搜尋此網誌

2013年2月1日星期五

[忽然1周]狼熊鬧劇之未曾深愛已無情

夢熊呢期大 hit,就連紙牌遊戲公司亦即時出咗張「夢熊卡」。卡上秘技一欄寫上「愈幫愈忙」,個人意見,應該要加埋「一死以謝天下」先啱。


媽咪姐

狼熊鬧劇之未曾深愛已無情

2013年02月01日

打開報紙,日日睇住狼熊大戰,媽咪姐剝完一包花生又一包,真係欲罷不能,愈睇愈興奮。

放大圖片

定啲嚟!呢個仲有好大嘅討論空間!(設計對白)

唔止我吖,網友、政黨,就連紙牌遊戲都加入惡搞埋一份。有人話狼熊未曾深愛已無情,計我媽咪姐話,睇埋以下改圖先高興。

放大圖片

我要攬住你一齊死。(設計對白)

放大圖片

社民連請嚟尊子為旗下刊物《講開又講》畫封面,諷刺狼熊狗咬狗骨。

放大圖片

有網友話夢熊個樣同《多啦 A夢》大雄嘅老師一樣樣,仲將佢萬能 key,完成呢幅「狼熊對罵」大作。

放大圖片

愛護動物嘅網友,就搵嚟精彩熊狼照片,有和諧有廝殺,絕對應景兼贈興。



.[忽然1周]狼熊鬧劇之未曾深愛已無情
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/1-1_5337.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...