搜尋此網誌

2013年2月20日星期三

《巾幗梟雄之諜血長天》造型

黎耀祥《巾幗梟雄之諜血長天》造型


《巾幗梟雄之諜血長天》造型

《巾幗》祥仔造型搞乜鬼?

無綫重頭劇《巾幗梟雄之諜血長天》今日喺電視城試造型,男主角黎耀祥滿面胡鬚造型現身,好滄桑佬味,但唔知係睇唔慣定點,感覺好怪,而且癡鬚後又冇補粉,二截色相當怪異,感覺好俹簁。

祥仔喺劇中分飾孖生兄弟,聽講佢同杏兒會激吻連場?祥仔笑住話:「因為故事背景係喺戰亂,大家都唔知將來係點,所以感情好澎湃,高潮要迭有幾迭。」



呢條假鬚….真係好假….

蕭正楠《巾幗梟雄之諜血長天》造型

蕭正楠返TVB後劇接劇,相當旺場。

《巾幗梟雄之諜血長天》造型

《巾幗梟雄之諜血長天》演員

胡杏兒戀情未開花繼續單身

[14:35] 2013/02/20

【on.cc 東方互動 專訊】 無綫花旦胡杏兒在將軍澳電視城為劇集《巾幗梟雄之諜血長天》造型,由於是接鄧萃雯棒,杏兒坦言有壓力,在戲中飾演間諜的她不但有強暴戲、又有連場激咀鏡頭,絕對是一個挑戰。談及感情生活,她表示與追求者未有進一步發展:「大家進一步認識之後都覺得做朋友好啲!」

胡杏兒《巾幗梟雄之諜血長天》造型

杏兒透露與追求者未能發展成情侶。

之前放風有人追 杏兒又話單身啦

無綫重頭劇《巾幗梟雄之諜血長天》今日喺電視城試造型,女主角胡杏兒話:「我睇左劇本之後,覺得好大挑戰同好期待,今次我會係一個特務,感情好澎湃,其實有啲壓力,但係我會將壓力變成動力。」

當日套劇喺節目巡禮情節都好激,杏兒話:「我後面唔知道,不過前半部都幾激o架,我又唔想攞嚟做賣點,只係想拍出個意思。」杏兒早排話有圈外人士追求,佢今日就轉口風:「我地了解咗之後都係覺得做朋友適合啲,我依家係單身,希望狗仔隊唔好再跟我喇!」

 胡杏兒《巾幗梟雄之諜血長天》造型

《巾幗》系列要同雯女比較,杏兒壓力真係大呀!

日期: 20/2/2013

活動: 《巾幗梟雄 之 諜血長天》造型

出席: 黎耀祥 、 胡杏兒 、 蕭正楠 、 馬賽 、

劉江 、 方伊琪 、 李成昌 、 謝雪心 、

關菁 、 陳自瑤 、 楊證樺 、 於洋 、

羅蘭 、 章宇昂 、 李天翔 、 曾慧雲 、

李興華 、 邵卓堯 、 黃耀煌 、 江富強 、

陳勉良 、 關浩揚 、 潘宗揚 、 司徒暉 、

監製李添勝 、 編審葉廣蔭。

時間: 12:30

地點: 將軍澳電視廣播城一廠灰位

《巾幗梟雄之諜血長天》造型

友薦雲推薦

.《巾幗梟雄之諜血長天》造型
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_8803.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...