搜尋此網誌

2013年2月8日星期五

[忽然1周]靈蛇護身 最後衝刺  42歲萬綺雯:趕生蛇仔!

蛇腰長腿 <br><br>上周五( 1日)蚊蚊到影樓拍攝賀年封面照,當然要騷招牌 42吋長腿。不過兩條蛇好活躍四圍竄,攝影師又怕蚊蚊會走光,一度清場拍攝,最後順利完成,蛇仔收工繼續冬眠。


大封面

靈蛇護身 最後衝刺  42歲萬綺雯:趕生蛇仔!

2013年02月08日

加盟無 綫後的第一套劇《老表,你好 嘢!》叫好叫座,萬綺雯(蚊蚊)紅爆師奶界,現在人人叫她「易姑娘」。對於「老表效應」,她受寵若驚。

42歲的萬綺雯與編劇老公陳十三過了 13年二人世界,依然未放棄生 B計劃。上周五( 1日)她為本刊拍賀年封面時,玩住蟒蛇仔大講夫妻相處之道:「就算幾忙,我 哋都堅持每年最少去一次旅行。今年我會同老公去芬蘭睇北極光,隨時趕到生蛇仔 㗎!」

冧得掂師奶,拍劇當然陸續有來。萬綺雯工作咁忙都掛住同老公造人,無非想作最後衝刺。預祝蚊蚊睇住浪漫的北極光「一擊即中」啦!


以往由亞視過檔無 綫的藝人,一般都要經過時間洗禮,令觀眾忘記「亞視人」身份,才可融入 TVB大家庭。但萬綺雯去年加入無 綫即被安排夥拍郭晉安做《老表,你好 嘢!》女主角,接住的《好心作怪》再演三哥苗僑偉老婆,又做女主角,明顯萬綺雯已躋身無 綫一線花旦之列,入曬屋。

劇接劇又要做宣傳,萬綺雯最近忙到不得了,不過她無時無刻都會掛住老公。上周五( 1日)為本刊拍攝賀年封面時,萬綺雯一邊玩蛇,一邊提及編劇老公陳十三。她說這段時間見同事多過見老公:「呢年我見老公少 咗,反而會更加珍惜相處時間,我 哋結婚咁耐從未嗌過交,無所不談。兩公婆嘛,冇秘密 嘅!」

放大圖片

兩蛇任舞

大蛇阿 Cat與 BB蛇 Baby都好跟蚊蚊,三位主角連續拍攝超過兩小時,毫無倦意。蚊蚊仲愈影愈起勁。

放大圖片

炮仗怕怕

蚊蚊自爆最怕突然間爆破的物件:「我好驚氣球,成日覺得佢會爆。燒炮仗?我諗都未諗過,我知呢串係假,先夠膽行埋去咋,真炮仗咪搞我呀!」

睇住北極光造人

放大圖片

萬綺雯同老公陳十三近年各有各忙,蚊蚊忙拍劇,陳十三為自己經營的製作公司中港兩邊走。雖然聚少離多,但依然恩愛。

結婚十三年雖然未有所出,但原來萬綺雯從未放棄生 BB計劃:「我一向順其自然,唔會刻意去做一樣 嘢,我同老公身體健康絕冇問題。我一直有個心願,就係去睇北極光,老公應承今年陪我去芬蘭三個禮拜。我上網 check過,呢兩年 嘅北極光特別強,好容易見到,到時又可以坐埋破冰船。 喺咁開心 嘅環境之下,如果努力造人,隨時趕到生個蛇仔喎,哈哈!」就連玄學家麥玲玲都批萬綺雯蛇年有喜非難事,麥玲玲說:「只要蚊蚊到外地旅行,再刻意 啲(計算排卵期)就好易中,尤其下半年機會更大。」

萬綺雯今次影賀年封面,為迎合蛇年,特別搵來五歲大的球蟒( Cat)及半歲蟒蛇 BB( Baby)一齊做主角。萬綺雯二話不說便接過兩條蟒蛇,放在身上任牠們左穿右插。原來她與蛇自小結緣:「我細個成日去婆婆錦田度住。 嗰度有好多蛇,公公有同我講要小心 啲顏色鮮艷 嘅蛇,愈靚愈毒。不過我都係唔驚,照追住 啲蛇玩,哈哈!」

《老表》演員逐個數

萬綺雯細時唔知驚,當毒蛇係朋友一齊玩。好彩入 TVB識到班「老表朋友」,個個都 friendly兼個性獨特。她在記者面前逐個數:「安仔好善良,佢係視帝但冇架子。我初 嚟步到佢都好照顧我,係絕世好男人!祖藍就好聰明,周身刀好似乜都識咁,冇佢唔掂呀!張繼聰呢,起初以為佢係一個普通 嘅唱作歌手,合作過先知佢咁搞笑,咁有才華,每一個動作都充滿節奏,有 bit嘅!肥妹小寶份人好簡單,佢拍劇會帶大量零食請人食,好搞笑。至於鬼妹就跳舞超勁,未埋位時會跳番兩 part舞,睇到我眼都凸。」

樂天又平易近人的萬綺雯,好快會有另一班新演員朋友,因為三月她便會接拍古裝劇《食為奴》演打女,同劇演員包括王祖藍、胡定欣、黃智賢,完成拍攝後她會放下所有工作,偕老公出發到芬蘭睇北極光造人,加油呀!

放大圖片

少女索 look

好多人話蚊蚊食了防腐劑,現場見過真人後確有同感。加上拍攝場景放滿心形氣球,如此少女情懷 feel,難怪 42歲的她仍可與無 綫花旦們爭一日之長短。

放大圖片

破例性感

蚊蚊平時守身如玉兼走實力派路線,今次肯為本刊破例露少少,只因身上那條裙,買下一年有多卻從沒穿過。均勻身材加長腿,真係令人羨慕。

做善事被圍

蚊蚊在《老表、你好 嘢!》飾演社工,現實中她亦不時出席義工活動。日前她便前往醫院派福袋,一出現便受到包圍,個個叫她做「易姑娘」。她更即晚在微博上載活動合照。

放大圖片
放大圖片
蛇腰長腿 <br><br>上周五( 1日)蚊蚊到影樓拍攝賀年封面照,當然要騷招牌 42吋長腿。不過兩條蛇好活躍四圍竄,攝影師又怕蚊蚊會走光,一度清場拍攝,最後順利完成,蛇仔收工繼續冬眠。

大團圓結局

《老表,你好 嘢!》因選角出色有新鮮感,深受觀眾歡迎。上周平均收視維持 30點(約 193萬觀眾),最高收視 33點(約 212萬觀眾),劇集老少鹹宜當然是大團圓結局,萬綺雯與郭晉安雖然被阿 Bob從中作梗,搞到求婚失敗,但最終都排除萬難步入教堂,蚊蚊仲獻出了在無 綫的處女初吻 㖭!

放大圖片

啜爆

放大圖片

求婚

放大圖片

行禮

蛇女無懼

蛇雖然野性難馴,有些品種更惡毒無比,但歷年有不少女星夠膽挑戰大蛇,甚至與蛇共舞。

淫蛇捐「珊」窿

放大圖片

05年李珊珊身穿泳衣把弄一條身粗 3吋的「過山烏」,當中不乏撫摸蛇頭及大蛇從她兩腿穿出來的鏡頭。結果多個鏡頭遭無 綫禁播,被指意識不良。

蛇纏「警鐘胸」

放大圖片

10年, Jessica C.為拍處女寫真,借來造型師的黃色粟米蛇影相,她全裸橫 瞓在草地上,盡騷半球及臀部,黃蛇隨意在其身上爬行,非常大膽。

蛇腰長腿 <br><br>上周五( 1日)蚊蚊到影樓拍攝賀年封面照,當然要騷招牌 42吋長腿。不過兩條蛇好活躍四圍竄,攝影師又怕蚊蚊會走光,一度清場拍攝,最後順利完成,蛇仔收工繼續冬眠。

中門大開迎巨蟒

放大圖片

Ana R.早前為一本英文雜誌拍攝蛇年封面,身穿 deep V白長裙的她,中門大開與重 30磅的大蟒蛇一起拍照,更任由大蛇在其胸前蠕動取暖。

後記:蚊與蛇

拍攝當日,由蛇女 Amber帶住真蛇到場 嗰刻全場𠵱嘩鬼叫,好彩萬綺雯膽生毛,一見即捧上手玩餐飽,仲將條 BB蛇當手 鈪咁戴上手。

影咗兩個幾鐘,百厭 BB蛇開始無電唔再鬱,條大蛇就鬧情緒四圍走,令本來手到拿來 嘅萬綺雯大叫求救:「哎呀!我搞佢 哋唔掂呀!快 啲過 嚟幫手!」蛇女 Amber話:「阿 Cat同 Baby都係球蟒蛇,冇毒,好乖好馴良,絕對唔會咬人,放心!」

其實蚊蚊冇驚過,與蛇共處期間大部分時間都控制自如,連蛇女 Amber都話蚊蚊好掂!

放大圖片

大家見到蚊蚊身後的紅色氣球散落得好自然,其實鏡頭外有兩位壯男不停咁拋,每拋一次只能影到一格相,辛苦曬。

放大圖片

向來愛貓如命的蚊蚊,抱蛇好似抱貓一樣,仲不時輕撫佢,咁舒服,係人都想做條蛇啦!

放大圖片

人與動物合照向來特別困難,好彩蛇女 Amber(左)全程在旁出手,咪睇小兩條蛇仔,原來佢 哋都好好力水 㗎!



.[忽然1周]靈蛇護身 最後衝刺  42歲萬綺雯:趕生蛇仔!
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/1-42-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...