搜尋此網誌

2012年12月28日星期五

[忽然1周]袁靚靚攬熊上身亂曬龍




媽咪姐

袁靚靚攬熊上身亂曬龍

2012年12月28日

唔少藝人日忙夜忙,但上周都不約而同搞番個 party,趁住「末日」前同班朋友狂歡一番!好似上個禮拜,張智霖亦趁住拍完《衝上雲霄 2》,帶埋妻兒去中環一間意大利餐廳搞聖誕 party,同行仲有上山詩鈉、黃佩霞同周汶錡夫婦等。


當晚佢哋食到 10點幾,張智霖( Chilam)同親友一馬當先,拎住四、五袋禮物離開。不過行咗幾步, Chilam又行返轉頭開門,原來袁詠儀(靚靚)抱住囝囝慕童出嚟,冇手開門。話時話, 6歲大嘅慕童都讀緊小學一年班,仲要靚靚做「樹熊媽」,抱住佢出出入入,連儀容都唔理。你話母愛幾偉大吖!

放大圖片

張智霖同女親友幫慕童拎禮物,其中有盒「燒肉王」玩具,玩法係鬥搶燒肉爐上嘅假食材。幾益智,啱曬慕童玩。

放大圖片

靚靚抱住阿仔上斜再上車,慕童雙腳無用過!可憐靚靚仲要拎住個 Hermè s,頭髮亂曬都執唔到囉。

同場加映

放大圖片

靚靚狼狽相任睇,黃佩霞同鬼佬老公 Ryan同阿仔就又食又拎,笑到四萬咁口。周汶錡個法籍老公 Julien企喺後面,亦瞇瞇笑。

放大圖片

衰佬,你唔好企埋嚟呀!(設計對白)

放大圖片

不過,唔知點解周汶錡一出現,就死都要同老公 Julien尷尬分開企,中間隔住上山詩鈉母女。到周汶錡上的士一刻, Julien先衝上的士。為乜呢?



.[忽然1周]袁靚靚攬熊上身亂曬龍
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/1_7368.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...