搜尋此網誌

2013年3月22日星期五

陀女5個月 蔣怡穀奶胃口大變

video


陀女5個月 蔣怡穀奶胃口大變

穀奶蔣怡陀B囡 高寧抽水

懷有5個月身孕的蔣怡,自公佈懷孕後昨日在觀塘首度出席公開活動,升cup媽咪fit爆現身,比同場的高海寧更索更性感。蔣怡對住現場的小朋友,愛心爆棚,又錫又𠱁,非常開心,她表示懷有女兒胃口大變,因為滴油不沾,至今只重了5磅,羨煞旁人。

蔣怡和高海寧昨日在觀塘apm出席HUGGIES Pull-Ups學習褲潮爆Party B活動,懷有5個月身孕的蔣怡順理成章獲邀做嘉賓,穿粉紅色性感低胸裙的高海寧未婚又無孕,被問到為何會成為嘉賓,她說:「好明顯,我今日係著住BB女條褲仔出現,顏色係一樣!」



【今日我至索】有5個幾月身孕嘅蔣怡,上圍穀奶升cup,比同場嘅高海寧更索,彎低身拖小朋友仲冇難度㖭。

高海寧嚇親細路

高海寧豐滿的身材,令人想起奶媽,不過現場所見,她不太受小朋友歡迎,她說:「咁我將來都想做媽咪,可能頭先出場前冇同班小朋友接觸過,所以佢哋有少少驚,唔受控制。」

相反,蔣怡跟小女孩特別投契,又攬又錫,開心不已,腳踏4吋高跟鞋,穿著火紅色裙的蔣怡胸部明顯升cup,她又說:「知道今日同高海寧一齊,我梗係要著靚啲。我都慣咗著高跟鞋,𠵱家都唔理,最緊要係我開心,不過身邊人仲緊張過我,感覺好幸福。」



■蔣怡穿上露肩裙時肚子明顯隆起,但她依然相當省鏡。



■穿上吊帶低胸裙曬E cup的高海寧,主動拖小妹妹卻慘食檸檬。

「食少少油就反胃」

蔣怡表示今次是意外懷孕,非洲結婚是計劃之內,預產期今年7月尾:「呢個係女,佢好識得保養,陀住佢開始,胃口變曬,以前我乜嘢都食,食好多嘢,𠵱家只係可以食菜同生果,一食少少油就反胃,有咗初期仲輕咗,𠵱家5個月重咗5磅。」

採訪:楊潔雯

攝影:陳志嵐

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:超蓮送外賣冧吳克羣

下一則:苟芸慧攻城變爛桃花



.陀女5個月 蔣怡穀奶胃口大變
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/5.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...