣告


只睡了三小時的子珊坦言化妝期間一度「釣魚」。

徐子珊早前為服裝品牌拍攝新一輯廣告

子珊不停換衫轉甫士,表現專業。

徐子珊早前為服裝品牌拍攝新一輯廣告

對於已四度與品牌合作,子珊賣口乖表示:「老闆娘好好,頭先特登嚟探班,仲買埋嘢食過嚟,真係好窩心(有冇加人工?)梗係有啦!仲要加得好好添!」談到新年將至,子珊透露將於工作中度過,未能跟家人四出拜年兼逗利是,認真慘情!



.徐子珊鐵人吸金 齋啡頂肚
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4849.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...