搜尋此網誌

2013年2月8日星期五

[忽然1周]賀歲片激鬥 謝天華爆 J吸睛

小天華被炸


滾熱辣

賀歲片激鬥 謝天華爆 J吸睛

2013年02月08日

今年有《西遊.降魔篇》、《百星酒店》及《 2013我愛 HK》三部華語片賀歲。三片為穀票房,奇招盡出。論搞笑度,《我》片是地道式笑料,最啱香港人睇,其中一幕謝天華被炸何 B仔,由欣宜為他撲火的戲,笑破肚皮。《西遊》亦冇悶場,難得黃渤加舒淇的爛撻撻演繹,好搶戲。至於《百》則中規中矩,無甚驚喜。

至於宣傳戰,星爺先贏一仗。他勝在識玩緋聞,搞完舒淇又搞娜姐(周秀娜)。《我》片則大卡士大堆頭,集合曾志偉、葉玉卿等大星雲集首映,周三( 6日)還殺到星馬宣傳。《百星酒店》由於火熱人物吳千語未能出席香港宣傳,較蝕章。

《 2013我愛 HK》必睇位

謝天華被魯芬追債,佢無錢還,魯芬將炮仗點著放入他褲襠內。原來,為求逼真,呢場戲用真炮仗,雖然有內膽護陰,但因為 NG咗幾次,搞到天華條 Boxer都燒 燶 咗,肚臍亦被燒傷。真係替天華嫂抹一把冷汗!

放大圖片

飾演沙展的黃光亮,係欣宜老竇,本來 喺後巷洗頭恤髮,聽到炮仗聲以為槍聲,衝出去就撞見愛女欣宜為天華「吹」熄褲襠 啲火。

睇足三套賀歲片,《 2013我愛 HK》最有親切感,雖然條橋舊,勝在演員夠生鬼。欣宜完全肥姐上身,演得夠放,含住雲吞溝仔一幕,真係拍爛手掌。黃宗澤同徐子珊亦好放,略嫌卿卿戲少,唔夠喉。戲中對白幾抵死生鬼,反而阿倫同志偉交代場口穿插片段頗悶場。

至於《西遊.降魔篇》,以往孫悟空都係衝動派,今次黃渤版本最初猛擦佛祖鞋,後來至揭露兇殘陰濕一面,表現同舒淇一樣咁搶眼。文章飾演唐三藏,都係戇直青年冇驚喜,反而小豬(羅志祥)飾演空虛公子,成日被佢班「美女」寸佢係腎虛公子,就勁好笑。

講真,之前兩年對黃百鳴賀歲片有啲失望,今次叫有番啲驚喜。雖然個故事唔新鮮,又係女主角為分家產扮結婚,但叫做拍得流暢。吳君如與毛舜筠交足貨,熊黛林講粗口幾好笑。三套嚟講《 2013我愛 HK》最大眾化。

戲院鬧鬼

放大圖片

WIN

欣宜、黃宗澤及謝天華睇戲,天華買飛時以為得佢 哋入場,入場後卻發現全院坐滿化濃妝 嘅公公婆婆。原來係老人院班老人家做完大戲,未落妝趕住去睇戲 啫。

小天華被炸

英語諧音

放大圖片

徐子珊逼黃宗澤同個仔學英文,黃宗澤惟有用中文拼音死記,即 My Son寫成「賣身」, Kiss便寫成「打茄輪」。 Spoon就變成「屎盆」。被問到「一諾千金」時,黃宗澤大叫:「鵰!」咪心邪,佢係講緊英文「 Deal」呀!

卿卿扭腰

放大圖片

三子之母的葉玉卿, 46歲仲 keep住 24吋纖腰, 35C豐滿上圍,點會唔 喺戲中露一手,仲要唱〈擋不住的風情〉,騷味十足!

《西遊.降魔篇》必睇位

放大圖片

唔肯咀豬

舒淇將豬個元神封咗喺個嘴度,要文章用個口吸個元神出嚟封印。文章始終下唔到決心,放生咗豬八戒。

放大圖片

馬騮教舞

為 咗捉拿豬八戒,飾演悟空 嘅黃渤,就教舒淇用美人計色誘八戒。呢個悟空蒼老得 嚟好蠱惑,卒之舒淇亦死 喺佢手上。

放大圖片

《百星酒店》必睇位

放大圖片

城嫂爆粗

熊黛林今次飾演外表斯文、內裏衰人 嘅女明星。鏡頭前拍關懷老人廣告,轉頭就虐待邵音音同冬叔,仲要爆粗,幾破格。

放大圖片

君如聞臭腳

詹瑞文飾演汙糟有錢佬,女工吳君如要幫佢腳底按摩。詹瑞文對腳又甩皮又灰甲,真係難為 咗君如!

放大圖片
小天華被炸

宣傳星爺最掂

論宣傳攻勢,星爺套《西遊》就最搶,早在上映前兩星期,星爺已主動同舒淇搞緋聞,近日又食住周秀娜分手,再傳星爺都想追佢。一條橋用足兩次,但慘得過有人炒作。周日( 3日),《西遊》率先在北京搞首映,明攻內地市場。文章同黃渤都係大陸當紅小生,《西遊》話咁快成為全國最矚目新片。

至於《我》片,有無綫作後盾,電視廣告先勝一仗,本周一( 4日)北角新光戲院搞首映,亦星光熠熠,除了志偉、卿卿外,另外兩位男女主角徐子珊及黃宗澤仲玩造型現身,實行大堆頭取勝。

黃百鳴的《百星》上周六( 2日)首映都曬冷,不過就欠缺近日被熱炒嘅林峯女友千語 BB,聲勢稍弱。

走勻中港台

放大圖片

WIN

周日( 3日),《西遊》 喺北京首映,黃渤、舒淇、星爺、周秀娜都有到,就連客串 嘅羅志祥都嚟撐場。《西遊》早前去過台灣及香港宣傳,本周二( 5日)再到廣州宣傳,周三至輪到香港。

香港冧女

上月初,星爺已經積極為《西遊》在香港宣傳,他在記招上,先是同當紅主持黎芷珊扮曬熟,之後又認舒淇係自己女朋友,擺明為新片做勢。

放大圖片
放大圖片
放大圖片

首映當日搞造型比賽,鮮橙徐子珊同七彩嘅黃宗澤,分別贏咗男女最佳衣著,欣宜個懷舊 look都輸個馬鼻。

放大圖片

除了本地薑,卿卿更特別由美國返港,同好耐冇拍戲嘅校長一齊宣傳。

放大圖片

曬馬 40人

首映當日,無綫 call齊四十幾個藝人撐場,大堆頭取勝。

放大圖片

獨欠 BB

黃百鳴的賀歲片向來 sell卡士,今次《百星酒店》都係。上周六( 2日)首映曬冷,不過就冇 咗女主角千語 BB。



.[忽然1周]賀歲片激鬥 謝天華爆 J吸睛
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/1-j-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...