搜尋此網誌

2012年12月28日星期五

[忽然1周]再懷孕下體大量出血 蔡少芬親證胎盤撕裂

講見證激動眼紅 <br><br>在佈道會上,蔡少芬和教友分享經歷時,自爆今次佗 B,與腹中胎兒經歷生死一刻,說到激動處,更眼泛淚光。


大封面

再懷孕下體大量出血 蔡少芬親證胎盤撕裂

2012年12月28日

高齡產婦懷胎唔易,佗 B更要打醒精神。 39歲星媽蔡少芬( Ada),兩年前經歷小產之痛,後來懷孕成功,去年 5月中剖腹誕下愛女張楚兒( Zoe)。揚言要生夠 3個的她,今年 10月初再次發現懷孕,現時懷胎 5個月。可是今胎同樣出現流產危機, 10月尾,蔡少芬下體曾大量出血,經醫生證實其胎盤撕裂,胎兒險些保唔住。

上周六( 22日),蔡少芬在一佈道會上,堅強承認此事:「我喺飛機上發現啲血流到叭叭聲,即刻送入急症……足足住咗兩星期醫院。」幸保胎兒,就算隨後有錢搵,仍堅持停工一年,以策萬全。

放大圖片

老公囡囡撐場

當日蔡少芬講見證,老公張晉和女兒楚兒上台與媽咪一齊做手語唱聖詩,場面感人。

去年 5月,蔡少芬誕下 9磅 4巨 B女楚兒後,繼續努力造人。今年 11月中,她主動在微博公布再度有喜,得到不少藝人留言道賀。同月,她出席活動時,卻只隱晦交代:「有第一個小朋友好快樂,依家好感恩,本來我諗過生 3個,不過最後決定生埋呢個就停工。」忽然改變初衷,其實蔡少芬確實有難言之隱。據知她懷這胎時,與之前兩胎一樣,同樣險些痛失胎兒。

機艙流血不止

蔡少芬密友透露:「 10月尾,我哋原本想約 Ada(蔡少芬)食飯,點知佢話入咗醫院。我哋都好驚,知佢有咗(當時蔡還未對外公布),就追問佢有咩意外,佢就話小事,點都唔肯講。」

半個月後,蔡少芬在微博報喜。字裏行間,她亦沒有透露任何端倪。直至上周六( 22日),她在佐敦泉福堂的佈道會上講見證,才和盤托出整件事。起初,她語帶輕鬆表示:「生完楚兒,一年半後又有多個,都好健康嘅……我同老公都好開心。」可是,接著她語氣變得沉重:「懷胎初期,我帶住楚兒一齊坐飛機,諗住同班 friend去台灣食嘢。當時我佗緊兩個幾月。點知上飛機後覺得好唔舒服,朋友見到我塊面青曬。嗰陣架機準備起飛,我即刻走入洗手間。我發現流緊血(下體),即刻出嚟同朋友講:『好驚呀,我要即刻入醫院。』未講完呢句,我已經 feel到我啲血流到叭叭聲,當時我覺得好暈,好擔心個 B就咁冇咗。」最後當值機師要緊急讓蔡少芬落機,由機場救護人員護送回地面,此時接報的老公張晉已飛車到達機場,與救護員急送老婆往醫院。

放大圖片

教友驚愕

蔡少芬自爆今胎險些小產,現場不知情的教友表現驚訝。而做過艷星現時從良信主的任港秀(紅衫者),事後亦主動上前安慰蔡少芬。

自爆今胎佗女

最後,經醫生診斷,原來蔡少芬的胎盤出現一條頗大的裂痕,導致下體大量出血。蔡少芬在佈道會中激動地說:「醫生話條裂痕唔知點樣形成,我問佢會唔會再出血,佢都答唔到我。唔係經過第一次小產有經驗,我諗我今次實癲咗。」

講見證期間,蔡亦唔覺意自爆今胎是女嬰:「我照超聲波嗰陣,見到個 BB成個跳起,嚇到我係咁喊,唔知 BB有冇事,醫生就話:『 BB,你跳多啲鬱多啲,你媽咪好驚。』……我個女呀,你嚇死媽咪啦。」此時,在座不少聽她做見證的教友,都表現得十分愕然,部分女教友更忍唔住用紙巾拭淚。為緩和氣氛,原本眼泛淚光的蔡少芬,隨即笑笑口交代 BB現時好健康,羊水冇事,只是當時在醫院瞓了兩星期病牀,刻意淡化小產危機。

其實,蔡少芬在兩年前懷第一胎,當 BB三個月時發現冇心跳要做流產手術。原來懷楚兒時,亦險遇意外。她說:「有楚兒時,我拍緊《甄嬛傳》,原先唔想再開工,但收咗人錢,冇辦法話俾人聽我有咗,咪佗住佢開工,拍攝過程經歷好多得人驚嘢。

「我做皇後,有 8人大轎,我坐完一次覺得好唔安樂,同副導演講唔想坐,佢應承咗。跟住拍抬空轎,點知一抬起成個轎 boom一聲冧咗,原來有邊樑斷咗,加上行緊斜路,如果我坐喺入面,一定跌咗出嚟碌多幾碌,嗰嚇我都睇到呆咗。而生楚兒時,本來想自己生,點知過咗 12個鐘都生唔到,醫生驚 BB心律不正,要緊急開刀生。」回憶起可怕經歷,蔡少芬亦不禁眼紅紅。

放大圖片

豪買新車

為了讓楚兒和即將出世的 BB更舒適,去年才買了架七人車的蔡少芬,今年七月再擲近 70萬買了一架平治四驅車。而在公司登記文件中,她自稱商人,相信她明年便會落實開舖頭賣童裝計劃。

放大圖片

難得聚天倫

長期在內地工作的張晉,趁假期回港專登與老婆聚天倫。聖誕節當日,蔡少芬一家三口在超市買了 餸菜,便返回元朗錦繡花園享受家庭樂。現場所見,蔡的腹部已明顯隆起,幸好面頰依然尖削。

隱晦爆舊情

除了見證佗 B驚險經歷,蔡少芬在佈道會上,亦剖白了多年前被某位富豪照顧,自己過著窮奢極侈生活。她說:「以前我曾經覺得自己好偉大,為屋企人付出好多。早排我同舅父去法國旅行,行過 Gucci、 LV,佢問我點解唔入去睇。我低頭唔敢睇,唔想好似以前咁再買嘢。返到酒店房,我埋怨神:『我以前坐飛機一定坐 first class,我去邊度都有黑卡,我鍾意邊件就買邊件,仲要唔使睇價錢牌,點解今日咁折墮啫?』之後,我腦海嘅 picture就出番曬嚟, 10幾 20歲嗰時,我可以去豪嘆,但我依家有嘅自由係我諗唔到,我唔想要以前嗰種生活。嗰陣屋企生活富裕咗,我都唔見得屋企人特別快樂,仲成日憂憂愁愁。」蔡少芬雖然沒有指名道姓,但不難令人聯想到她和大劉的陳年緋聞。

放大圖片

拍《甄》劇爆紅

蔡少芬佗楚兒時拍的《甄嬛傳》紅遍內地,蔡少芬身價飛升至 20萬人仔一集,月中她更憑此劇在北京奪得「網絡最受歡迎女演員」獎,搵人仔絕對冇難度。

險釀分手

放大圖片

富豪關照

選港姐入行的蔡少芬,在 18歲時舉行了一個百萬生日會,轟動娛圈,她更由沙田舊居搬到比華利山豪宅。外傳她得某富豪照顧,該富豪更代她還了蔡母近千萬賭債。

雖然蔡少芬當年放棄奢華生活,而揀與內地武指張晉一起,蔡脾氣依然火爆,經常無故嗌分手,港女性格險些玩出禍。她說:「我當時成日同張晉講,你唔好追我,我好麻煩,佢話頂得順冇問題。點知一齊咗之後,佢就瀨嘢,我鬱啲發脾氣,又成日嗌分手,佢都忍我讓我。點知有次喺北京,我又嗌分手,佢粒聲唔出幫我執行李揸車送我去機場。嗰嚇我知驚啦,真係喊咗出嚟,佢問我『仲分唔分手?』我話『唔分嘞,唔分嘞!』」

推劇湊 B

放大圖片

掛心愛女

今年中,蔡少芬帶埋楚兒到橫店拍攝《金枝慾孽(貳)》。每逢收工,蔡少芬更帶住她周圍逛,寸步不離愛女。

刻下蔡少芬腳踏實地,為生活奔波。雖然佗 B開工危機四伏,但為賺奶粉錢和張羅明年開童裝店仍頂硬上。上月,她便完成一早接落的 10多個內地活動,搭飛機亦有六、七次之多。不過講到拍劇,她就可免則免。據知她雖然欠無綫兩套劇,但三個月前她主動推掉重頭劇《 On Call 36小時 2》,對此,無綫高層樂易玲直認不諱:「我知 Tommy同珍姐都有搵過 Ada,我哋都有搵佢拍《 On Call 2》,但佢推咗,嗰陣都唔知佢有咗。(但佢仲欠無綫劇喎?)佢係仲有約,但等佢生咗個 B出嚟先啦,唔會迫佢返嚟。」佗 B大過天,相信蔡少芬成功誕下第二名先會再搏殺。

胎盤裂易流產

蔡少芬在懷孕初期胎盤出現裂痕,婦產科專科醫生靳嘉仁表示:「胎盤同子宮中間有好多血管,如果胎盤剝落,會導致胎盤流血。對於孕婦嚟講,產前大量出血會容易流產。其實呢個現象喺孕婦早期懷孕時會發生, 10個孕婦中有 1個會出現。」

至於蔡少芬佗 B繼續周圍飛,會否增加流產危機?靳醫生表示此說法純屬謬誤推測。「其實坐民航機 嘅時候,機艙氣壓同地面差不多,所以唔會有直接影響。」

醫院絕密照公開

在見證會中,蔡少芬除了自爆今胎險小產外,同時分享她在產房生大女的過程。片段中,經歷女人十級痛楚的她,幸得老公在身邊支持,最後有驚無險生了重 9.4磅巨 B楚兒。

放大圖片

陣痛嗌救命

陣痛期間,蔡少芬在 牀上典 牀典蓆,更大嗌救命,身邊張晉惟有不停安撫她。

放大圖片

嚇窒媽咪

蔡少芬與現時所佗的胎兒,除了經歷機艙驚險一刻外,她亦公開超聲波照片,說到 BB忽然彈起時,更嚇到她不停喊。

放大圖片

面容扭曲

在大痛期間,蔡少芬痛到面容扭曲,不斷冒汗。

放大圖片

聞氣減痛

醫護人員為蔡少芬提供「笑氣」,以減輕痛楚。

放大圖片

楚兒出世

最初堅持順產的蔡少芬,最後痛了足足十二小時後,經醫生勸告,直接開刀,結果生了重 9.4磅的巨 B楚兒。

兩個月密密執

除了拍內地劇執人仔外,有意從商的蔡少芬,在今年 11月,成立「童夢工場」有限公司,打算在出年開設童裝店。不過香港租金貴,加上楚兒細妹亦於明年 4月出世,一闊三大,她亦要落力搵銀。雖然公布有身孕後,蔡少芬講明唔會接劇,但就密密接活動,短短兩個月,已拍了一個廣告及出席內地 10個活動,勁賺近 300萬。

微博曬幸福

愛女得來不易,蔡少芬即使要工作周圍飛,但她仍經常放楚兒照片上微博,大曬有女萬事足。

放大圖片

同慶聖誕

剛過去的平安夜,同是基督徒的蔡少芬及張晉,帶埋囡囡楚兒到教友家中開聖誕派對,一家三口樂也融融。

放大圖片

眼定望媽咪

蔡少芬早前上載一張楚兒睇《甄嬛傳》相片上微博,只見坐住學行車的楚兒,眼定定望實熒幕中的媽咪,樣子趣致。

放大圖片

曬老公肉照

蔡少芬不時將赤膊張晉與女兒的整古做怪照放上網,睇相都知佢哋 warm到痹!



.[忽然1周]再懷孕下體大量出血 蔡少芬親證胎盤撕裂
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/1_28.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...