搜尋此網誌

2013年5月3日星期五

「大家姐」為「大魚」炒人




插圖: Wendy

揞名爆

「大家姐」為「大魚」炒人

我哋成日話愛情嘅魔力好偉大,但有時都會殃及池魚,仲要死咗都唔知乜嘢事㖭!最近,媽咪姐就收到單八卦料,話說富家女「大家姐」同大公司女高層「大魚」相知相惜已經有一段日子,後者不時大大方方出入前者嘅公司,一班員工對佢亦非常恭敬。梗係啦,大家有眼睇「大家姐」有幾緊張呢段關係,仲唔識撈咩!

不過咁,意外總係隨時發生嘅。有一次,有個小職員喺公司又見到「大魚」出現,佢好順口又有禮貌咁打招呼:「 X小姐,早晨!」唉,出事嘞!「大魚」即刻面都黑埋,睬都無睬佢,就走去搵「大家姐」!事緣「大魚」一向要人嗌佢做「 X先生」或者用英文名稱呼,呢位妹妹仔一時口快快講錯,下一秒就已經知衰,驚到騰騰震。但呢個世界有時真係好殘酷㗎!容不得一點錯漏。跟住呢個可憐嘅小職員就不斷俾人喺工作上搵錯處,卒之累積夠「錯處卡」後,被炒鳥!所以話,我哋做打工仔嘅,除咗跟官要知官姓乜,連官嘅「知己」姓乜都唔可以搞錯,辛苦!



. 「大家姐」為「大魚」炒人
http://hot104.blogspot.com/2013/05/blog-post_8557.html
. 「大家姐」為「大魚」炒人
http://hittt.blogspot.com/2013/05/blog-post_811.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...