搜尋此網誌

2013年1月2日星期三

[FACE]男人信甚麼 羅仲謙




面對面

男人信甚麼 羅仲謙

2013年01月02日

與羅仲謙的是次對談,建立在一個字上——信。

不是信心、不是信用,而是每件事,都各有一套說辭,你選擇信誰的那一套?

11年中,被前度女友傅穎指控虐打兼劈腿,羅仲謙說,虐打是娛樂新聞加過度修飾,劈腿更是一世人未試過,你信那個?

12年中,被捲入富商劉定成裸照相簿風波,劉公子話識,羅仲謙話唔識,然後法庭上揚出兩人合照,該信誰好?

三個月前,再爆一單與緋聞女友楊怡疑似車震事件,又應該相信楊怡伏於謙謙兩腿之間那張娛樂頭條大相、還是男女主角口中飲醉酒嘔吐中的解釋?

信眼睛還是信耳朵,你有你的選擇。

出道八年的羅仲謙說,兩年內接連捲入是非漩渦,次次你有你講、人有人信,體會到甚麼叫百詞莫辯,學會了男人應該要信自己。

月中,緋聞女友楊怡勇奪一年一度電視台最矚目的視後大獎,自己則連鼓勵新人的飛躍獎亦輸掉, 28歲的羅仲謙亦說,千萬別理所當然就相信女尊男卑必然沒有好結果:「做呢行會迫人長大,我唔覺得我後生過佢五年,睇法就遜色過人;我都好努力唔想原地踏步,但係當我認為時機成熟時,我照樣會求婚,地位懸殊唔會成為我哋嘅障礙。」

大波陳浩南

放大圖片

《古惑仔:江湖新秩序》電影海報一出,即被網友踩鴨味重:「我 哋想拍得有漫畫感,咁原著個個都畫到咁大隻 㗎嘛!」

羅仲謙呢期曝光頻密,為的是宣傳本月八日首映的新戲《古惑仔:江湖新秩序》。從落實會演新一代陳浩南、到白色西裝電影海報出籠,羅仲謙一直是眾矢之的,網友一致插爆:新一代古惑仔,鴨味重、英雄氣概少,想挑戰經典?妄想!

「王晶講得啱,當年個個覺得華 DEE先係古惑仔,鄭伊健陳小春走出嚟拍第一集時都係俾人鬧,結果又係創造咗經典,𠵱家鬧嘅人係唔記得當年自己都鬧過之嘛。經典永遠都係經典,我都係睇古惑仔大,我哋唔係挑戰經典,淨係想大家畀啲機會我哋呢幾個後生仔啫!」

羅仲謙說,出道八年,自己仍然處於藝人的播種期。反觀緋聞女友楊怡,年長 5歲、出道 13年,已經處於收穫期,獲得當家花旦最高榮譽的視後大獎,這段女尊男卑的姊弟情自然備受矚目、羅仲謙當晚為女友感動落淚的舉動,自然是焦點所在:「其實古佬(古明華)同唯唯攞獎時我都有喊,又唔影我……個飛躍獎,開始我都覺得同唯唯有得揮,直至睇佢做《大太監》死嗰場,我就知自己輸硬,仲要輸到心服口服。

「每個演員背後付出幾多、有幾辛苦,我都知,楊怡同馬國明都成日俾我叫佢哋做農夫。我都有拍劇,都知一套劇一開三個月,日拍夜拍,已經拍到個人冇靈魂,我都要休息、要有足夠時間放低上一個角色,先至有團火去做下一個角色。佢哋兩個全年劇接劇駁住落,仲唔係默默耕耘嘅農夫咩?唔好話係一個遊戲,每個人都得來不易,都需要一個獎項去鼓勵。」

放大圖片

緋聞女友奪視後時抹眼淚:「梁烈唯同古明華攞我都有喊,不過攝影師冇影之嘛!」

放大圖片

去年 9月與楊怡驚爆疑似車震,事後兩人齊齊在電視城開記招解話:「點解釋都冇用,觀眾相信睇落點就係點。」

放大圖片

與傅穎同屬星皓經理人公司,結果拍拖又搞到反目成仇:「我 哋冇再聯絡……雖然感情 嘢難控制,但下次……同事拍拖免得就免。」圖片

好彩仲喺度

放大圖片

去年頒獎禮食白果,羅仲謙今年《戀愛季節》、《 On Call36小時》續集及重頭劇《衝上雲霄 II》輪住上,擺明力捧。

上次與羅仲謙訪問,是兩年多前,《尖子攻略》、《搜下留情》播完不久,羅仲謙剛剛在電視台起步。兩年後再見,羅仲謙一坐下來就感慨:「仲有得坐喺度做訪問,我覺得自己真係好好彩!」我問為甚麼,羅仲謙說,兩年以來經歷種種,一度以為自己玩完,在娛樂圈冇得留低:「未試過上頭條,唔知嗰件事威力有幾大;未痛過,唔知傷害有幾重。𠵱家一切過咗去,我覺得,痛,唔可怕,最可怕係唔記得痛,做人一定要記住教訓。」

虐打女友事件,羅仲謙說:「最大教訓,係做藝人唔好咁高調,有啲嘢,真係應該收埋處理。感情雖然控制唔到,不過,同公司同事拍拖,下次都係免得就免。」上次被傅穎指控一腳踏兩船,近日又有報道指背著楊怡與前女友藕斷絲連,羅仲謙一概否認:「 No!絕對冇!一嚟我冇咁嘅能力、二嚟我深信呢個世界有報應,你對人唔專一,人哋都唔會認真對待我。」

疑似車震事件,羅仲謙說,學習到的是,隨時隨地做好被偷怕跟蹤的準備:「人哋講得啱,愛情同自由喺呢行係奢侈品。第一次出街開始有人認得、人哋行埋嚟讚我,我好享受㗎……咦,做明星就係咁㗎啦。慢慢,覺得出街似係馬騮咁俾人睇、俾人影;兩個人嘅事,要同全世界交代同解釋;最難,係承受各種各樣批評……呢啲就係公眾人物,收入可能比人多,付出自然更加多,好同壞都要承受。我以前好貪靚、日日都操,覺得自己係賣樣。𠵱家過咗追求完美身材嘅階段,覺得既然留喺度,最重要係有立足能力。演員總會一代又一代接住出道,靚仔同大隻嘅更加周圍都係,郭晉安同我講,娛樂圈呢個擂台好大,唔係單對單、打低人就剩番你一個企喺度㗎!有實力就可以企落去,冇人可以淘汰你、取代你。」

視後都要愛

與楊怡的緋聞,從年初合作《 On Call36小時》開始傳出,被爆過同遊韓國、又被拍到過同車,連電視台頒獎禮都當正二人情侶檔處理,羅仲謙還是不願承認現時與視後蜜運中:「點解唔認?因為呢個階段冇嘢好認。我覺得男仔冇工作冇成績,最好乜都唔好講。冇事業基礎嘅男人,談戀愛係白談。我好細個爸爸媽媽就分開咗,佢哋太後生結婚生仔,心智未夠成熟,經濟能力又差,拗撬自然多。因為佢哋嘅關係,我特別渴求一個圓滿家庭,想有個人陪我行到最後,所以,建立好啲個事業基礎真係好重要。」

女尊男卑、老妻少夫,我懷疑隱瞞戀情都是女方主意,羅仲謙亦否認:「細過佢五年,我唔覺得我就幼稚啲單純啲,見解有咩遜色得過佢。呢行可以加速人成長,我唔係以前嘅我。女仔始終係女仔,無論咩年紀、咩身份,外形有幾強,我覺得女仔就應該係被錫被愛。愛情應該係互相扶持、互相體諒,唔會淨係得一邊強,點樣令到我嘅感情同將來嘅婚姻更穩固、我自己心裏有數,覺得 ready時我一定會去馬,對方有幾強,唔會成為我嘅障礙。」

放大圖片

成名的代價是改嫁母親及髮型師父親被偷拍、大埔祖屋被起底:「我都唔明點解話我 踎村屋,村屋好好住㗎!」

放大圖片

大埔圍村長大,羅仲謙說自己從小生活與頭腦都單純:「我唔食煙唔飲酒唔出街玩,做消防員搵萬二可以儲一萬。」

縮胸

放大圖片

40吋胸肌曾經男女通殺打響招牌:「已經過 咗追求大隻身材嘅階段,𠵱家工作太 攰,冇得操。」《忽然 1周》圖片

在大埔圍村長大,一大家族住一棟村屋,少娛樂少朋友少出城,最遠是搭巴士去青衣做救生員, 20歲才學會上網有第一部電腦……以前,入行即被封為「大波謙」的羅仲謙最闊的,的確是胸肌,不是眼界,不過簡簡單單,樂在其中。

這兩年跌跌撞撞,他說自己胸變小了、人長大了:「人哋話我成熟咗,我覺得係呢行迫我長大,做嘢太辛苦,值得開心嘅嘢又太少,見到以前班同齡朋友比我單純得多,其實我好羨慕,係佢哋嘅福氣。」

當然,我知道,羅仲謙緬懷的是逝去的單純,而不是縮水的胸肌。



.[FACE]男人信甚麼 羅仲謙
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face_2.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...