搜尋此網誌

2012年12月21日星期五

[忽然1周]阿諾碗蓋頭

大家鍾唔鍾意我嘅新髮型?﹙設計對白﹚ <br><br>大隻佬搞搞新意思,二八分界梳咗個新髮型。正面睇, OK㗎。


出外埠

阿諾碗蓋頭

2012年12月21日

頭髮呢家嘢,雖然剪完可以再生番,不過媽咪姐都唔敢挑戰太潮嘅髮型。估唔到阿諾舒華辛力加,居然作咁大嘅新嘗試!

早前復出拍戲嘅佢,近日剪咗頭髮。前面睇官仔骨骨,點知側面一望,嘩,太陽穴底下嘅頭髮全部剷走曬,猶如一隻倒轉嘅黑色碗一樣,核突到不得了。故事又再教訓我哋,千祈咪同髮型師過唔去!

放大圖片

側面睇先知出事。髮線成一直線,又娘又核突。

放大圖片

大隻佬從政後曾演過《轟天猛將 2》,但只屬客串性質,真正擔正嘅係《終極封鎖線》,香港喺 2013年 1月 17日上映。



.[忽然1周]阿諾碗蓋頭
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/1_8275.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...