搜尋此網誌

2013年3月20日星期三

FACE 304 本地娛樂 酒店放蛇直擊  5萬 5任做  8男雜交收 28萬  TVB港男涉基鴨賣淫




封面

酒店放蛇直擊  5萬 5任做  8男雜交收 28萬  TVB港男涉基鴨賣淫

黃長發與鞋王三奶李姿霆 Karen的不倫戀、富商劉定成過千張男藝員裸照,引爆港男「鴨」史。愈爆愈多,早前在《法網狙擊》強姦咪神高海寧、 10年參選「香港先生」落敗的白健恩,上週末深夜竟現身天水圍酒店外涉賣淫,斷正時更嚇到狂奔。

本刊發現近日有人在同志聊天室,高調地向網友兜生意,主題為「付$三萬五起,可玩香港先生」。本刊與中間人成功聯絡,再在上週六( 16日)相約在天水圍的嘉湖海逸酒店,中間人更稱只要付 5萬 5就可單對單任玩,組成 8人團、每人 3萬 5,更可 1對 8,實在大膽!當晚現身的白健恩,被本刊拍下整個過程。

兩週前,本刊收到讀者報料,表示有人在同志聊天室高調地兜生意,可與香港先生性交易,在聊天室交談中,更指明是「姓白」的港男;過往 7屆港男中,只有在 10年參選的白健恩姓白。其後本刊成功與中間人聯絡,上週二( 12日)在電話交談,商議交易細節,價錢出奇地高, 1對 1收費$55,000(兩個鐘,過夜收 10萬),如果可以組 8人團每人就收費$35,000,為什麼要 8人?中間人說方便和白先生拆數。

驚到走

記者表明來意,白健恩突然轉頭就跑,喺天水圍公園希望撇甩記者,但最終都要企定定做訪問。

斷正求饒

一提到無綫,近排上緊位嘅白健恩擔心到眼泛淚光,仲雙手合十,求記者唔好刊登有關報道。

大堂接上房

記者與身形高大的中間人在酒店大堂商討咗半個鐘,中間人亦透露自己是「第一次做」。

電話確認

記者假裝唔放心,中間人馬上打電話,對方在電話說︰「放心,我係白健恩。」記者試圖講價,中間人立即取回電話。

露骨內容

到達酒店前,記者再次跟中間人電話談話,對方提及的性服務內容非常露骨,但表明唔可以玩 SM。

網上兜生意

讀者報料之後,本刊在同志網站與中間人聯絡,對方表明「姓白嗰個」及價錢,之後再和本刊記者電話通話,再相約上週六( 16日)交易。

不停扯煙

記者跟中間人在大堂商議時,另一隊採訪隊已發現白健恩在酒店附近,白健恩唔係按電話,就係煙駁煙食唔停。

點玩都要用 condom

31歲嘅白健恩, 10年參選港男冇贏得任何獎項,但就成為無綫合約演員,拍過唔少劇。

相約交易日期在上週六( 16日),中間人事前已表明酒店地點要由他而定,選擇在天水圍的嘉湖海逸酒店,更要求前一日( 15日),把房租$1,500存到指定戶口。上週六約 11時多,本刊男記者到達之前,再和中間人通電話,要求與白健恩先在大堂見面,但遭中間人拒絕,中間人說︰「我驚佢俾人影到!」記者說沒有人會認得白健恩啩?中間人說︰「𠵱家梗係認到啦, TVB出鏡咁多。」

記者試圖講價,但中間人堅持$55,000兩小時服務,問到服務細節,中間人說︰「點玩都好都要用 con(避孕套),底線係可以口爆,總之正常 member(同志)做嗰啲嘢啦,佢 15至 20分鐘到,你哋係咪帶現金?」記者一心拖延時間,不停問中間人問題,問他是否跟白健恩先上房間?他說︰「我同佢上完房再落嚟,邊個到先咪接邊個先囉。」

加一位、減一萬

約晚上 11時半,本刊男記者與另一名男攝影師到達酒店,在酒店門外確認了中間人,但對方見多了一人,起初亦有懷疑,但記者說只是即慶加人數,其後中間人不停用手機發短訊,之後表示如果兩個人的話,每人收費為$45,000,中間人說︰「你坐下先,之後中間人不停 send短訊,又表示白健恩已經在附近等候。中間人表示整個交易過程,他都會在房間內,而收錢之前,更要求記者先脫清光,以免被偷拍,中間人更說自己是新手第 1次做,記者問賣淫港男都是第 1次?中間人只說︰「你唔好理!」更催促記者,價錢 ok的話,就立即上房,在走廊見到賣淫港男才一手交錢。

解釋破綻百出

白健恩同翟威廉(右)係同屆港男,私底下亦好 friend,之前威廉捲入劉公子醜聞,今次輪到白健恩,真係同病相憐。

網上圖片

其實在這個時間,本刊另一隊記者已發現白健恩在酒店附近徘徊,戴上棒球帽穿牛仔褲的白健恩不停行來行去,一直在馬路邊煙駁煙,又不斷通電話和按手機,等到攰又坐在公園的木凳,形跡甚可疑。

記者對中間人表示帶不夠現金,可否先付$55,000,之後再給尾數,但中間人堅拒,示意一個可先上房,但另一個就跟他一起去櫃員機過數。

記者假裝不安心,中間人主動提出︰「我叫佢同你傾一句。」之後中間人撥電話,跟對方說︰「喂,個客要求同你傾一句。」本刊記者接過中間人的電話,對方說︰「放心,我係白健恩。」而記者亦認出電話另一端聲音極似白健恩。之後中間人便搶回電話,不想記者跟賣淫港男講太多。其後,中間人帶路到天水圍酒店附近商場的櫃員機,記者終於表明身份,中間人突然發難,要記者安撫多時才平靜。

直至淩晨近 1時,記者亦向仍然在酒店附近的白健恩,表明身份和要求訪問。

F︰《 FACE》 白︰白健恩

F︰咁夜嘅?想同你做少少訪問。

白︰我都唔識你!

F︰其實我哋影曬,中間人亦講曬,有冇回應?

白︰冇回應。

F︰每次大約可以賺幾多錢?係咪第一次?你點識佢㗎?

白︰我唔識佢㗎!

F︰頭先有曬聯絡,拎埋戶口號碼喎!

白︰唔係我嚟㗎!(突然反方向奔走)

F︰有個 agent喺網上面接生意,而你真係出現咗,我啱啱都同你講過電話。

白︰邊個係 agent?咩係 agent?

F︰你係唔係同意佢咁做?仲話可以畀 8個人輪姦?其實當中你有咩苦衷出嚟做?

白︰其實我真係唔知情,佢講嘅嘢,我有少少覺得係講笑,求其應住佢嘅啫,我想知佢係一個咩人,講真定講假,我知道邊有咁大隻蛤乸隨街跳,我哋喺 facebook識嘅,我要多人知道我嘅存在,所以我咩人都 add。

F︰今晚嚟接客都肯?

白︰我……我唔係嚟接客,我希望你哋唔好出。(重複 2次)

F︰怕唔怕俾無綫知道?

「驚俾無綫炒!」

白︰我好怕,(驚俾無綫炒?)一來啦,唔想影響形象同前途。

F︰其實有冇咩苦衷?係唔係好等錢使?

白︰我唔想講咁多,因為愈講愈衰,我唔想解釋咁多,我只係希望你哋唔好登出嚟,求吓你哋唔好……

F︰你都係第 1次接客?

白︰好奇……好奇……我從來冇接,我𠵱家都唔係接。

F︰你同佢(中間人)識咗幾耐?

白︰其實喺網上傾咗一段時間!

F︰價錢你同佢有冇傾過?

白︰冇傾過,由頭到尾都係佢自己噏,佢噏畀我知,我冇答佢要啲咩、要幾多。

F︰但你頭先話如果兩個人肯減價喎!

白︰佢講之嘛,佢講咩都得,我唔知,我唔識嗰個人。(之前卻說在 fb認識)

F︰夜麻麻走過嚟天水圍就係為咗好奇?

白︰咁啱得閒嘛!

F︰你係唔係同性戀者?

白︰我唔係!

F︰接男客你又 ok?

白︰我冇接!

F︰使唔使即刻同樂小姐解釋?

白︰最好希望你哋唔好出啦!

F︰使唔使同中間人𠵱家對質?

白︰全部嘢都係佢自己講,佢約我出嚟,叫我喺度等,我喺度等就見到你哋喇,我以為佢係 fans……

F︰你講埋恒生戶口號碼畀佢喎?

白︰嗰個……其實係因為佢爭我錢……

F︰咁你之前又話唔識佢?其實點爭你錢法?

白︰(愈講愈亂)因為佢話佢會過數畀我,佢就係講咗啲接客嘅嘢,我話好呀,你有錢就過啦……

F︰又話爭你錢?

白︰如果我真係做嘅話,佢咪爭我錢囉,咁我冇做到,佢咪冇爭我錢囉。(開始語無倫次)

F︰你有痛腳俾人揸手?

白︰冇,你哋可唔可以高抬貴手呀?

上週二( 12日),白健恩在銅鑼灣出席活動之後,先與女友人到附近一間茶餐廳開餐。

12/3

後巷煲煙

分開之後,白健恩一個人行到後巷食煙,再行去世貿買嘢, 3點幾再去做 gym, 6點幾先上的士走人。

約女開餐

上週二( 12日),白健恩在銅鑼灣出席活動之後,先與女友人到附近一間茶餐廳開餐。

本週一( 18日),傍晚時分記者致電白健恩經理人問回應後,白健恩連原先在微博公布話會出席的「亞洲電影大獎」,亦冇現身行紅地氈,似乎不想被記者追問。

演藝出身

31歲花名小白的白健恩( Ronan),曾於香港演藝學院主修音樂劇舞及到紐約進修舞蹈戲劇表演,畢業後一直做舞台劇,亦兼當導師教跳舞。 10年落選港男後,與無綫簽下普通藝員合約。 11年開始拍劇,參演過多套電視劇,《潛行狙擊》、《怒火街頭》等,可惜一直未有代表作,直至去年中於《法網狙擊》,飾大奸角陳煒細佬,劇中憑強姦高海寧才響朵。

強姦高 Ling

在《法》中白健恩迷姦 34D乳神高 Ling,二人在床上連場肉搏的一幕成為網友熱話。

內褲演出

白健恩擅參演舞台劇,曾與梁小冰合作,他在《伊甸禁章》中更只穿內褲大膽演出,亦在基劇《突然獨身》演同志。

《女警》過鏡

憑《法》劇彈起,但白健恩仍舊繼續做閒角,喺《女警愛作戰》第一集中,只得一幕閒角。

白健恩經理人硬撐

F:白健恩點解釋當晚發生咩事?

T:佢嗰晚已經打畀我交代咗,佢話係去搵一個好耐冇見嘅朋友,所以出去(天水圍),等咗 10分鐘唔見人,打畀佢又冇聽,呢個時候你哋就出現,佢咪跑走。

F:你會點處理呢件事?仲會繼續同佢合作?

T:唔相信佢會做呢啲事,你哋有乜證據呀?同證據係乜吖?得啲電話錄音點證明係佢?我夠可以扮其他 artist把聲啦!

上週六深夜被記者撞破個多小時後,經理人 Tiffany即在微博回應:「有我在,別怕!」

拍男人屁股私相

白健恩參選時已被爆出拍過唔少性感相,當中更有與肌肉男沙灘肉照,白健恩更拍打男友人屁股。

網上圖片

網上圖片

港男劃清界線

港男做「鴨」傳聞已不是新鮮事,如今白健恩涉接客斷正,成班港男當然要劃清界線, 07年冠軍袁偉豪話同佢唔熟,但首屆港男冠軍高鈞賢則坦承曾有人撩港男「秘撈」。

'05 高鈞賢

本身同佢(白健恩)唔熟,呢啲新聞都唔係第一次啦,梗係對「港男」有影響,𠵱家公司都停咗搞一年,自己要 keep住「港男」好形象!之前都有人撩過「飯局」,我乜都會叫經理人在場,最重要自己小心!

'07 袁偉豪

吓,冇聽過喎,同佢唔熟唔清楚佢嘅嘢,點都會影響「港男」形象,所以惟有自己做好啲啦!

'10 翟威廉

嘩!咁重口味點答你吖,我哋同屆唔多唔少都幾 friend,我冇回應呀,我只會答白健恩唔會嘅!

港男醜聞多

由 05年至今舉行了 7屆的「香港先生」,上年宣告停辦一年。「港男」舉辦以來一直是非不絕,除了第一屆落選港男彭冠期傳被《安非他命》導演雲翔及林保怡照顧,但最經典必屬去年的劉公子影裸照事件轟動全港。

劉公子任影

「劉定成非禮案」中有傳不少「港男」自願被劉公子影裸照摸下體,除了曾被劉公子大讚「成熟靚仔」的羅仲謙有份外,其中彭冠期、袁偉豪、翟威廉等,多達十多位「港男」牽涉在內,本週一( 18日)曾致電劉公子,惜一直未聯絡上。

長發三奶互數

港男醜聞另一經典,一定係 09年黄長發搭上大 16年的鞋王三奶 Karen,當年有指他靠出賣肉體換取每月 5萬生活費,及有疑似艷照流出。兩人分手後更分別互揭對方陰私,而三奶跟鞋王的官司仍在進行中。

採訪、撰文︰娛樂組

攝影︰娛樂突發組


.FACE 304 本地娛樂 酒店放蛇直擊  5萬 5任做  8男雜交收 28萬  TVB港男涉基鴨賣淫
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/face-304-5-5-8-28-tvb.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...