搜尋此網誌

2013年4月16日星期二

陳奕迅挑戰學友場數

陳奕迅(左)、張學友


陳奕迅挑戰學友場數

Eason昨日舉行個唱記者會,宣布再度加開8月1、2日兩場,合共25場次,打破了前輩徐小鳳過去9年內在紅館開最多場演唱會紀錄。席間,他獲溥儀眼鏡行政總裁邱子傑送上三副眼鏡祝賀。Eason笑言要向「歌神」張學友下戰書:「上次DUO巡唱開咗66場,今次我要開夠147場,多過學友嘅146場,不過佢唱17個月,我可能要17年。」

問Eason可會再度加場?他坦言:「應該唔會,8月3日要同經理人慶祝生日,我依家要練體能,同埋戒緊煙。」雖然7月27日晚是Eason生日,但他強調不會安歌。他又大呻上次個唱聲沙,故倣效楊千嬅,捐錢望養靚聲。

溥儀眼鏡高層邱子傑送三副眼鏡給陳奕迅。
  • 溥儀眼鏡高層邱子傑送三副眼鏡給陳奕迅。


.陳奕迅挑戰學友場數
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_16.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...