搜尋此網誌

2012年10月30日星期二

劉嘉玲愛自拍 46歲少女心




※一Roll機,嘉玲即影後上身,眼神極有戲。
※嘉玲在《過界》內跟陳坤合作,前者激讚後者好靚仔。
※為免引起騷動,梁太在店內等埋位。
※一停機,梁太起勢自拍,試?琩井蛈A連環影。
※影完左面再影右面,全方位無蝕底。
※一影完即Whatsapp畀朋友分享。
劉嘉玲愛自拍 46歲少女心

2012年10月30日



  年尾47歲的劉嘉玲愈老愈可愛,對一切緋聞處之泰然,你有你引爆創作力,我有我Happy笑騎騎,朋友唔係男就係女,同男友人行山咁健康又被指心野貪玩,當事人得閒拍?戲,支持新導演好過。日前下午,梁太在師奶場紅磡廣場拍攝新戲《過界》的外景,劇情講述她要在場內四圍行,望下呢度,?E下?鶣蛂A無對手無對白,影後話咁快拍完,由於對平價師奶場極度好奇,梁太不斷玩自拍,然後再將相片WhatsApp畀人,行為好鬼少女??隉C採訪︰張詠森

  為支持新進導演劉韻文,梁太減片酬拍戲都肯,因為無生活壓力,古董儲到屋企無位放,區區片酬算係乜,年近半百,做人最緊要開心。

  自拍技巧高

  拍攝當日,為免引起師奶們注意,劇組特別租了一間店舖讓梁太休息,正式Roll機才叫嘉玲埋位,只見拿?飲品的她在場內密集的櫃位中行?薯璆h,其間無對白亦無對手,獨腳戲全程玩眼神,對影後來說是小學生程度,即無難度。半個小時就拍完,但梁太回復真身後如少女般周圍影,還側面斜望手機鏡頭再微笑,自拍完成再望效果,不用PS調校白淨度即將相片以WhatsApp傳畀朋友分享,46歲的嘉玲好可愛。

  



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...