搜尋此網誌

2013年2月8日星期五

張家輝半價下海執導鬼片《神功戲》




張家輝半價下海執導鬼片《神功戲》

內地一直禁拍鬼片,不少香港公司為遷就內地市場只好放棄拍攝,導致近年鬼片幾乎在港絕種。但今年6月,張家輝計劃首次執導,自導自演一部驚嚇指數到十分的鬼片《神功戲》,女主角有劉心悠和楊穎(Angelababy),由於這部片放棄內地市場,為圓導演夢,家輝願意片酬減半接演。

貴為影帝的張家輝於86年出道至今,一直有心願想開製作公司,拍自己喜歡的題材,最近他手頭上有一個鬼故事《神功戲》,故事驚嚇指數很高,以內地的審批制度,該片不可能在內地上映,故找投資者比較困難,但皇天不負有心人,家輝終找到公司支持,為控制成本,他更願減片酬促成此事。



【今日我至減】拍鬼片會喪失內地市場,製作成本又要控制喺1,000萬內,以影帝張家輝



■劉心悠(左)曾演過鬼片,家輝覺得她很適合拍其處男作。《黑夜》劇照

楊穎(Angelababy)

■被睇中演鬼片的Baby,已提早跟家人吃了團年飯。

棄內地市場

昨日記者向家輝求證是否要當導演,他接受電話訪問說:「喺香港全盛時期,動作、喜劇同鬼片都係主流電影之一,但近年嚟因為內地禁鬼片,香港公司為遷就內地市場都唔願投資鬼片,勉強開拍最後劇情都要話主角係發夢見鬼,又或者係有精神病、幻覺見到鬼,咁拍鬼片到喉唔到肺,我要拍一部實實在在好恐怖嘅鬼片,等觀眾睇得過癮啲。」

今次做導演,家輝指是因為機緣巧合:「原本有間公司想搵我拍一部動作片,但我覺得冇新意,提議改拍鬼片,投資者話拍純鬼片冇內地市場,除非我可以自導自演,成本控制1,000萬以內,佢就投資,咁我知要促成呢件事,自己要有所犧牲,我答應佢,仲肯大幅減片酬,終於搞掂資金問題。」

該片女主角屬意Angelababy和劉心悠,假若落實演出的話,可能要跟師傅學習京劇造手,家輝笑言:「拍純港片,女主角梗係用番自己友,近年合拍片全部由內地演員做女主角,香港就嚟冇女星出頭,我當然要撐番香港女星啦!」

此外,蛇女Baby提早向粉絲拜年,她揚言絕不做大懶蛇,反而要充滿活力,大年初一亦繼續工作,Baby說:「其實我呢五年嘅年初一都照開工,已成為我嘅『習俗』,每年我都提早同父母團年同拜年,今年都唔例外。」

採訪:丁寧、盧妹



.張家輝半價下海執導鬼片《神功戲》
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_9588.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...