搜尋此網誌

2013年4月16日星期二

賀志偉 眾星癲喪迪士尼

video


賀志偉 眾星癲喪迪士尼

【眾星癲喪迪士尼】直擊學友豆鬥唱粗口歌

【香港迪士尼】曾志偉前晚在迪士尼樂園酒店搞60大壽派對狂歡,由於前輩陳寶珠畀面到賀,志偉未敢放肆飲酒,直至晚上9時半他送走寶珠姐後,志偉即回復真我個性,不但喪隊酒例牌變醉貓,更率歌神張學友、影帝梁家輝、邱淑貞、鍾鎮濤和謝天華等齊唱粗口歌詞:「×你老味,××你!」鍾鎮濤和上山詩鈉犯禁煲煙,梁家輝更劈酒劈到嘔,越夜越瘋癲,將童話世界迪士尼反轉變成人樂園!

採訪、攝影:陳辰、吳耀輝、李志明

學友豆鬥唱粗口歌

曾志偉前晚在迪士尼樂園酒店舉行「志在開心Super Party」賀60歲,不少老友畀面到賀,志偉和好友們越夜越瘋癲,將現場變舞台排隊高歌,醉意甚濃的志偉率領張學友、梁家輝、沈嘉偉和邱淑貞(豆鬥)夫婦、範薑、上山詩鈉、苗僑偉、杜德偉、謝天華和陳國熹等合唱粗口歌,鍾鎮濤和彭健新彈結他,音樂響起披頭四(The Beatles)名作《Don't let me down》,志偉等人竟然大大聲唱出粗口:「×你老味,××你!」歌神學友、影帝梁家輝都拋開身份高歌,初時人母邱淑貞表現顧忌只伴舞,最後都融作一團大唱:「×你老味,××你!」兩句粗口唱足幾分鐘,杜德偉老婆更在台下舉粗口手勢落力和應。



■曾志偉前晚在迪士尼樂園酒店慶祝生日,率群星高唱粗口歌「×你老味,××你!」杜德偉老婆在台下high爆舉中指。

爆粗鬧埋阿佘

醉到迷迷糊糊的志偉,更連環爆粗先×人唔畀面:「好多謝各位來賓嚟到呢個派對,啲人戇×,竟然有啲人要求唔×嚟,同埋早走咗嘅,我都唔×明白,我只係同佢講:×你老味!」之後再辣埋佘詩曼,志偉說:「阿佘平時粗口咁流利,叫你上台唱又唔唱,真係嘥×曬,×你老味,一齊畀句阿佘:×你老味。」最後高叫:「以後呢首歌成為會歌。」



【群星合照】



【恩愛睇騷】



■前日曾志偉(左)在迪士尼樂園慶祝60歲。



■志偉和親友下午先在灰熊山穀玩極速礦車,晚上轉到樂園酒店隊酒狂歡。



■志偉親自送走陳寶珠後,返入會場即放肆隊酒。





.賀志偉 眾星癲喪迪士尼
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_9036.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...