搜尋此網誌

2012年11月23日星期五

黃智賢塞翁失馬好惜福




黃智賢塞翁失馬好惜福

黃智賢上年奪得「最佳男配角」獎項後人氣急升,一劇接一劇,但他卻為了接拍《雷霆掃毒》而推掉一部酬勞可觀的內地劇,不過他表示不覺可惜:「呢啲嘢講時機,總之冇賺過就唔會恨!」相當睇得開!

黃智賢(Ben)於上年獲得台慶「最佳男配角」獎項,雖然現時劇接劇,而且戲份也很多,但當問到有否實際增加了搵銀機會?Ben不諱言:「錢真係唔係多好多,講真,攞獎後係加咗人工,計落show錢係多咗,因為戲份多咗自然集數會多,都會比之前賺多咗,以前遇著啲劇得幾集戲份,做足曬都只係得幾個show,又要畀人hold住好耐期,依家收入係好咗嘅。」

增多了登台機會

不過,Ben坦言之前為了拍劇集《雷霆掃毒》,推掉了一部30集的民初內地劇,他解釋:「因為《雷霆》監製林志華一早就同我講咗好重戲份,加上嗰陣《名媛望族》未拍完呢。不過都開心嘅,因為內地劇嘅製作人搵我都係因為之前《潛行狙擊》辣薑一角,雖然接唔到,但見到有人認同自己,都好開心。」



黃智賢上年奪得「最佳男配角」後,一劇接一劇,成績相當不俗。



黃智賢之前為拍《雷霆掃毒》而推了一部大陸劇,他坦言沒感可惜。

Ben表示入了無綫至今還未接拍過內地劇集,問會否感可惜?他坦言:「呢啲嘢要講時機,如果我拍咗,又冇機會拍《雷霆》。呢部劇我拍得好開心,警匪片係我好鍾意嘅劇種,總之冇賺過就唔會恨,呢啲都係數字嚟o架啫!不過,《雷霆》播映之後,的確多咗唔少登台機會。」

視莊偉健為恩師

Ben透露將會跟歐陽震華、關詠荷合演劇集《情逆三世緣》,三人更會有段三角感情線,他謂:「之前拍咗好多部劇都係莊偉健監製的,除了《情逆三世緣》外,好似之前嘅《萬凰之王》、《潛行狙擊》同《名媛望族》,莊偉健都畀咗好多唔同發揮嘅機會我,佢可以話係我嘅恩師。」

採訪:影視組 攝影:秦健輝

場地:Amaroni’s Little Italy

髮型:Willie Chan@HAIR CORNER

未能入圍頒獎禮 黃智賢︰公道自在人心

黃智賢(Ben)去年憑《潛行追擊》中「辣薑」一角,在《萬千星輝頒獎典禮》奪得「最佳男配角」,今次憑《雷霆掃毒》中「潘學禮」一角,成為冧莊熱門,可惜日前公佈頒獎禮入圍名單,Ben卻十強不入,不但令觀眾大跌眼鏡,亦令Ben相當失望,但得到外界支持,已證明公道自在人心。撰文:杜淑霞 攝影:吳君豪髮型:Willie Chan @HAIR CORNER

黃智賢(Ben)去年憑「辣薑」得到網友大讚,今年又憑「潘學禮」一角得到觀眾支持,之後再有《名媛望族》保持人氣,以為Ben今次就算未能冧莊奪獎,入圍應該無難度,但世事無絕對,無綫總是愛向觀眾的忍耐力挑戰,偏偏這個熱門角色就是不入十強。

收拾心情工作

本來是訪問Ben這個冧莊熱門的心情,但訪問出街前,卻得知他未能入圍這個壞消息,跟他電話聯絡,聽到記者替他不值,Ben亦感慨說:「好多謝你同啲觀眾,有你哋嘅支持,證明公道自在人心,我會收拾心情,努力工作,唔會令你哋失望。(覺唔覺公司唔公平?)獎項係公司畀,規例自然由佢哋定,其他同事都做得好出色。」

其實「潘學禮」理應入圍,絕對民心所向,網友更投入到罵足Ben三十集,甚至令他有點不快,「有啲網友可能太投入,真係當咗我係潘學禮,竟然咀咒我同埋啲屋企人,我臉皮比較薄,我覺得咁樣就真係有啲過份咗,搞到我真係有啲唔好開心,但換個角度諗,咪當自己演得太逼真,先令佢哋咁投入囉!」

相信網友都會意外,這個令人恨之入骨的角色,竟然連提名都無份。

黃智賢

Ben認為公道自在人心,有外界支持已感安慰。

黃智賢

Ben認為未能入圍已成事實,不會猜測背後原因。

黃智賢

Ben表示會收拾心情,投入新劇《情逆三世緣》的拍攝。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...