搜尋此網誌

2013年1月2日星期三

[FACE]人情來了 賓客聽話封八嚿 港女$500慳皮 18圍有賺

有聲稱受邀請參加婚宴的網民,喺宴會期間,不時於高登上「直擊」婚宴情況,更將女主角在婚宴中穿的低胸晚裝照放上高登。


真面目

人情來了 賓客聽話封八嚿 港女$500慳皮 18圍有賺

2013年01月02日

11月初, 23歲準新娘在 facebook回覆「貧友」,「$500人情就不要來」,而被起朵做港女 500,更遭網友瘋狂起底兼公審,火速成為網絡大紅人。

有激進高登仔更話女主角結婚當日,要踩場示威,週日( 30日)港女 500如期大婚,當日只有一位中四「烈士」踩場,而被本刊揭發日使$73慳到盡的港女 500,當日只擺每位約$660的自助餐午宴,更有親友大爆大部分人情超過$800。現場布置甚慳皮的婚禮,擺 18圍其實計落有賺。

週日( 12月 30日)港女 500俾網民戲謔為「世紀婚禮」的午餐婚宴,如期在黃埔海逸君綽酒店舉行,高登仔代表僅得一個讀中四的四眼男單拖踩場,但原來有網民暗中潛入婚宴做網上直擊,大爆港女 500喊住向來賓道歉。

放大圖片

簡約布置

婚禮布置超簡單,只得迎賓枱就沒甚麼布置,而場內亦只有六、七個酒店員工把守,幾慳皮。

放大圖片

港女 500最終都能喺 12月 30日與丈夫如期完婚,相信佢嘅「人情風波」可告一段落。

放大圖片

早前因人情論搞到滿城風雨,一早曝光的請帖,一眾網民以為女主角會改期,但最終都係如期舉行。

放大圖片

$660自助餐

港女 500筵開 18席,本刊曾查詢該酒店,午餐婚宴每位 660蚊全包,如每人平均做 800蚊人情,仲有剩 140蚊落袋,保守估計都有 3萬蚊賺喎!

3萬薄利

中午開始的自助餐宴,約 3時許散席,本刊訪問與會賓客,大部分人透露場面感人,但一講到人情,個個嚇到雞飛狗走,只有一位賓客願意透露封$500人情。「頭先新娘喺台上喊話對唔住,(有冇睇佢之前嘅新聞?)我知少少啦,我問過其他人,大部分都封咗八嚿($800),仲有唔少人多過八嚿添啦。佢哋個婚禮都係簡單為主,冇乜特別裝飾,都應該唔使用好多錢啫!」

計計數,本刊向酒店查詢,婚禮 2小時自助餐,包括生蠔、三文魚、刺身及蒸海斑等,約 46款食物,冇咩特別,每位連加一$660,擺 18圍,如果每人至少封$800,最少賺凸 3萬,港女 500輸咗個朵,贏個老公囉!

人情 500男

放大圖片

「弊,我封咗 500蚊添。」

雖然有好多人都封至少 800蚊,但仍有不知情的親友唔驚俾港女 500藐,照封 500蚊,不過知道件事的始末後,呢位賓客就講咗句:

中四高登仔

放大圖片

「以為有好多人嚟一齊『抗議』佢,放假得閒,咪嚟睇嚇佢(新娘)個樣囉。」

被一眾網民放飛機的中四學生潘同學,孤軍作戰,無聊在梯間遊蕩,其後在大堂逗留片刻才冇癮離去。



.[FACE]人情來了 賓客聽話封八嚿 港女$500慳皮 18圍有賺
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face500-18.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...