搜尋此網誌

2013年3月20日星期三

古天樂陳喬恩分手 霍建華陳妍希介入




古天樂陳喬恩分手 霍建華陳妍希介入

      

古天樂咁多年嚟都係緋聞絕緣體,估唔到一爆出緋聞,就爆出對象竟然係「一箭雙鵰」——曾有「偶像劇女王」之稱嘅陳喬恩,同《那些年》嘅陳妍希BB﹗宅男心碎了﹗係真唔係0架﹗

據最新一期台灣報道,轉展內地市場嘅陳喬恩,同古天樂喺2010年經友人介紹認識,2011年先開始交往。兩人雖然各有各忙,但感情都keep到,仲好甜蜜。

點知去年12月底,吳君如上節目時透露,曾介紹陳妍希給古天樂認識,仲話古仔當時對陳妍希「相當有好感」,仲顯得「緊張又害羞」,但古仔席上又唔敢表達,只係識飲酒,唔講嘢。君如話呢個三角組合出咗幾次街之後,就再冇下文喇。

雖然冇事發生過,但一向感情有潔癖嘅陳喬恩聽到君如咁講,大怒,即刻打電話質問古仔。古仔都多次解釋同陳妍希只係「朋友」,但陳喬恩依舊認為自己不被尊重,雙方因此冷戰。

而就喺陳喬恩同古仔冷戰期間,舊愛霍建華趁機邀陳喬恩散心,希望有機會破鏡重圓。對此陳喬恩經紀人表示,古仔同霍建華都只是朋友。古仔就冇回應。



今期台灣:霍建華趁虛而入,陳喬恩賭氣甩古天樂,話陳妍希無厘頭介入古天樂同陳喬恩之戀,令二人分手。



報道指陳喬恩同古仔冷戰期間,舊愛霍建華(右)趁機箍煲求復合。(資料圖片)

妍希BB認鍾意古仔

憑《那些年,我們一起追的女孩》而走紅、仲被封為「宅男女神」嘅陳妍希,今次真係好無辜。查實成件事只係吳君如年初喺台灣節目《康熙來了》中踢爆曾為妍希BB同古天樂牽紅綫,安排三次飯局,其中一次係君如生日,另一次係妍希生日。但君如指古仔性格似宅男,見到妍希BB竟然緊張到唔識講嘢,只顧飲酒自隊「鼓足勇氣」,結果食咗三次飯就冇下文。

其後妍希BB來港,受訪時都有講過﹕「大家一起吃飯很正常,朋友吃飯我不抗拒,是你們想太多了,他只是我很喜歡的演員,我很想與他合作。(會接受皮膚黝黑的人做男友嗎?)愛情不分膚色、國籍與距離。」

妍希BB今年一月上《康熙來了》大談同古天樂「飯聚」經過。(電視截圖)

妍希BB今年一月上《康熙來了》大談同古天樂「飯聚」經過。(電視截圖)

情迷33D陳喬恩?網民難接受

早於2010年12月,內地討論區「天涯」已有人貼post,指古天樂同台灣偶像劇天後陳喬恩撻著,仲有指兩人嘅common friend——楊千嬅係中間人。內地網民紛紛話唔信,仲話冇圖冇真相,亦有指陳喬恩根本唔係古仔喜歡嘅類型,但更多fans原來都唔鍾意陳喬恩、直指佢配唔係古仔。其實古仔咁多年都零緋聞零戀聞,大家又點知古仔鍾意邊種口味呢。

當時亦傳媒追問應,古仔例牌封嘴,陳喬恩就擘大對眼做咗個好驚訝嘅表情,狠狠用目光「秒殺」記者一眼就撇,未有回應。網民討論一餐都係冇結果,但未幾喺「天涯」爆料嘅樓主再寫道﹕「之所以沒繼續八下去,是因為兩位中其中一位的經紀公司拜託不要八卦下去,兩位還愛得不夠深,怕受影響,哈﹗」似乎又講到好逼真咁喎﹗

至於被指愛情方面有「潔癖」嘅陳喬恩,佢本人亦冇喺微博透露啲乜嘢風聲,但就曾於去年8月寫道﹕「愛上一個人的時候,多多少少是有點怕他的。怕他累怕他辛苦,怕自己不夠體貼,怕漏接了任何一個電話,怕他想太多,怕他不想太多,怕接起電話時忽然才想到﹕『完了,忘了報備….』既甜又怕……愛你才會怕你,要是有一天他(她)不怕了,看你怕不怕。」



資料圖片



資料圖片



資料圖片



睇嚇啲反應……



.古天樂陳喬恩分手 霍建華陳妍希介入
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_3959.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...