搜尋此網誌

2013年1月2日星期三

[FACE]順我者生 叱吒逆民意亂嚟  G.E.M.經理人爆吳雨霏搶獎黑幕

唔公平、誤導咗人!真實對白 <br><br>叱吒元旦舉行, G.E.M.就早兩日拍片示威,宣布今年會缺席叱吒頒獎典禮以示不滿,佢個 YouTube頻道有 75,000 fans 6,300萬點擊,使鬼怕商台?


真面目

順我者生 叱吒逆民意亂嚟  G.E.M.經理人爆吳雨霏搶獎黑幕

2013年01月02日

假公平、真霸道,叱吒樂壇頒獎禮年年標榜公信力,其實自己人玩曬一直是公開秘密,不過商台夠惡,唱片公司又要賣佢賬,小歌手邊敢出聲?

估唔到 G.E.M.唔只個肺巨,膽都大過人,週日( 12月 30日)更公開一段錄影,怒插叱吒年年講一套做一套,宣布缺席今年叱吒頒獎禮以示抗議!

雖然唔係個個似阿 G.E.M.咁勇,僅得到極少數同業聲援,經理人張丹就話唔後悔造反,仲繼續爆黑幕:「自從 Kary吳雨霏入 咗環球,我最喜愛女歌手 5強就開始唔夠分!」

逢到年終頒獎禮季節,例牌有各式分獎唔勻是非連環上演,標榜以專業評審同播放率做指標,選出我最喜愛男、女歌手以及歌曲獎嘅叱吒自稱全行最公平,其實由高層甘菁菁話事,新入商台的陳志雲亦唔多理。叱吒被甘氏夫婿黃劍濤( Duncan)主理嘅環球旗下歌手玩曬,年年逆民意爆大冷見慣不怪。

放大圖片

經理人張丹:佢一入環球唔夠獎分!真實對白

放大圖片

雖然冇講出口,不過 G.E.M.話有頒獎禮結果誤導大眾,加插叱吒頒獎片段及一人一票口號,擺明講緊商台。

棄獎造反

公平與否大家心裏有數,不過夠膽出聲就冇乜幾個。元旦日叱吒頒獎禮揭幕前夕( 12月 30日), G.E.M.(鄧紫棋)在 YouTube、優酷等多個主流視頻網站上載自拍短片稱:「如果我冇得獎,台上得獎 嘅係優秀歌手,我係心悅誠服。網絡興起,令歌迷可以主動去搵好質素 嘅作品。你一年一度搞 event係冇問題,但你忠於你自己,如果你表達 嘅 嘢同你做緊 嘅 嘢係唔一致,咁就唔公平,更誤導 咗人。」一路講,剪片一路加插叱吒頒獎禮片段,及「一人一票」宣傳字句,加上 G.E.M.一早宣布今年會缺席叱吒,矛頭指向商台明確不過。

放大圖片

唔鬧無 綫、新城,經理人張丹解釋:「因為無 綫同新城嘅遊戲規則一早講到明,冇標榜係一人一票,我 哋尊重賽果。」

放大圖片

商台助理總經理甘菁菁同環球高層黃劍濤份屬夫妻,咁 啱近年叱吒重要獎項都係環球包攬。圖片

「根本就唔係民意!」

有指 G.E.M.冇獎發爛渣,經理人張丹就否認:「叱吒一直有播 G.E.M.嘅歌,〈 What Have You Done〉仲攞過專業推介第一位,據我 哋所知,本來我哋有一首歌曲獎(叱吒十大),不過𠵱家唔出席唔知仲有冇。其實無 綫、新城講到明遊戲規則係內定,我 哋尊重,但叱吒標榜一人一票民意結果,據我所知根本就唔係民意。 G.E.M.出道第 2年已經打入女歌手 5強,係前年開始 Kary(吳雨霏)入 咗環球, 啲獎至唔夠分之嘛!」

早於 11年謝安琪離開、吳雨霏轉會加入環球開始, Duncan已一心穀 Kary上天後位,早前就有報道指 Duncan今年點名指定 Eason、 Kary及林德信一定要有獎,成件事變成咁,商台今次都有排解畫啦!

冷漠同業

G.E.M.開聲表達不滿,源頭微博極少歌手轉發及評論,夠薑撐 G.E.M.嘅只得 rock友黃貫中及一樣杯葛過叱吒嘅何韻詩,面皮夠厚反 G.E.M.擦商台鞋嘅同樣為數不多。

唔公平、誤導咗人!真實對白 <br><br>叱吒元旦舉行, G.E.M.就早兩日拍片示威,宣布今年會缺席叱吒頒獎典禮以示不滿,佢個 YouTube頻道有 75,000 fans 6,300萬點擊,使鬼怕商台?

讚勇派

擦鞋派

甘菁菁幕後操盤

放大圖片

甘菁菁每週例會定下 playlist,然後由交畀旗下 4大 DJ分發執行。

據知情人士透露,商台 DJ每星期會收到一張歌曲 playlist,每年臨近頒獎禮約 9月開始,某部分歌手會突然從 playlist絕跡。 DJ跟足 playlist播歌,令部分唱片公司力捧歌手得益,唔跟足就會得罪頂頭上司,至於份穀歌邊個拍板?之唔係商台助理總經理甘菁菁囉。

DJ良心/違心話?

放大圖片

梁兆輝

「我 90年代做商台,當時的確係靠播放率,電台的確付出 咗 Air time至令到首歌跑出,但唱片公司同電台之間千絲萬縷嘅關係,利益輸送少不免。話一人一票,不如透明度再多 啲,真係交個波畀大眾,咁拗撬咪少 啲囉。」

放大圖片

小儀

「我梗係投 Rubber Band一票啦, Rubber Band冇入 5強我都失望㗎,個個歌手都覺得自己 fans多,但你估唔到可能人 哋 fans仲多呢?叱吒係一人一票投出 嚟,我相信個賽果㗎!」

放大圖片

Donald

「首歌好聽,我 哋就一定會播。希望 G.E.M.明白,佢初出道時可能得 10個歌手,𠵱家多到變 50個歌手,支持率係會被分散㗎,我都冇獎,點可以話商台自己人幫自己人呢?」

唔公平、誤導咗人!真實對白 <br><br>叱吒元旦舉行, G.E.M.就早兩日拍片示威,宣布今年會缺席叱吒頒獎典禮以示不滿,佢個 YouTube頻道有 75,000 fans 6,300萬點擊,使鬼怕商台?

陪葬連詩雅:少少失望!

叱吒公信力到底有幾高?睇最後出爐我最喜愛的歌曲 5強就知道。 Kary首〈人非草木〉 YouTube點擊得 43萬,羅力威隻〈雙子情歌〉幾個版本加埋都唔夠 50萬,反而贏 咗網上點擊多佢哋 10倍,過 440萬連詩雅首 YouTube金中金〈到此為止〉。主唱連詩雅都話失望。

信邊個好?

放大圖片

YouTube最 Hit

入唔到 5強係有少少失望 嘅,不過首歌都入 咗 20強,算係同幫我作曲嘅師兄周柏豪有個交代囉!

放大圖片

叱吒 5強



.[FACE]順我者生 叱吒逆民意亂嚟  G.E.M.經理人爆吳雨霏搶獎黑幕
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-gem.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...