搜尋此網誌

2013年2月20日星期三

Bobby首現身高舉OK

video


Bobby首現身高舉OK

程至美出動 Bobby大難不死首現身

歐陽震華(Bobby)大年初二報稱急性肺炎送院搶救,經過連日的診治後,情況好轉,昨日他在醫院檢查時首度現身,問到現時的情況和何時出院?Bobby舉起OK手勢,中氣十足地說:「過幾日啦!」不過其經理人Lydia稱因Bobby吊鹽水的針位部位痛,故明日應不可以出院。

在倫敦讀書,JW閒時會相約好友到校園附近吃喝shopping,轉眼到了畢業的日子,JW決定跟好友來一個紀念之旅,第一站到她們最愛茶敍傾心事的餐廳Richoux,她表示:「一邊嘆英式下午茶,一邊傾心事係好開心。」另外有間JW差不多每日都會光顧早餐的餐廳,由於與老闆混得很熟,所以不論何時幫襯,老闆都會為她準備早餐。



【今日我至掂】報稱因急性肺炎而送咗入ICU搶救嘅歐陽震華,情況日趨好轉,噚日仲首度現身,舉手示意一切安好,掂呀!

針位痛押後出院

Bobby經理人Lydia昨探望Bobby後,稱明日應該不可以出院:「Bobby隻手喺吊鹽水個針位部位痛,所以今朝落咗去檢查。」吳啟華約在五時到醫院探Bobby,他說:「佢好精神,我都有叫佢唔好飲咁多,不過佢係病人,都知要小心飲食,識得節制加上有太太照顧,大家唔使擔心。」啟華續說:「我都唔知佢係咪真係鍾意飲酒,可能係早期拍劇太辛苦,飲酒飲多咗,初初知佢入咗ICU都好擔心,最緊要佢𠵱家冇事,都鬆一口氣。」吳啟華爆Bobby仍懂講笑,稱可客串為《On Call 36小時Ⅱ》做病人,證明他已沒事。



此外,謝天華前晚到沙田出席賀歲片《2013我愛HK恭囍發財》的新春團拜,他透露大前日與Bobby通電話:「佢好番就逐一打畀朋友報平安,我梗係被佢嚇親,要食驚風散,叫佢下次唔好食咁急同飲酒,佢話要休息三、四日先出院,等佢休息嚇先,公司開工唔係人咁品,一陣過多兩、三日又話個心有事就弊。」

採訪:魯萍、楊潔雯

攝影:黃偉雄



■郭少芸(左)和梁靖琪結伴探病,笑稱Bobby身體非常好。



■吳啟華相信Bobby日後會小心身體,不用擔心。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:安仔Sammi遊沖繩搞婚禮

下一則:阿嬌拍拖玩捐窿



.Bobby首現身高舉OK
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/bobbyok-bobby.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...