搜尋此網誌

2012年11月23日星期五

葉佩雯郭偉亮今擺酒講明唔生

葉佩雯郭偉亮今擺酒講明唔生




【今日我至請】郭偉亮同葉佩雯今晚擺酒筵開35席,宴請親朋,噚日渠哋去尖沙嘴攞婚紗同晚裝,Grace著到紅當當應景一番。

【銅鑼灣→太子→尖沙嘴】唱作人郭偉亮(Eric)和葉佩雯(Grace)去年11月在紅館簽紙結婚,他們趁今日結婚一周年擺喜酒,陳奕迅、劉浩龍和何超儀等做星級兄弟姊妹團,昨日Grace為籌備婚宴忙到變熊貓眼,她坦言已叫朋友不要送豬牌,皆因他們「唔諗住生」。

現年38歲的郭偉亮和32歲的葉佩雯一年前在紅館萬人見證下結婚,今晚他們會在北角海逸酒店筵開35席補擺婚宴,昨日Grace先入住酒店准備。昨午3時許,Eric跟媽咪和女親友現身銅鑼灣利園,他表示心情不緊張,也不擔心姊妹團有高難度遊戲,他笑說:「未驚過,姊妹話明會玩死我哋。」之後他們去了太子攞衫,再去尖沙嘴會合老婆Grace,Grace說:「好攰,唔夠瞓頭痛。」Eric爆老婆生壓力瘡,Grace撒嬌說:「冇啦,好番曬。」

葉佩雯昨日又接受本報電話訪問說:「每日瞓四個鍾,我好似熊貓有黑眼圈,仲發惡夢唔見曬啲金鈪,尤其奶奶送咗六位數珍珠頸鏈畀我,我好輪盡驚整唔見。」

雖然兩人思想西化,但他們會跟足傳統,擇好昨晚9點吉時做上頭儀式,她說:「媽咪幫我哋上頭,之前仲裝床,買咗新被、床單同子孫桶。」老人家想他們連生貴子?Grace坦言:「我吩咐咗大家唔好送豬牌,我哋唔諗住生,奶奶都好開通。」Grace今日會著裙褂坐花轎出嫁,擺酒著婚紗和兩套晚裝,她說:「雖然我想著黑婚紗,但尊重老人家只系影婚紗相著。」

星級兄弟姊妹

星級兄弟姊妹團則有陳奕迅、劉浩龍、何超儀及杜如風等,問好友謝霆鋒和張柏芝這對離婚夫婦會否到賀?Grace說:「霆鋒推唔到工作,渠同Eric講咗唔好意思,柏芝未知嚟唔嚟到,但留咗位畀佢。」問鋒芝是否怕尷尬避席?Grace說:「唔會,霆鋒成日睇仔都會見面。」至於劉浩龍的女友容祖兒也因事忙缺席。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...