搜尋此網誌

2012年12月21日星期五

[忽然1周]過夜斷正 鄧健泓鋸豬扒港姐

上周一晚 9時許,鄧健泓從荃灣寓所駕車出來,身旁坐了戴上黑口罩的張嘉兒,兩人見記者拍照顯得驚惶失措。鄧健泓一度用手遮面;張嘉兒一臉尷尬,眼神閃縮,唔知望去邊好。


大封面

過夜斷正 鄧健泓鋸豬扒港姐

2012年12月21日

上月初龔嘉欣突然在微博宣布與拍拖兩年多的鄧健泓分手,當時卻有傳是她搭上了 09年香港先生許家傑。本刊收到消息,實情是鄧健泓用情不專,今年 7月趁龔嘉欣去橫店拍劇,帶過不同女伴返家,更有住客曾目擊「味之天使」藍莓在男方屋企出現。

上周一( 10日),真正小三終於現身。有圖有真相,她竟然是 07年港姐冠軍張嘉兒。鄧健泓從寓所駕車載張嘉兒離開,被記者撞破好事,顯得不知所措。據知兩人於去年 4月拍《飛虎》時已暗撻。早已知悉的龔嘉欣,只看了記者遞上的斷正照片一眼,便知道戴口罩的新歡是張嘉兒,「佢兩個拍《飛虎》時已經行得好埋啦!」有曬人證同相證,睇怕張嘉兒「小三」之名真係水洗唔清。

38歲的鄧健泓演藝事業一直麻麻,感情生活卻非常豐盛。雖然他並非靚仔,但多年來 冧盡不少合作過的女演員,可惜曾與他拍拖的女藝人全部都感情錯付,分手收場。

鄧健泓與細他 16年的龔嘉欣拍拖兩年幾,人前人後表現恩愛,女方亦視鄧健泓為結婚對象。但今年 7月龔嘉欣為《金枝 2》到橫店拍劇一個月,鄧健泓竟然趁機作反,不時帶女伴返家過夜,更與去年 4月合作拍無 綫劇《飛虎》的張嘉兒撻 著。龔嘉欣知道男友背她出軌,多次吵大鑊,最後決定各行各路,即時搬出位於荃灣樂悠居的愛巢。

過夜鐵證

記者連日來在鄧健泓的荃灣樂悠居寓所等候,其 40萬新 Mini停泊在住戶停車場。戀情被斷正前一晚( 9日),兩人一直未有外出。直至翌日( 10日,星期一)晚上兩人才由住宅樓層搭𨋢直落停車場,可見張嘉兒在鄧家過夜。

放大圖片

12月 10日

同車離開

放大圖片

張嘉兒更跣低身耷低頭,企圖避開鏡頭。

發誓還清白

龔嘉欣不但指證張嘉兒與鄧健泓早已行得好埋,仲即場發誓分手不是自己有第三者。終於水落石出,難怪笑得咁開心。

放大圖片

佢哋一早行得好埋!

誇張回應

放大圖片

過夜咁 amazing!

放大圖片

曾與張嘉兒拍拖 4年的金剛,見到舊愛新戀情的斷正相,眼都凸埋。

拍《飛虎》暗交

鄧健泓與張嘉兒去年中拍《飛虎》同演重案組探員,戲裏戲外都經常一齊。

藍莓食完即棄

鄧健泓 冧女向來有一手,有街坊話目擊他多次帶「藍莓」劉俐返家,不過藍莓否認上過鄧健泓屋企。

被屈有第三者

11月初,龔嘉欣在微博單方面宣布分手,有傳有人為了保護形象,向外界放風抹黑龔嘉欣,指她與《更上一層樓》的拍檔許家傑行埋。可憐的龔嘉欣不想出面指證第三者是張嘉兒,惟有白白受屈。今次本刊斷正鄧健泓與張嘉兒過夜後同車離開,算是還她一個清白。

當日( 10日)晚上 9時許,鄧健泓與張嘉兒離開荃灣樂悠居寓所,搭𨋢直落住戶停車場。當車子駛出停車場,本刊記者上前拍照。鄧健泓笑得尷尬,一度用手遮面。早有準備戴上黑口罩的張嘉兒,起初扮作氣定神閒,不過雙眼非常閃縮,之後更企圖跣低身避鏡頭。兩人沒有交談,鄧健泓亦不肯停下回應,即時踩油撇記者。

其實鄧健泓與張嘉兒去年才開始稔熟,據知情者透露:「佢 哋拍《飛虎》時成日行埋一齊,兩個都係演重案組探員,由於唔係主線,所以等多過拍。一個係出名賤男,一個係豬扒港姐,好似特別好傾,張嘉兒又成日搵 Patrick譯稿,黐埋一 啲都唔出奇。」

情傷暴瘦

近月飽受情傷的龔嘉欣,自分手後暴瘦,體重不足 100磅。周日( 16日)她在旺角出席活動, 著住貼身連身裙的她相當骨感。

08年健康四葉女

四葉女出身的龔嘉欣,雖然冇逼爆上圍,但以青春可愛做賣點,當年身上仍有肉地,其健康性感一直受到宅男擁戴。

獨居將軍澳

活動後,龔嘉欣上保母車離開,途中叫司機落車幫手買外賣,之後返回將軍澳寓所,與鄧健泓分手後獨自過活。

曾向好姊妹哭訴

今年 7月,龔嘉欣從橫店拍劇回來,知道自己正印地位不保哭成淚人,更與一班圈內好姊妹哭訴。知情者續說:「紙係包唔住火,嘉欣發現 咗張嘉兒介入,即時同宋熙年、姚子羚哭訴,大家都贊成佢分手啦!佢傷心到唔知點同阿爸阿媽講,老人家一直當 Patrick係仔,仲諗住佢 哋會結婚。」

正當鄧健泓回復自由身,張嘉兒以為可把他私有化時,竟殺出個「藍莓」劉俐,男女關係真係七國咁亂。本刊收到可靠消息,近兩個月有數位住客親眼目擊,藍莓與鄧健泓在荃灣寓所一同出𨋢、一齊放狗及同車數次。每次出現時間都是深夜時分,而且兩人警覺性甚高,鄧健泓一見有住客拎住手機即時怒啤。

喊住講分手

龔嘉欣 11月初在微博宣布與鄧健泓分手後,首次見傳媒時淚灑當場,她還維護舊男友說是和平分手。

被屈有新歡

今年 7月龔嘉欣到上海橫店拍《金枝 2》一個月,點知返港後即時情變,更一度被屈與《更上一層樓》的許家傑撻 著。

被嘲豬港姐

放大圖片

當年有網友將張嘉兒和孔慶祥的「戴後冠樣」作比較。

畢業於加拿大哥倫比亞大學的張嘉兒, 07年由溫哥華返港參加港姐。爆冷奪港姐冠軍當晚,被現場觀眾狂噓,之後更成為網友熱烈抨擊對象。主要攻擊部位都係佢塊 Pizza闊面、平庸五官同埋厚切身材。被嘲史上最醜港姐 嘅佢,花名仲一籮籮,有「豬扒港姐」、「闊面黃宇詩」及「女版 William Hang(孔慶祥)」等。不過呢幾年張嘉兒個樣愈變愈靚,曾被指整容博上位。入行前曾與金剛拍過 4年拖的她,更曾與林敏驄傳緋聞。

食盡無 綫女

鄧健泓參加 97年第十五屆新秀入行,一心諗住出唱片做歌手,點知歌壇企唔住,惟有投靠無 綫轉型拍劇。一直處於半紅不黑狀態的他, 15年來最大的得 著,應該是車輪轉與合作過的女拍檔過電,可見其 冧女手段應該唔弱。

97年蓋世寶

加入《閃電傳真機》做主持,與節目拍檔蓋世寶拍拖並同居兩年幾,分手前有指兩人因男方有第三者而吵大鑊,爭吵中鄧健泓被利刀插傷大髀。

00年原子鏸

拍《男親女愛》與同劇演員原子鏸拍拖,有指鄧健泓當時「一拖四」,同時與何嘉莉、蓋世寶和圈外女友 Apple拍拖。原子鏸獲悉後一度激動落淚,更被母親鄭佩佩棒打鴛鴦,這段情拖拉四年最終分手收場。

05年李詩韻

03年選港姐並獲「最上鏡小姐」的李詩韻, 05年與鄧健泓合作拍《老婆大人 2》火速撻 著兼同居,不過四年後都是分手收場。更有指鄧在友人面前狂數李詩韻是正宗港女,只懂花男友錢。

10年龔嘉欣

與李詩韻剛甩拖,鄧健泓即被踢爆與合作拍《隔離七日情》的龔嘉欣拍拖,兩人齊齊搬入深井碧堤半島同居,鄧更以 290萬買入荃灣樂悠居與女友築愛巢。

12年藍莓

據鄧健泓的荃灣寓所住客爆料,指他與合作遊戲節目《味分天下》的藍莓(劉俐),不時孖住出入寓所,還一起放狗。

龔嘉欣沉寃得雪

周一( 17日) TVB台慶頒獎禮,有份角逐「女飛躍」的龔嘉欣明顯情傷未癒,面容憔悴、身形消瘦。但當記者拎出鄧健泓與張嘉兒的「斷正」合照時,她不用一秒就認出鄧健泓身邊的「口罩女」是張嘉兒。

記:認唔認得戴口罩 嘅女人係邊個?

龔:認得!佢係張嘉兒嘛!(過程唔夠兩秒鐘)

記:佢 哋一齊 喺鄧健泓荃灣屋企出來,過夜斷正喎!你會唔會覺得驚訝?

龔:佢 哋拍《飛虎》時已經行得好埋,我知道佢(鄧)成日幫張嘉兒譯劇本。佢(張)唔識中文嘛。佢 哋一齊我唔覺得出奇囉!我想講,我同佢分手,唔係我有第三者,我可以發誓!(她即時舉起三隻手指發誓)

記:你一早知係張嘉兒介入?

龔:我只可以講我冇第三者,其他人我唔知!

記:當時係咪去到談婚論嫁階段?

龔:佢一早已經叫我父母做嶽父嶽母,不過……(眼有淚光的她即時被助手拉走)

周三( 19日)記者致電鄧健泓,談到他與張嘉兒的關係時,他竟樂意回答:「你 哋終於打 嚟,等你好耐啦!我同嘉兒現階段係朋友,唔排除有發展空間囉!我 哋好熟,拍《飛虎》時我係有幫過佢譯劇本。佢幫嚇我,我幫嚇佢啦。我依家都 38歲啦,我都要結婚 㗎,一切隨緣啦!」

鄧健泓講起張嘉兒明顯甜絲絲,態度友善,但當記者問到他與藍莓劉俐的關係時,他即時扯火:「藍莓喎!我同佢一定冇 嘢!」鄧健泓似乎非常保護與張嘉兒這段新發展的戀情。

放大圖片

靠愛犬 冧女

鄧健泓其貌不揚但 冧女甚有計,家有一白一灰玩具貴婦狗的他,利用愛犬溝女,萬試萬靈。𠱁得舊愛龔嘉欣與新歡張嘉兒非常開心。

放大圖片

新歡攬狗洩關係

最近張嘉兒都放了不少攬狗照上微博,明眼人一睇就會發現相中玩具貴婦狗與鄧健泓家中的非常相似。

舊人放唔低

與鄧健泓拍拖兩年幾,龔嘉欣當正男友的一對小狗係自己仔女,分手後她非常念掛小狗,微博中刪除所有鄧健泓的照片,唯獨與狗仔的合照仍在。

張嘉兒喊爆回應

記者致電張嘉兒,她接電話時語氣低沉說:「我知道你 哋會打 嚟啦!我絕對唔會做第三者 㗎!我依家同 Patrick係觀察期,係朋友,大家了解嚇先……(突然聲音沙啞,繼而爆喊)佢 哋都分開 咗一排,我真係唔想人覺得我係第三者呀!嗚嗚……我好俾心機做 嘢 㗎!」她明顯與鄧健泓夾定口供。

身在上海的藍莓亦否認與鄧健泓有交往,不過言語間表示欣賞對方:「我同佢拍《味分天下》識,我冇上過佢屋企喎!都冇坐過佢車,有機會都想坐嚇!佢唱歌好好聽,好有才華,做男朋友都唔錯 吖!」

至於與鄧健泓拍拖四年的李詩韻,知道前度新歡是張嘉兒,即表現得驚訝。但依然力撐好友張嘉兒不是第三者:「嘉兒唔會係第三者 啩,如果佢同鄧健泓拍拖,一定會話我知。(佢今次真係冇話你知喎!)哈哈!總之佢唔會啦,嘉兒係好人 嚟 㗎,你唔好亂寫佢啦!」

鄧健泓多年來拍拖從未斷纜,女友一個接一個,前度原子鏸與李詩韻都係港姐出身,今次連豬扒港姐張嘉兒都俾佢鋸到,雜食男仲唔係佢?

放大圖片

周二( 18日)晚,李詩韻看到舊愛鄧健泓與好友張嘉兒的同車照,表現愕然,不相信兩人拍拖的事實。

放大圖片

淪為大茄

早年有陳志雲撐腰,鄧健泓在無 綫發展機會不斷,今年初陳總離巢,鄧即被打入冷宮,最近開拍的新劇《傳愛事務所》,都係做二打六。



.[忽然1周]過夜斷正 鄧健泓鋸豬扒港姐
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...