搜尋此網誌

2013年3月20日星期三

FACE 304 本地娛樂 新碼頭 甩拖富貴 周秀娜攬已婚大陸老細




真面目

新碼頭 甩拖富貴 周秀娜攬已婚大陸老細

娜姐周秀娜年初宣布,同拍拖 6年髮型師男友陳偉成正式分手。

分手後, Avis掛住撩𡃁妹上太空,娜姐就事業起飛快過上太空。繼星爺套《西遊》,娜姐連開三戲套套做女主角,更為方便北上搵食,索性於北京置業。拍戲搞內衣生意一樣有成績,上星期娜姐便獲科大邀請,拍住 La miu老闆董路去科大講 talk分享創業經驗。講完 talk二人仲孖住去西貢擦海鮮,其間表現親密,激情擁抱。董路原來結咗婚,娜姐唔係苦悶到要做小三呀?

三年幾前,娜姐憑寫真和攬枕製造「周秀娜現像」,應邀到科大參加學術講座的周秀娜,士別三日,已經由𡃁模升呢做「娜姐」、由書展衝擊入中港影壇、再由嘉賓升格做成功講者,帶埋內衣拍檔董路齊齊再入科大,向大學生分享小本創業成功之道。

圖片

前年成為 La miu代言人,去年宣布合資推出內衣系列,娜姐在商場愈戰愈勇,今年八月將在 The One開設第一間本地門市。而 La miu去年在國內的銷售點多達 60多個地區,娜姐真係泊到大碼頭。

踩 Baby身材唔掂

重回舊地,身份差一截,娜姐上週五( 15日)一身高貴女強人 look殺入科大, 37歲 La miu CEO董路專程從北京飛來香港陪伴,入場時董路捉實娜姐手又攬腰、展示大量娜姐嘜頭品牌紀念品,當正娜姐女神咁拜,言談間也毫不掩飾傾慕之情,被問到內地內衣品牌點同國際大牌鬥,董路冧笑望住娜姐:「因為我哋有 Chrissie!」再被問及同行搵過女神 Angelababy代言時,董路評論娜姐豎起拇指,反講 Baby就倒轉拇指,擺明話 Baby身材未夠班。

熊抱 Goodbye

又食又傾三粒鐘,飯後董路依依不捨送娜姐上車,臨別熊抱完再捉手仔,爭在冇咀埋。

笑曬捉實

上車前董路捉實娜姐手仔成分鐘唔捨得放。

狂擦海鮮

娜姐帶路請董路去西貢通記食海鮮,指指點點口擘擘,董路就負責網海鮮,又龍蝦又蟹又星斑,盛惠 6千大圓娜姐做東。

《忽然 1周》圖片

09年暑假,娜姐任嘉賓,嶺南大學文化研究副教授李小良做主講,全場爆滿,不過娜姐答非所問被指膚淺。

「我見過董太!」

年半前 26歲生日仲有 Avis甜蜜蜜遊船河慶祝,年初娜姐正式宣布飛甩 Avis結束六年情,即刻好運齊來。

娜姐去年中投資七位數字,從 La miu代言人搖身一變成為董路拍檔,兩人在公在私已經有不少來往。不過據知董路已婚、娜姐亦有男友,據悉北京開會飯聚董太例必跟場。今次講 talk難得董太不在場,娜姐同車帶埋董路直入西貢歎海鮮,仲自掏腰包 6,000大圓請客,飯後再攬住走。疑似跟拍檔拍出火,娜姐就話笑話一則:「我喺北京見過董太好多次,人哋董生專一到你唔信,好愛老婆㗎……我都好想投入新感情,不過絕對唔會吼人夫囉!」

高富帥離奇發迹

周秀娜連同董路出席的是於科大舉行的「大學創業」巡迴講座,藝能界仲將有開甜品店嘅 Amanda.S同開茶餐廳嘅林子善等等做代表講「生意」經。

雖然問答比三年前有紋有路得多,不過被問到成功心得,娜姐都算坦白:「我一開始做代言人,董路問我想唔想合夥出自己品牌內衣,我梗係𦧲飯應啦。其實做生意嘅嘢我識唔多,真係拍檔幫我,同埋 La miu呢個肯創新又專業嘅團隊。」而高富帥、今年 37歲的董路背景亦相當神秘,他在現場聲稱自己自幼家貧, 12歲屋企才有第一部電視,但離奇地佢可以去到日本讀市場學,之後更遠赴美國十大名牌大學史丹福大學讀 MBA,講座全程更用純正美式英文對答,輕鬆風趣絕無悶場。唔通娜姐過年嗰陣講有北京高富帥追求,就係董路?

董路全程對娜姐呵護備至,又買花讚花香,話代言人娜姐就係 La miu成功秘訣。

三年前坐爆禮堂聽《周秀娜現象》,三年後𡃁模熱過,娜姐教做生意場面即時冷清一半。

單身有運行

分手後兩個月內,娜姐已經動作多多,簽新經理人公司又做業主,反觀 Avis繼續原地踏步𠝹𡃁模,唔怪得知話分手原因係步伐唔一致啦!

爆到 2014

過年後娜姐投入新工作,同時開緊《爛滾夫鬥爛滾妻》、《爆 3俏嬌娃》同《紫荊俠》三片,爆期爆到去 2014。

除咗香港 GME,在內地聲勢愈來愈勁嘅娜姐簽下張栢芝內地經理人公司 AEG,再成立周秀娜工作室,狂吸人仔。

北京買樓

愈搬愈大搬入月租五萬賽西湖豪宅後,娜姐最近承認為配合更多北上發展機會,終於在北京置業,還專程去睇貴價床褥襯新屋。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:攝影組


.FACE 304 本地娛樂 新碼頭 甩拖富貴 周秀娜攬已婚大陸老細
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/face-304-face_9157.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...