搜尋此網誌

2012年12月21日星期五

末日專題:吃一頓最後晚餐




末日專題:吃一頓最後晚餐

根據瑪雅曆法衍生出的預言,今午2時(本港時間)就踏入世界末日!如果真的死神來了,大家還是做個飽鬼上路吧!藝人最後一餐想食甚麼呢?杜汶澤揀食神的叉燒飯加煎蛋,古天樂想飛巴黎食甜品,周潤發就要求老婆下廚煮咖喱魚頭作最後大餐。

撰文:丁寧

周潤發老婆煮大餐

「如果係最後一餐,梗係叫埋親人同好友喺屋企食餐勁啦!老婆煮得一手好菜,我一定叫佢下廚煮咖喱魚頭(圖右)、海南雞、豉油王煎大蝦同肉骨茶,喺世界末日能夠同至愛親朋食到老婆煮嘅大餐,應該會好滿足啦!不過唔知老婆會唔會詐型,臨死都要辛苦佢煮餐勁。哈哈!」

甄子丹親手整牛肉飯

「喺消失前我當然希望可以同老婆、仔女、父母同外父等至親一齊喺屋企食餐飯,我梗係出手整grilled cheese sandwich同Spanish Beef Stew(西班牙燉牛肉飯 圖右),不過用雞髀,蕃茄同薯仔做配飯,拍拖時佢成日煮畀我食,末日前再食到就冇遺憾啦!」

梁詠琪素食免殺生

「我會同家人好友返去我同老公結婚嘅西班牙小島Ibiza嘅沙灘餐廳共晉最後晚餐,點番一樣嘅menu,都係素食,最後一餐都唔好殺生喇,所以有番茄湯同蘑菇意大利飯,同最好嘅朋友家人好好道別,將要講嘅全部講完。然後再睇一次日落,最後一晚安靜度過。」

鄭秀文棉花糖道別

「我想同所有愛我,同埋我又愛嘅人一齊食。我想食盡各式芝士、零食同我最愛嘅日本清酒。我唔會想做菜,因為我唔想身邊嘅人喺末日前都要食我嗰半生不熟嘅爛廚藝。身邊人鍾意食乜嘢就有乜嘢,最重要有入口溶化嘅和牛,最後我會食大量棉花糖作為對世界嘅甜蜜道別。」

陳慧琳喫出前一丁

「我唔信有世界末日,如果真係最後一餐,我一定要食公仔麵,自細我好鍾意食公仔麵,最愛麻油味出前一丁,因為唔健康,?家已經好少食。呢日仲要買唔同嘢食返屋企,好似老公至愛嘅pizza同漢堡,囝囝鍾意食煙肉芝士忌廉意粉。」

古天樂飛法食甜品

「呢日最理想當然係同家人好好去食一餐,地點我會選擇喺法國巴黎,因為之前同爸爸媽媽去旅行,留咗好多美好回憶,我哋到過一處以甜品Souffle(圖右)馳名嘅星級餐廳,配上一小杯橙味酒伴食,真係好滋味,算係為自己同地球畫上甜美句號吧。」

楊千嬅食盡各國菜式

「自己接近10幾年為做女藝人未試過食得好飽,如果末日我諗會同屋企人去食曬唔同類型餐廳,老公鍾意食咕嚕肉,媽咪自助餐,再同老竇食潮州嘢,之後同奶奶食水煮魚,自己就愛意大利菜,食到咁都差唔多夠鐘,哈哈。」

杜汶澤懷念叉燒蛋飯

「最想食叉燒飯加煎蛋,自己食齋五年,唯一最掛住係最平凡嘅叉燒飯加煎蛋,作為香港人最後一餐地道食物我會揀叉燒,我想去窩打老道廣東燒味食叉燒飯加煎蛋,以前住附近,覺得呢間唔錯。」

容祖兒BBQ大結局

「我會約曬錫我、對我好好嘅朋友,當然有媽咪同細佬食最後一餐,大家一齊去郊野公園BBQ,因為我好鍾意燒嘢食,一定要自己搭爐玩,我已經戒咗肉好多年,所以最鍾意食海鮮,最後一餐當然想食至愛嘅牛油大蝦、燒蜆、龍蝦、大眼雞、扇貝同蘆筍魚夾啦。」

莫文蔚嗒87年紅酒

「老公喺我心目中係全世界最出色嘅大廚,最後一餐由老公親自下廚整意大利菜,一定要食意粉、意大利雲吞、煎牛扒、pizza、法式燉蛋,仲要飲番支靚年份嘅紅酒,最好係我同老公相遇年份──87年。」

盧海鵬:食乜鬼啫

「我到時會返廣州同啲兄弟過冬,慶祝埋我生日,至於想食啲乜,都係食餐飯啫,諗乜鬼吖,如果真係世界末日,全世界都要死,係咪都要死啦,食乜鬼啫,冇特別嘢想食喎,話唔定未食已經死呢,使乜鬼諗咁多吖。」

古巨基烚住暖笠笠

「我想食打邊爐,自己至愛麻辣火鍋,一定要有肥牛同兩支啤酒,熱熱鬧鬧、開開心心、暖笠笠同屋企人食最後一餐,一家人齊齊去面對所有嘢。」

黃智雯牛一撼末日

「星期五係我30歲生日,又係冬至同盛傳世界末日,別具意義,我呢排掛住做嘢都冇時間陪屋企人,呢一日咁特別,我當然留番畀媽咪同家人一齊過。我哋唔打算出外面食飯,因為舅父同媽咪都拿手煮嘢食,嗰日我哋會一家人喺屋企食飯,會買盆菜同煮啲餸,圍住好溫馨咁過。」



.末日專題:吃一頓最後晚餐
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_286.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...