搜尋此網誌

2013年3月20日星期三

FACE 304 本地娛樂 紗廠太子爺周麗淇新竇過夜斷正




FBI

紗廠太子爺周麗淇新竇過夜斷正

上週無綫終於都播出喺馬來西亞都播完嘅電視劇《女警愛作戰》,雖然感覺上唔新鮮,不過劇中女主角周麗淇( Niki)就依然好受娛樂界歡迎。

上星期有雜誌爆料,話 Niki同卓姓前男友、紗廠太子爺 Eric翻撻成功,佢男友仲經常出沒 Niki前居荔枝角曼克頓山。實情 FBI都收到風, Niki同男友係翻撻成功,不過二人就秘密同居喺 Niki新居貝沙灣啫!

上星期 FBI喺長沙灣見到 Eric同佢父母分別收工離開公司,卓父母就返咗西貢寓所,而 Eric就自己揸車返咗貝沙灣。 FBI見 Eric出入自如,明顯係長期住戶,加上等咗成晚佢都冇走,係唔係會佳人?有時唔使講到咁白嘅,好似 Niki咁講:「感情嘢我唔講,總之𠵱家好開心啦!」

6/3

做到傍晚 7點幾 Eric先施施然離開公司,之後佢就急急腳去攞車會女友。

卓父卓母早過 Eric收工離開公司,見卓父個樣心事重重,唔係煩緊 Eric嘅嘢?

只有住客至入得嘅貝沙灣私人停車場, Eric熟練地駛入,佢泊好車後仲拎埋文件上樓做,好勤力啫!

10年被本刊影到 Eric卓接載 Niki出入斷正,可惜翌年因卓母棒打而分手。據知去年底二人再次復合,今次打風都打唔甩啦!

撰文、攝影: FBI

電話報料: 9106 2799

電郵報料: mailto:facenews@nextmedia.com


.FACE 304 本地娛樂 紗廠太子爺周麗淇新竇過夜斷正
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/face-304-face_1114.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...