搜尋此網誌

2013年3月20日星期三

Kary爆樂仔日日報到

video


Kary爆樂仔日日報到

樂仔同女返酒店 Kary死撐係拍嘢

吳雨霏(Kary)、羅仲謙、穀德昭同林子善前晚於銅鑼灣宣傳有份配音的3D動畫《古魯家族》,Kary自爆配音配到聲沙沙。

最近去了上海工作的樂仔被內地傳媒指他深夜醉酒,又說他由神秘女郎扶入酒店,說到樂仔有女相伴,Kary百分百信任男友,問她當時是否也在上海?Kary避談說:「總之唔係我啦!」她說不會跟樂仔了解,因她不相信發生這種事,更大讚樂仔酒量OK,又說:「佢係公眾人物,唔會咁醉法,係唔係拍緊嘢?我唔會問佢。」

Kary那麼信樂仔,一定不擔心男友出軌,Kary反問說:「擔心乜?唔使問,應該係拍緊嘢,喺內地拍嘢好辛苦,冇時間玩。」是否樂仔去到那裏都報到,所以令她放心?Kary忍不住含春直認:「係嘅。」

另外,謙仔說平時發洩的方法是健身與打波,不開心時候會與家人食飯同睇佛書,亦會找楊怡傾訴。

採訪、攝影:黃曉妍



■Kary昨日出席自己有份配音的電影活動,現場大玩射箭遊戲。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:周秀娜嘆冇人追

下一則:Eason自封陳奕加



.Kary爆樂仔日日報到
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/kary_20.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...