搜尋此網誌

2013年2月20日星期三

甄妮寸林欣彤嗌爆咪難頂

video


甄妮寸林欣彤嗌爆咪難頂

甄妮曬肉腿八字波 寸爆小巨肺

一連三場的「甄妮愛Show世界巡迴演唱會(完美篇)」前晚在紅館開鑼,現年60歲的甄妮一貫作風大曬巨胸和肉腿,在台上繼續勁插鄧紫棋(G.E.M.),言談間似乎連林欣彤都不放過,語帶雙關說:「唱歌係好靚、好舒服嘅事,刻意提高好多個key,唱到爆錶,講嘢又講唔好,大嗌都得冠軍,會唔會覺得好奇怪呢?」

甄妮今次的演唱會曾被指銷情不佳,不單被同月於紅館開騷、在廟街跑江湖的朱咪咪贏足幾條街,更有傳甄妮為宣傳演唱會狂插鄧紫棋目中無人,不過前晚現場所見座無虛席,全晚表現風騷兼性感上陣的甄妮,勁歌熱舞演出,原來全由寶貝女Melody一手包辦,甄妮忍不住說:「導演好年輕,唔知阿媽辛苦,安排啲嘢簡直攞我半條人命,如果年輕人畀意見長輩,唔應該即刻推,或者做到呢。」



【今日我至開】60歲嘅甄妮認真好火,開騷不單中門大開,繼G.E.M.後,又再開火轟小巨肺林欣彤。

「邊有人用肺唱歌」

屬蛇的甄妮又說:「今年蛇係本命年,相士話我呢條蛇一開年就會好多是非,又話有血光之災。最緊要有好多利是收當沖喜,一蚊都殺。」結果甄妮收利是收到手軟,她聲稱利是錢會捐作善事。

擔任嘉賓的張敬軒,獲甄妮大讚好乖、唱歌又好聽,她還順勢寸爆小巨肺G.E.M.說:「你(軒仔)係咪用肺唱㗎?我呢就用丹田,用喉嚨用心去唱,邊有人用肺唱歌㗎?不過又奇怪,𠵱家有大肺,中肺同小肺、細肺,個肺有咁多size真係好奇呀!」大賣口乖的軒仔讚甄妮無皺紋,甄妮笑說:「唔使拍馬屁喇,不過我哋要學多啲禮貌,唔只對甄妮姐姐,係對所有人都要。」唱完《郊道》後,意猶未盡的甄妮似暗寸林欣彤:「我𠵱家睇啲歌唱比賽,其實都有啲意見,但係一講又話我彈人,唱歌係好靚、好舒服嘅事,刻意提高好多個key,唱到爆錶,講嘢又講唔好,人哋會唔會聽得舒服先?其實有時低音都好好聽,大嗌都得冠軍,會唔會覺得好奇怪呢?一個歌手起碼有十張碟,20首hit歌先可以開演唱會,唱人哋啲歌冇意義。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安



■甄妮炮轟嗌爆咪參加歌唱比賽都可得冠軍,茅頭似直指林欣彤。



■犯太歲的甄妮稱蛇年是非多兼有血光之災,最緊要有利是沖喜!



■張敬軒為甄妮擔任演唱會嘉賓,賣口乖大讚甄妮近睇無皺紋。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:葉翠翠媾闊少斷正

下一則:安仔Sammi遊沖繩搞婚禮



.甄妮寸林欣彤嗌爆咪難頂
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_1394.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...