搜尋此網誌

2012年12月21日星期五

陳智燊賣花「欣」緣 朱千雪肥妹冇人追

首次擔正做男主角的陳智燊,多謝無綫給予機會。


陳智燊賣花「欣」緣 朱千雪肥妹冇人追

陳智燊賣花「欣」緣 霎時感動

無綫小生陳智燊(Jason)生得靚仔有型,今年更備受力捧擔正做男主角,相信上位機會應該不遠。Jason更表示鍾嘉欣憶起二人入行初期拍劇往事,令他大為感動!

無綫「筍盤」陳豪被私有化後,相信一眾女士們都懷著失落的心情,不過「筍盤」又點可能只得一個咁少?無綫新進小生陳智燊擁有俊朗外表,外國留學兼講得一口流利英語,實屬港女的理想對象。現今正值無綫鬧花旦小生荒,今年Jason獲得無綫力捧,首次在《幸福摩天倫》擔正做男主角,飾演富有愛心的社工,經常幫忙身邊同事。



首次擔正做男主角的陳智燊,多謝無綫給予機會。

陳智燊現階段事業為重,不想拍拖。

陳智燊現階段事業為重,不想拍拖。

開拍前心情緊張

Jason在開拍前非常緊張,他說:「我其實係臨開劇前一兩日先開始緊張,好驚自己應付唔嚟,驚自己拍得唔好。不過當大部分時間都投入拍攝嗰陣,就唔會諗咁多嘢!」

講到拍劇趣事,陳智燊坦言今次與鍾嘉欣合作甚有默契,某次與鍾嘉欣閒聊二人初入行時合作拍劇的點滴,令他大為感動,他說:「嗰陣我讀藝員訓練班,同佢合作過拍劇。嗰時套劇我只係做一個買花嘅人,而佢就係賣花畀我嘅人,嗰場戲都只係短短1、2分鐘。佢講嗰陣,我仲要諗咗好耐先至記得,不過真係好感動隔咗咁耐,佢都仲記得。」

感謝無綫多機會

不過講到感動,Jason坦言今年多謝公司給予的機會,他說:「今年自己有兩套劇出,本身又有主持工作,真係好多謝公司。(會唔會搵番個女朋友分享開心事?)唔會啦,如果第時多啲劇拍一定忙到拖都冇時間拍,我都係專心事業。」

朱千雪慨嘆 肥妹冇人追

外國長大的應屆港姐季軍朱千雪,過往在溫哥華過的都是白色聖誕,天氣寒冷白雪飄飄,朱千雪指每年聖誕節的指定動作是與兩個妹妹玩大富翁及打邊爐,認真中西合璧!她說:「因為每年聖誕,加拿大都已經落緊大雪,所以都好少出街,唔知點解每年嘅聖誕都會一年一次玩大富翁,我哋屋企仲會趁嗰日打邊爐慶祝。」

以往在溫哥華過著白色聖誕的朱千雪,聖誕例必打邊爐慶祝

以往在溫哥華過著白色聖誕的朱千雪,聖誕例必打邊爐慶祝。

佳節樂享天倫

加拿大的聖誕節著重家庭相聚,問朱千雪有沒有男仔在這浪漫氣氛下追求她,朱千雪笑說:「冇呀,嗰時咁肥,邊有人追!其實嗰邊嘅聖誕節都係同屋企人過,大家食嚇嘢,傾嚇偈共享天倫。」朱千雪參選港姐期間進行「地獄式減肥」瘦了兩個碼,現時苗條得多,她說:「減肥後最享受係著衫驚件衫太大,以前就好多One Size嘅衫都著唔落,依家都保持跑步、遊水,靠做運動減磅。」

擔任《勁歌金曲》主持的朱千雪(右)自言還未懂像崔建邦(右三)般搞氣氛,惟有做好本分熟讀稿件。

擔任《勁歌金曲》主持的朱千雪(右)自言還未懂像崔建邦(右三)般搞氣氛,惟有做好本分熟讀稿件。

朱千雪在選港姐期間地獄式減肥,瘦了兩個碼令她信心大增。

朱千雪在選港姐期間地獄式減肥,瘦了兩個碼令她信心大增。

靜待真命天子

雖然現時相當省鏡,但朱千雪笑言一樣冇人追:「可能人大咗比較難識朋友,自己又少出去玩,所以更加難識到男仔,不過唔心急嘅,慢慢等一個心地好,又搞笑嘅男仔出現啦。」選美入行後朱千雪發展也頗順利,擔任《勁歌金曲》主持竟然好少NG,表現備受讚賞,她說:「自己一收到稿就即刻背到熟曬,自己搞氣氛經驗唔夠,惟有做好最基本嘅嘢,同埋有崔建邦喺度都定好多!」



.陳智燊賣花「欣」緣 朱千雪肥妹冇人追
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_6942.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...