搜尋此網誌

2013年4月26日星期五

出書自揭 22歲失身 梁奕倫:娛圈前輩用口幫我




娛聞樂

出書自揭 22歲失身 梁奕倫:娛圈前輩用口幫我

前 DJ梁奕倫近日為網台 MajiTV主持節目《語無倫次》,話題圍繞「性」為主,尺度大膽。

有料唔好嘥,最近「性男」梁奕倫拍住商台前 DJ茜利妹出新書《 70後援會.逆生長多花樣》,繼續踩界。書中除分享兩人的成長經歷,還揭露圈中不少藝人鮮為人知一面。除了茜利妹揭黎明用人要夾時辰八字外,最爆嘅,則是梁奕倫自揭 94年有當紅圈中前輩為他口交。邊個?看來係時候動腦筋估人物了!

前輩活躍娛圈

前輩主動拉褲鏈

嫌疑藝人特徵:

-年逾 50歲

-非電台中人

-涉足幕前幕後

-紅足廿年

40歲前 DJ梁奕倫與茜利妹向來作風大膽,做 DJ多年,與圈中多位藝人稔熟,更熟知不少歌星藝人脾性,今次新書打正旗號「有嗰句,講嗰句」,大爆多位藝人的秘史,新書將於 5月推出。

容祖兒有義氣

07年,梁奕倫及其姊被指串謀詐騙港台撰稿及資料服務費。其律師要求他找藝人及同事為他寫求情信。他大讚容祖兒有義氣,身在內地仍火速為他送上求情信,反觀前港台男高層卻怕被牽涉其中而拒絕他。

與黎明共事要夾八字

前年,茜利妹原本有機會入職黎明打骰的 A Music,不過對方拿了她的出生日期與自己夾過後,卻音訊全無。事後有朋友告訴她黎明嫌她老,茜利妹坦言會將此事紀錄在案,他朝有日會告黎明年齡歧視。

周慧敏好心腸

另外,書中亦有提到玉女周慧敏。 93年仍未入行的茜利妹,在電影《我愛法拉利》中做服裝阿四。當日被騙做周慧敏替身,幸得對方好心提醒,茜利妹才知要拍飛車撞鐵欄亡命鏡頭,玉女敏果然人靚心地好。

前輩個個識

為穀新書,梁奕倫不惜重提 94年遭一位當紅圈中人撩口交。他對記者說:「我未入行前,已經好崇拜呢位前輩,嗰陣佢喺娛樂圈都做咗超過 10年,噏佢個名,我諗全港人都知邊個。有日佢叫我上佢屋企,我哋飲咗好多酒,佢忽然拉開我褲鏈,幫我用口解決,我嘅第一次就咁俾咗佢。」

談到破處,梁奕倫不怒反笑說:「我都唔知算唔算失身,我係被口交,又冇『進入』,我到依家都好疑惑。(但你嗰陣冇反抗?)咁嗰陣佢係我偶像,我好仰慕佢,而且仲飲咗啲酒有啲醉……(事後你哋仲有冇聯絡?)有聯絡,但當冇事發生囉!我都知大家唔會喺埋一齊,唔通搞完嘢就會當有嘢發生咩?」

書中侃侃而談「初夜」,不過梁奕倫就堅拒透露該藝人是誰。「真係唔開得名呀,成廿年前嘅事,唔好啦!(咁佢係歌手定演員?)一講個範圍就縮窄好多啦!只可以話佢咩都有做,係多媒體人,幕前幕後都有做。佢依家仲在生,唔想影響到佢。(咁佢結咗婚未?有冇伴侶?)我點知佢有冇老婆定二奶呀!總之我上佢屋企嗰陣冇人啦!」

80年代中期, 51歲的林夕及 62歲的甘國亮分別是著名作詞人及電影人。兩人為音樂界及電影業作出不少貢獻。

50歲的黃耀明於 81年出道,曾做 DJ及演員,之後與劉以達組成「達明一派」,廣為人熟識。

76歲的鍾景輝,作品遍及舞台劇、電視劇及電影,亦主持過不少節目,是娛樂圈德高望重的前輩。

黎明嫌老

梁奕倫出賣失身經過,敢作敢為的茜利妹,成長過程一樣夠傳奇。她試過同性戀, 14歲時更試過飲滴露自殺,幸好保住條命仔。

茜利妹在商台做了多年主持,前年黎明邀請過檔,中間卻發生了一段小插曲。她說:「嗰陣 A Music總經理 Nathan(阿喱)叫我俾個出生日期佢哋夾下,話係公司嘅習俗。其實唔止黎明,我知好多老闆都會咁做,咁我冇所謂啦,咪俾囉!點知之後冇曬回音,可能佢嫌我老啩,不過我好似細佢一年囉!」

撰文:娛樂組

攝影:攝影組

場地:又一城


. 出書自揭 22歲失身 梁奕倫:娛圈前輩用口幫我
http://hittt.blogspot.com/2013/04/22.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...