搜尋此網誌

2013年2月8日星期五

[忽然1周]那些年的牙齒印 丹爺遭星爺 hea爆

身兼演員及武指嘅丹爺,著住套古裝指示工作人員,一路講一路有人幫佢執番靚啲頭髮。丹爺拍一套戲要成二千萬片酬,秒秒鐘都值錢,梗要把握時間啦。


媽咪姐

那些年的牙齒印 丹爺遭星爺 hea爆

2013年02月08日

周星馳近排新聞多多,媽咪姐最近都八到單料,甄子丹原來同星爺有牙齒印。

話說多年前甄子丹未紅,初初做導演嘅佢,膽粗粗搵星爺拍新戲。難得星爺應承,仲叫丹爺去搵佢傾。翌日,丹爺準時出現,星爺都喺度,不過身邊就多咗幾個朋友。星爺話:「你等我一陣,好快傾完!」


丹爺惟有坐喺隔籬枱等啦,一等就兩粒鐘,見星爺未有意欲傾,佢最後好客氣咁告辭。點知星爺竟然話:「乜你仲喺度咩?我都有新戲開,一定預埋你!」當然,星爺之後嘅戲未見丹爺出現,而丹爺亦冇再搵星爺啦。

開講有話:敵人嘅敵人就係朋友,宇宙最強推薦同星爺不和嘅黃聖依做新戲《冰封俠》女主角,會唔會有關呢?

放大圖片

趁未埋位,黃聖依(左)密密食日式章魚丸,仲同石詠莉傾到鬼咁開心。

放大圖片

蕭若元不時有大膽言論,有傳遭內地封殺,唔俾佢個仔蕭定一有份投資嘅《冰封俠》入大陸市場。蕭公子聲稱費事累人,決定撤資,不過上星期仲見到佢探班。

放大圖片

字宙最強都夠膽 hea!(設計對白)

放大圖片

宇宙最強?邊位呀?(設計對白)



.[忽然1周]那些年的牙齒印 丹爺遭星爺 hea爆
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/1-hea-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...