搜尋此網誌

2012年10月30日星期二

黃貫中撲奶粉錢 亂刀劈死

video


黃貫中撲奶粉錢 亂刀劈死

為撲奶粉錢 暴瘦Paul遭亂刀劈死

黃貫中(阿Paul)和朱茵的囡囡叉燒包日前出世,兩人更直認囡囡出世前已結婚。升呢做老竇的阿Paul不但要照顧囡囡及老婆,更要搏命搵奶粉錢。前晚Paul拍新戲以一敵八,最後百無禁忌身中多刀慘死成刀下亡魂,拍完後阿Paul即趕回家湊女餵奶,難怪捱到面無血色,瘦如人乾。

剛剛成為老竇的黃貫中近日未有放假照顧囡囡叉燒包及老婆朱茵,反而照常開工搏命搵錢養妻活兒。前晚阿Paul到深井拍攝王晶新戲《古惑仔:江湖新秩序》,劇情講到他飾演的大佬B被人尋仇,結果他以一敵八,可惜最後被狂斬浴血而死。據知阿Paul雖然在《古》片中的戲份不多,但角色相當重要,片酬也足足有30萬。



【命喪刀下】黃貫中前晚在深井拍《古惑仔:江湖新秩序》,結果被仇人亂刀劈死。



【以寡敵眾】劇情講阿Paul以一敵八,不少揸刀劈人的鏡頭他都親身上陣。



【應肚即飛】雖有替身頂阿Paul拍危險場面,但被人踢肚一場阿Paul親自演出。



【施擒拿手】黃貫中拍打交戲相當投入,且身手不俗。



【煲50支煙】為了配合大佬B一角,阿Paul整晚足足抽了50支煙。



【共商細節】任動作指導的伍允龍(右)和王晶(中),一同跟阿Paul研究演出細節。



【撩B傾偈】有街坊抱著兒子經過拍攝場地,剛做老竇的阿Paul(右二)即上前吹水。

計劃舉行百日宴

雖然剛榮升老竇,但阿Paul卻百無禁忌親身上陣演出,現場見他和對手真的有拳腳來往,又被對手起腳踢肚,再加上阿Paul血流披面的化妝,效果的確相當逼真,十足被人抦到甘。雖然現場有替身,但大部份的動作戲皆由阿Paul親自上陣,他細心聽動作指導伍允龍的指示做出一連串動作。為配合劇情,阿Paul又要不停抽煙,結果幾個鐘頭內足足抽了近50支,可見他拍攝時毫不錫身。

當記者恭喜新任老竇阿Paul,他聞言即說多謝,提到剛才場面相當血腥,阿Paul表示戲中有好多動作場面,自己也可應付。已有三、四年沒有拍戲的阿Paul,透露今次角色相當搶鏡,會否需要露肉?阿Paul笑說:「唔使喇,咁多大隻仔喺度。」是否要趕回家湊叉燒包和老婆?阿Paul即露出甜笑說:「係呀,BB生出嚟十足叉燒包,所以咪咁叫,家都未改名。叉燒包似媽咪,我都想佢似媽咪,似佢一定好過似我。」

出外工作會否不捨得叉燒包?阿Paul直認:「有少少,咁以前都有,家就多咗一個,佢每日都會有唔同㗎。」會否追個仔?阿Paul直言不會,今次已是很驚喜的禮物。而阿Paul直認已和朱茵結婚擺酒:「做曬喇,佢生之前同屋企人好神秘食咗飯。」至於會否為叉燒包搞百日宴?阿Paul表示有計劃,但細節未定。朱茵會否復出拍戲?阿Paul直言她戲癮大,相信她會再演出,自己也不會阻止,但他透露朱茵目前一刻都不想離開叉燒包,故短期內應專心湊女,自己搵錢再辛苦也沒有所謂。前晚無綫《爆足一周》播出叉燒包幾張新相,有B女睡中微笑,醒後又張開嘴仔,相當趣致,阿Paul抱著叉燒包時露出一派慈父相。



【不支倒地】雖然阿Paul已有三、四年沒有拍戲,但現場見他依然七情上面。

拍戲配樂又做騷

阿Paul的家現在增添一員,開支當然不少,加上朱茵目前全面休息湊女,難怪他沒有休息陪妻女,反而密密做努力賺錢,阿Paul拍完《古》片後已再接拍另一部新戲,又會擔任電影配樂,稍後更要返內地如深圳等多個地方演出搵人仔。問到明年會否再在紅館開騷,阿Paul的經理人Ada昨日說:「諗緊,其實我哋有好多諗法,其中當然要睇嚇book唔book到紅館檔期。」至於阿Paul近日有否請假留在家專心照顧朱茵和叉燒包?Ada說:「佢冇特別要求,但見佢做嘢咁辛苦,又要照顧BB,如果可以我哋都盡量安排休息時間畀佢。」

採訪:張俊銘

攝影:黃偉雄



黃貫中指朱茵一刻都不想離開女兒,故短期內應不會演出。資料圖片



【08年飽滿】阿Paul最近消瘦到連雙頰也凹陷。



上周面凹

放工即湊女



雖然要忙拍戲搵銀,但阿Paul回家後也有落手落腳幫手湊囡囡叉燒包。



黃貫中前晚提供叉燒包的最新相片給《爆足一周》播出,B女樣子可愛。

下一則:王力宏接辣模返家 春宵12粒鐘



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...