搜尋此網誌

2013年3月22日星期五

高鈞賢演奸角求翻生

高鈞賢


高鈞賢演奸角求翻生

      

高鈞賢加入無綫初期被力捧,但之後機會並不多,但公司似乎想為他一改形象,最近屢接奸角的他坦言不怕影響形象,只望有更多發揮,他亦不諱言曾想過若持續沒成績,便退出娛樂圈返加拿大。

高鈞賢(Matthew)獲選香港先生後一直給人的感覺都是斯斯文文,不過近期獲不少監製派演一些有發揮的奸角,Matthew不諱言都想改變形象,他謂︰「之前原本《法網狙擊》中有場戲要我強姦高海寧,不過後來我腳傷做手術,所以拍唔到,之後《仁心解碼II》監製羅永賢問我做今次呢個邪教教主角色得唔得,因為都有啲動作場面,雖然嗰陣啱啱好番,但係我唔想錯失機會。」劇中,他與藝員梁麗瑩有場約兩分鐘的激咀戲份,Matthew笑言第一次激咀,幸而大家都熟落,故沒有NG。



高鈞賢坦言曾想過若持續沒成績,便退出娛圈。

怕影響小朋友

問到拍奸角怕否影響形象時,現時為兒童藝術學校總監及校長的他表示不怕觀眾不接受,只怕學校小朋友不接受,他謂︰「我叫啲家長剩係畀小朋友睇八點半時段嘅《女警愛作戰》,裏面我係一個好陽光味重嘅警員。」

高鈞賢

高鈞賢表示自己性格好勝,會努力嘗試不同角色。

高鈞賢表示很喜歡《女警愛作戰》中的陽光男孩角色,亦滿意劇中表現

高鈞賢表示很喜歡《女警愛作戰》中的陽光男孩角色,亦滿意劇中表現

唔掂返加拿大

提起《女警》,Matthew坦言此劇對他來說很大感觸,他不諱言自當選香港先生後,不夠一年便擔任《幕後大老爺》第二男主角,不過那次的失敗,令自己一度受挫,他謂︰「嗰陣拍完《幕後大老爺》始終係第一次,而且得廿二歲,好多嘢未成熟,出嚟畀人話我演技差,之後啲監製都好少搵我,做嘅都係閒角,不過《女警》自己視為最後機會,我諗過如果呢套啲反應都唔好,就唔做呢行返加拿大。」



.高鈞賢演奸角求翻生
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_4419.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...