搜尋此網誌

2013年1月15日星期二

親揭結婚12年不育之謎 萬綺雯笑...




※蚊蚊拍罷兩劇後,即跟老公到峇里度假休息,兩人還大玩求婚。
※《我和殭屍有個約會》不但令蚊蚊走紅,也令她認識了編劇陳十三。
※蚊蚊過檔無?走寣A首部作品就是跟郭晉安合作《老表,你好?潔I》。
※外間有指蚊蚊簽約無?身n求兩萬元一集,以及要做第一女主角,比陳煒條件好。
親揭結婚12年不育之謎 萬綺雯笑言:唔覺得老公唔得

2013年1月15日



  萬綺雯(萬二蚊)89年亞姐亞軍出身,憑住索爆外形加42吋長腿,演繹《我和殭屍有個約會》「馬小玲」一角,深受歡迎,因而成為亞視當家花旦之一。近年淡出電視圈的她,最近再度出山簽約無?貝蝻@,首部作品《老表,你好?潔I》昨晚亦已首播。蚊蚊自從2000年跟編劇陳十三結婚後,一直恩愛甜蜜,可惜人紅自然是非多,昨日竟然有報道指陳十三因吸煙過量,導致結婚12年來依然不育。對於報道蚊蚊認為只是得啖笑,她更力撐老公笑言:「我唔覺得佢唔得!」認真Sweet到爆!

  撰文:杜淑霞 

  攝影:畢紹基 

  化妝:Herman Ng

  髮型:Domanic Tao @O4

  服裝:Laurel

  場地:MM/H(皇室堡15/F)

  昨日蚊蚊就有關老公的報道回應時,笑言未?埥穭w收到朋友報料,她告知老公陳十三「畀人影?驉v時,老公起初嚇一跳,當她講清楚是指他「唔得」後,老公即笑言:「嘩!真係一額汗,我幾驚影到我攬住條女呀!」蚊蚊坦言跟老公都沒有為此不快,她笑言:「當係幫我宣傳?個劇,佢係我老公都要幫我頂?謚捸I」

  對於婚後12年一直無生育的問題,蚊蚊就坦言問題出在自己身上,「我係好鍾意細路仔,結婚5、6年後係諗過生,但係我身體一直唔係咁好,到調理好?驉A又因為拍戲整親條腰骨,所以老公都叫我調理好番身體先,?家我又簽?覾VB,仲有?齯u作目標想做,當然又唔會諗住囉!」

  讚老公夠聰明

  蚊蚊跟陳十三結婚多年,仍如新婚一樣,早前兩人到峇里旅行時,她還將老公再次向她求婚的照片上載微博。提到兩人相處之道,蚊蚊即露出甜到漏笑容,「我諗係互相信任,當然亦都要夠聰明,好似我係機器白癡,又好論盡成日跌爛電話,到咁上下老公就會識得買個新畀我,最近佢知道我新劇就快出街,又買?鰴◎s電視返?趨q我睇。」

  講到陳十三在蚊蚊心目中的地位,除了是好老公外,還是最佳聆聽者及顧問,「我有咩都會同老公講,佢個人好冷靜,睇?洃S夠全面,會畀到?囍n好意見我,今次我會返電視工作,都係佢鼓勵我,因為之前有舞台劇邀請我,佢知道呢樣對我工作有幫助,如果我冇試過一定會後悔,但要返內地9個月,結果我都捱得過,佢就知我仲好鍾意做戲,咁?痤L?侑祐琚A佢咪叫我試下囉!」

  



.親揭結婚12年不育之謎 萬綺雯笑...
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/12_15.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...