搜尋此網誌

2012年12月28日星期五

[忽然1周]黃日華一哥巡舖

吹完一輪水,黃日華拎住袋嘢,笑口噬噬走人,不過佢副煙屎牙真係幾嚇人。咁得閒,不如去洗牙啦!


媽咪姐

黃日華一哥巡舖

2012年12月28日

電視風雲愈 閙愈大,有報道仲話政府遲遲未發牌俾王維基嘅原因,原來係要保住一直為國家發聲嘅亞視免執笠。姑勿論幾時有牌在手, the show must go on,王維基繼續燒銀紙拍劇。

據知「香港電視」向來人工高兼休息時間充足,所以即使一哥黃日華拍緊《開腦儆探》,都未必日日開工。早前媽咪姐就喺九龍城撞到佢去藥房買眼藥水,跟住去附近嘅雜貨店同女店員吹水,優哉遊哉咁又一 day。見到黃日華咁寫意,媽咪姐都好想問嚇王維基仲請唔請人㖭。

放大圖片

黃日華去到藥房除咗買眼藥水外,仲不停𥄫住啲紙巾,好似做咗精明眼咁,逐款格價!

放大圖片

之後去雜貨店吹水,睇嚇嗰位女店員笑得咁開心,就知今年 51歲嘅黃日華寶刀未老,呢啲咪叫觀眾緣囉。



.[忽然1周]黃日華一哥巡舖
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/1_2104.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...