搜尋此網誌

2012年11月2日星期五

[忽然1周]嶽少千金放縱私相簿

惹火水著 <br><br>早前林心兒放假返港便立即出動,她精力多到漏,夜晚蒲完,晨早 7點就直踩去四季酒店遊水。 著住螢光比堅尼的她,大騷纖腰立體身材。不過對熊貓眼仲立體。


上流滙

嶽少千金放縱私相簿

2012年11月02日

名人二代衣食無憂,今朝有酒今朝醉。林建嶽二女林心兒,出名貪玩,曾被拍醉倒老蘭。有錢女連玩都放眼世界,近日已返美國讀大學的她更加冇王管,主力吃喝玩樂,還將放縱相片擺上網曬冷,一於玩 咗先算。

林心兒

是林建嶽和謝玲玲所生的女兒,今年 22歲。年前她到英國修讀完時裝設計後,今年初再到美國洛杉磯的 Pepperdine University修讀藝術史,讀書其次,喪玩先至係主菜。

事業線初露

心兒穀 33C嫩胸,仲加埋個假紋身,惹火到極。

吹喇叭

鍾意飲酒嘅林心兒,喺網上大曬金句︰「 A bottle a day keeps the doctor away.」一日一支酒,醫生遠離我。呢啲就係富二代真經喇,吹脹!

溫馨全家福

除了爛玩蒲相,受盡全家愛錫的林心兒(後排左二),當然放埋一家八口全家福。有咁大家族無條件支持,唔 love就假。

揸辣跑

林心兒唔激唔玩,香港習慣司機管接管送的她,於美國讀書期間,以火辣戰車代步。該款電單車索價十多萬,唔係個個學生揸得起。

連體合照

同外籍新歡 Gavrilo打得火熱的林心兒,將二人密照放上網,伸 脷、對望兼面貼面,寃氣到震!

喪蒲姊妹花

林心兒同賭王千金何超盈出曬名好姊妹,二人不時蒲到出國,孖住搵食。呢張咁正經做義工嘅相,萬中無一。

攬女上牀

林心兒玩得瘋狂,次次出動都去到盡,男女通殺。同班女性朋友蒲天光後,林心兒索性攬住一齊 瞓。

邢嘉倩餵飽鬼仔

林青霞老公邢李 與前妻張天愛所生女兒邢嘉倩,作風低調, 07年已擔任海南省政協委員。不過鬼妹性格的她,身邊不乏男伴,曾與楊海成二子楊嘉傑、潘世亨等拍拖,今年轉口味,情傾老外。

少布泳裝

鬼妹性格的邢嘉倩,唔介意騷身材。佢經常著住極少布嘅泳衣,同 Martin齊齊曬太陽。

擒裸男出海

邢嘉倩與現職於 KPMG Services Pte Ltd的鬼仔 Martin愛得癡纏, 著住吊帶裙的她,黐實半裸男友出海, sweet爆!

戙腳自駕遊

外表斯文的邢嘉倩,亦有狂野一面。早前她歐遊期間,試過一邊戙起腳揸車,一邊自拍,表演高難度動作,大人細路千祈咪學。

現年 24歲的邢嘉倩,擔任海南省政協多年,近年幫老豆邢李 管理言愛基金在海南的公益項目,二人不時孖住出席活動。老竇面前,刑嘉倩亦做番乖乖女,跟出跟入。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...