搜尋此網誌

2013年2月6日星期三

[FACE]鬥集郵 王宗堯戴綠帽 風流 Lam仔急食姣松岡

Lam仔同松岡李那二人因愛夜蒲認識,早前出席首映禮更不避嫌合照,松岡更將二人合照放上 Instagram。


真面目

鬥集郵 王宗堯戴綠帽 風流 Lam仔急食姣松岡

2013年02月06日

型男索女最易埋牙,阿 Lam大仔林德信 Alex,去年出道憑瀟灑外形、溫柔聲 綫迷死唔少港女。入行冇耐已跟吳雨霏( Kary)傳緋聞,最近連 33C「蜜桃胸」日籍 model松岡李那( Linah)亦被佢迷倒,上星期被拍得在男方家過夜。

據知二人已秘密撻著三個月,上週三( 30日)松岡 27歲連搞 3晚生日派對,林德信亦去足兩晚,更扮兔仔唱歌。不過一直多人追的姣底松岡,卻偷偷腳踏兩船,早跟一齊拍《喜愛夜蒲 2》的王宗堯( Gregory)撻著,後來遇上 Lam仔,又唔捨得跟王宗堯斬纜, Lam仔傻更更做小三。

今年 27歲的「 Lam仔」林德信( Alex)入行前於美國做瑜伽教練,兩年前回流即被 Canon睇中邀做相機廣告 model。 Alex外形鬼鬼哋 ,加上識玩音樂,又有個音樂教父老豆林子祥,入行後一直順風順水,今年初更攞走唔少新人獎。

放大圖片

上年 10月松岡仲同王宗堯一齊睇《一路向西》,原來當時松岡已暗撻緊 Lam仔,王宗堯仲以為自己執到寶。

放大圖片

30/1

Lam仔成為松岡新寵,上週二( 29日)松岡連搞 3晚生日 P, Alex去足兩日,最後一晚仲由秘道入 L.Place同女友慶祝(上圖),非常有心。

放大圖片

28/1

《蘋果日報》圖片

打探 Lam仔人品

Alex唔只發展順利,女性緣亦相當旺,一出道已經吸引到吳雨霏,傳聞二人秘密行埋 3個月極速玩完,但 Alex不愁寂寞,經常被拍得同一眾女性夜蒲。

早前出席 Mr.演唱會,就有人於後台目擊唔少髮型、化妝姐姐圍實 Alex影相。而松岡於上年尾夜蒲認識 Alex後,亦深被 Alex的才華及鬼仔性格吸引,不斷向身邊人打探 Alex人品,「佢好冧 Alex,識咗佢之後不斷問人 Alex人品點,好唔好同佢開始。」二人火速撻著,去年底仲一齊睇 BIGBANG演唱會。上週松岡連搞 3晚生日 P, Alex亦去足兩晚。上週三( 30日), Linah正日生日於中環 L.Place開 P, Alex明知正門企滿記者,就靜雞雞由後門入去,氹到松岡鬼咁開心。

放大圖片

上週三( 30日)松岡正日生日,又係佢 model公司 Jamcast嘅 annual dinner。佢同 Girls Kingdom成員蔡恩真(中)及田代麻衣出席完 Jamcast飯局,就一齊去 L.Place開生日 P。其間松岡表現興奮,原來 Lam仔會現身慶祝。

放大圖片

Lam仔雖然同松岡李那撻著 3個月,但身邊亦不乏靚女,上年聖誕就被拍到同一位靚女買餸玩煮飯仔,事後 Alex否認,話對方只係佢好朋友嘅女友。《蘋果日報》圖片

王宗堯:祝福佢哋

松岡跟 Alex打得火熱,上星期更被拍得上了 Alex的中環家過夜,甚至濕住頭髮離開。事後松岡承認上過 Alex屋企,但就強調大家只係朋友,仲話:「(當晚)仲有其他人。」而一向溝仔了得的松岡,其實仍未跟有點家底的正印王宗堯斷纜。二人於上年因拍《喜愛夜蒲 2》認識後撻著,曾同 DaDa、浸大 E神 Carol(改名為楊焉)拍拖嘅「𡃁模殺手」王宗堯,仲周圍向好友曬命有日模女友。

本週一,記者致電戴咗綠帽都未知嘅王宗堯,他對松岡撻著 Lam仔大表愕然,「乜佢哋真係拍拖㗎?(你俾人搶咗女友?)咁搞笑?我哋係朋友,不過呢排忙,所以都少咗聯絡……祝福佢哋囉。」

至於林德信就表示:「我同佢(松岡李那)係好 close嘅 friend!(但松岡有男朋友叫王宗堯,驚唔驚人哋話你撬牆腳呀?),嚇?真咩?唔識佢,其實我哋關係唔複雜,好多朋友都識一齊玩,不過真係唔識佢,亦都唔清楚。」

放大圖片

近排密密播 嘅 GNC健康藥品廣告, Alex同老豆林子祥拍住上,呢個廣告令 Alex成功「入屋」。

放大圖片

我哋關係唔複雜。真實對白

被問到松岡一腳踏兩船, Alex就側曬頭:「嚇?唔知喎!我哋關係唔複雜。」

放大圖片

松岡李那擁有 33C、 25、 35索爆三圍,加上唔介意示範內衣,令佢一直 job接 job。加上性格傻更更,卡通聲可愛又口密,唔少圈中男星都俾佢電暈。《蘋果日報》圖片

放大圖片

上星期六,林子祥喺會展開騷,唱到〈追憶〉嗰陣,阿 Lam眼濕濕, Alex即現身上台遞紙巾。 Alex話:「我知你每次唱這首歌都會眼濕濕,所以畀定紙巾你,我會珍惜……」全場觀眾都畀佢兩父子感動。

速食男女

松岡李那於 10年來港, 3年 嚟除 咗喺模界冒出頭,溝仔都有一手,先有新城 DJ葉文輝及潮牌 GROUND-ZERO老闆 Philip Chu及王宗堯等。佢新歡 Lam仔都唔弱,一入行就同 Kary傳緋聞,仲被影到鬼祟睇戲。二人仲有一點好合襯,就係每段關係都唔長久。

Lam仔同松岡李那二人因愛夜蒲認識,早前出席首映禮更不避嫌合照,松岡更將二人合照放上 Instagram。

松岡李那

放大圖片

《蘋果日報》圖片

11年元旦,松岡就孖新城 DJ葉文輝行銅鑼灣,二人發現記者之後即時彈開,及後亦被影到葉文輝送松岡返屋企。不過親密關係只維持咗幾個月。

放大圖片

《蘋果日報》圖片

散玩葉文輝後, 11年 11月松岡搭上潮牌 GROUND-ZERO老闆 Philip Chu,拍拖 1年多又玩完。據知跟 Philip分手時,松岡打擊甚大,佢花咗好長時間先復元。

林德信

放大圖片

《蘋果日報》圖片

Alex同吳雨霏拍〈我本人〉 MV而認識,當時 Kary跟網球王子男友 Brian正冷戰, Alex順勢變咗 Kary水泡。



.[FACE]鬥集郵 王宗堯戴綠帽 風流 Lam仔急食姣松岡
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-lam-face.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...