搜尋此網誌

2013年1月2日星期三

[FACE]Ⅲ召妓實錄  DaDa杜汶澤蜜蜂採蜜玩趾公

DaDa上次 喺《低俗喜劇》飾演爆炸糖,仲素顏凸點演出,加上被提名金馬獎最佳女配角,令佢由𡃁模變為演技派女星,𠵱家仲有 3部戲等佢拍,認真搶手。台灣《蘋果日報》圖片


封面

Ⅲ召妓實錄  DaDa杜汶澤蜜蜂採蜜玩趾公

2013年01月02日

2012年全港票房賣座亞軍的《低俗喜劇》( 4,000萬《寒戰》排第一),賣港味講粗口、講鹹濕 嘢,勁收超過 3,000萬,證明低俗有市。彭浩翔、杜汶澤即刻添食,本月將開拍以飛虎隊召妓為題材的電影《飛虎出征》。

《飛》為彭浩翔 08年的網上短篇小說作品,其中描寫飛虎隊召妓場面繪影繪聲。有「一王二後」及「裸跳艷舞」等情節,不過最爆都係「蜜蜂採蜜」呢招新性愛花式,意思係用腳趾公做愛。連主角杜汶澤都興奮話:「我練定腳趾公等佢!」

放大圖片

《低》片本少利大,彭浩翔 cult片有市,如果《飛虎出征》又掂,彭浩翔以前寫落嘅網絡短篇小說肯定有排拍,唔愁冇題材。

只花 12日拍攝 嘅港產片《低俗喜劇》,上年刀仔鋸大樹成為年度最賣座港產片第二位。彭浩翔及杜汶澤即刻添食開拍《飛虎出征》,內容講述飛虎隊召妓趣事。該橋段其實係彭浩翔 08年網上連載的壞品味小說內其中一個名為《特別任務連》的短篇小說。小說中描述 4位飛虎隊成員偷渡返大陸嫖妓 嘅故事。

《飛虎出征》講咩?

放大圖片

王敏德

王敏德戲中飾飛虎隊揸 fit人,不過就冇帶隊去澳門召妓。

《飛虎出征》改篇自 08年彭浩翔網上創作 嘅短篇作品《特別任務連》,故事講身為飛虎隊長 嘅杜汶澤見 3位成員餘文樂、曾國祥和鄒凱光士氣低落,於是諗住偷渡去澳門叫雞振奮士氣,最後遇到差人查牌 嘅故事。阿澤表示:「主要係講男人 嘅友情啦!好多時男人 嘅友情都係建立 喺叫雞 嘅時候。有少少似當年《大丈夫》。但當然有唔同啦!」

叫雞 4虎

放大圖片

餘文樂

放大圖片

鄒凱光

放大圖片

曾國祥

小說入面除咗阿澤之外,仲有 3位飛虎隊成員陪阿澤去叫雞,但確實角色係邊個演,彭導就話未有定案。

放大圖片

杜汶澤

練定腳趾公等佢!真實對白

網上圖片

放大圖片

阿澤操定 fit

阿澤一向肥仔嘜,今次為做飛虎隊隊長一角,幾乎日日 喺 gym加操,不過佢話會練埋腳趾公,等拍「蜜蜂採蜜」。

放大圖片

炮兵團澳門揀女

小說場景雖然喺內地,不過要喺內地拍呢類召妓題材嘅電影太敏感,所以幾位男主角睇「金魚缸」揀女一幕亦會移師到澳門取景。圖片

同腳趾公做愛

放大圖片

《低俗喜劇》內阿澤同 DaDa有好多肉搏場面,但全部點到即止。今次拍《飛虎出征》,阿澤話:「一收劇本已經追問佢(彭浩翔) 啲肉搏場面喺邊?𠵱家佢都未答到我。」

《飛》片除有彭導演班底杜汶澤及餘文樂 孭飛外,還有鄒凱光、曾志偉仔曾國祥齊齊做飛虎隊成員。小說中幾位主角對白相當到肉,大講如何令女性有高潮。

彭浩翔上月尾接受訪問時說:「會係《春嬌》加《低俗》嘅混合版,所以搵番兩套戲嘅男主角餘文樂及杜汶澤。有警察當然要有粗口,冇咪好似飛虎隊冇槍囉。」

至於實戰場面的描述,比起《低俗喜劇》更激,拍得住《一路向西》,相信 4位主角都艷福無邊,除 咗有一王二後的做愛場面,更有講主角被妓女用一招叫「蜜蜂採蜜」 嘅秘技服侍,意思即是用男客人的腳趾公放入妓女下體,比爆炸糖口爆更激。

DaDa上次 喺《低俗喜劇》飾演爆炸糖,仲素顏凸點演出,加上被提名金馬獎最佳女配角,令佢由𡃁模變為演技派女星,𠵱家仲有 3部戲等佢拍,認真搶手。台灣《蘋果日報》圖片

邵音音冧莊開鴨店

《低俗喜劇》內有一場戲講邵音音拍《官人我又要》,成為全城話題,報道更話彭浩翔打算於今年開拍《官》片,請邵音音演出。而份屬《低》劇班底嘅邵音音,今次亦有份演出《飛》片,戲中飾演鴨店老闆娘,同阿澤、曾國祥有唔少對手戲。

放大圖片

《低俗喜劇》除咗爆出 DaDa外,另一個就係邵音音,嚟緊仲會開拍《官人我又要》,不過都要等完成埋《飛》片先再度期。週一( 31日)音音姐喺觀塘拍撞車戲,她說:「我淨係知做鴨店老闆娘,其他嘢唔知喇!講咗邊有人睇?」

放大圖片

《飛》片老闆 Paco爆料:「套戲冇女主角,有都係配角,最重戲分 嘅依然係一班男演員。」

離奇入圍百大美女

DaDa入選 TC Candler 100大美女,不過呢個網站就冇乜公信力,只係一個熱愛電影嘅職業賭徒叫 TC Candler搞嘅分享網站,網站聲稱為電影愛好者,絕望的浪漫主義者,仰慕藝術美感和好奇心的人而設。唔緊要啦, DaDa出到去有人識咪得囉!

放大圖片

美國電影網站 TC Candler公布「 2012百大最漂亮面孔女星」名單中, DaDa竟排名 44位,出名靚女嘅少女時代允兒都係排 50位,性感女神 Scarlett Johansson更只排 100位,認真騎呢。

放大圖片

𡃁模出身嘅 DaDa憑《低》片爆炸糖一角,威到去台灣。早前去台灣出席金馬獎,經理人施念慈都傍到實,今時唔同往日。

放大圖片

靜咗好多年嘅陳果拍完呢套由 DaDa、陳慧琳、梁家輝 嘅鬼片後,將會拍高登小說《那夜淩晨,我坐上了旺角開往大埔的紅 VAN》,更屬意梁洛施做女主角添!睇嚟網絡小說有排 hit。

杜汶澤:一定親身上陣

主角之一 嘅杜汶澤連日來除籌備首個棟篤笑騷外,亦密密去 gym操肌。

他接受電話訪問時大表興奮:「蜜蜂採蜜咩 嚟㗎?佢(彭浩翔)冇同我講 嘅?咁搞笑,一定要拍喎。如果淨係要我隻腳趾公,唔使我日日做 gym咁辛苦啦!等我練定腳趾公等佢……一定親身上陣!」。

DaDa唔使露

放大圖片

擁有 33E導彈身材,今年 23歲嘅 DaDa靠性感突圍,不過自從今年被提名金馬獎升呢後, DaDa已開始封胸。最後一次賣大包已經係上年 9月示範內衣。宅男儲相要趁早喇。

阿澤練定腳趾公等開工,而上次《低》片爆起的爆炸糖 DaDa(陳靜)亦落實演出《飛》片,不過今次竟然唔使露。

DaDa的經理人施念慈說:「佢係演杜汶澤老婆,唔係妓女,所以唔會有露肉場面。」

據知 DaDa現忙於拍陳果執導的鬼片, 嚟緊 1月中將會埋位拍《飛虎出征》,緊接 2月又會拍攝內地片商投資的驚慄片,更會到泰國取景。失落金馬獎,一樣紅得起!

DaDa上次 喺《低俗喜劇》飾演爆炸糖,仲素顏凸點演出,加上被提名金馬獎最佳女配角,令佢由𡃁模變為演技派女星,𠵱家仲有 3部戲等佢拍,認真搶手。台灣《蘋果日報》圖片

性片當道

除 咗《低俗喜劇》收得, 2012年唔少講性 嘅電影都高收,睇嚟 2013年好大機會係性片跑出!呢 啲戲本少利大,加上有香港特色,惟獨喺內地就有機會被禁播,國內市場就未必咁受喇。

放大圖片

《低俗喜劇》

收 3,073萬

放大圖片

《一路向西》

收 1,919萬

放大圖片

《喜愛夜蒲 2》

收 810萬



.[FACE]Ⅲ召妓實錄  DaDa杜汶澤蜜蜂採蜜玩趾公
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-dada.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...