搜尋此網誌

2013年3月22日星期五

[忽然1周 921 ENTERTAINMENT] 城城出手又出口




媽咪姐

城城出手又出口

47歲嘅郭富城又開 show喇!終於喺周日( 17日)於紅館舉行《舞林盛宴演唱會》 part two,但城城除咗狂跳之外,仲落足嘴頭冧爆 fans,就連做咗佢廿年經理人嘅小美都俾佢電暈!

首場演唱會,原有嘅太空蛋環節因綵排時急墜而取消,不過三個鐘頭嘅演唱會,城城跳足八成,仲想點吖?而一班 fans為配合偶像要求嘅閃燈視覺效果,用電話長開閃燈成十分鐘,城城亦冧住咁同 fans講:「擔心你哋一陣冇電話用,不過你哋可以打俾我,我手提電話係……啊!你哋個電話都冇電,點打俾我呢?我留張紙條俾你哋,有我助手嘅電話。」雖然城城講完唔算數,但係一樣冧到 fans嗌唔停。另外,演唱會仲加入咗兩樣城城嘅至愛,就係價值 7百幾萬嘅林寶堅尼同愛駒「愛的呼喚」。當然,城嫂阿 Lynn亦冧曬捧場。咦,愛車、愛駒同愛人齊曬,一次過滿足曬三個願望呀!

城城開 show例牌挑戰人體力學,呢吓倒立鉸剪腳,小兒科!

戴住牛角嘅城城話:「喺舞台上我想得意啲、可愛啲,我都頂自己唔順呀!」

城城企喺全港首度曝光嘅林寶堅尼 Aventador LP700-4 Roadster超級跑車上唱歌,佢衝口而出話想買咗佢,但轉頭又話要儲錢。啱嘅,大個仔嘞!留番啲錢娶老婆生仔啦。

彈跳最強

騎馬唔夠喉,紅衣城城仲跳埋彈牀,做出多個揮鞭動作,型囉!

城城同 fans握手時,大放電眼,搞到啲 fans捉住佢隻手唔捨得放,要實 Q幫手拉開。

城城最新緋聞女主角係苟芸慧,但睇熊黛林拖埋阿媽捧男友場,就知地位穩如泰山啦!

雖然城城同記者做訪問時冇放電,不過小美就不經意地好冧望住城城,真係出力又出心呀!



.[忽然1周 921 ENTERTAINMENT] 城城出手又出口
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-921-entertainment-1_9159.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...